А 46 Алексєєва, Г. М. Інтерактивні комп’ютерні технології навчання [Текст] / Г. М. Алексєєва> // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2012. - N 6. - С. 28-31. Рубрики: Інтерактивні комп’ютерні технології навчання Викладання інформатики в школі--інтерактивні технології навчання Кл.слова (ненормовані): інформаційно-комунікаційні технології -- інтерактивна модель навчання -- комп’ютерні технології навчання -- комп’ютеризація освіти -- Інтернет-технології Анотація: В статті розкривається значення інтерактивних комп’ютерних технологій навчання в освіті. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Г 44 Гетманцев, Василь Сергійович. Формування умінь продуктивно-технологічної діяльності учнів на уроках інформатики [Текст] / В. С. Гетманцев> // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2013. - N 5. - С. 13-16. Рубрики: Викладання інформатики в школі--інтерактивні технології навчання Кл.слова (ненормовані): продуктивно-технологічна діяльність -- технологічне навчання інформатики -- методика технологічного навчання Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Л 64 Литвинова, Світлана Григорівна. Хмарні технології. Соціальне середовище програмування TOUCHDEVELOP [Текст] / С. Г. Литвинова, О. В. Тебенко> // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2013. - N 5. - С. 26-30. - Библиогр. в конце ст. Рубрики: Викладання інформатики в школі--інтерактивні технології навчання Кл.слова (ненормовані): середовище програмування -- хмарні технології -- навчальні ігри -- електронні освітні ресурси Анотація: У статті розкрито основні ідеї хмарної технології "інфраструктура як сервіс" на прикладі Touchdevelop. Описано його можливості у розробці ігрових електронних освітніх ресурсів, розкрито особливості, уточнено поняття соціального середовища програмування, узагальнені можливості реалізації в середній загальній освіті, наведено приклади розробки електронних освітніх ресурсів. Дод.точки доступу: Тебенко, Олексій Віталійович Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
А 72 Антоненко, О. О. Напрями інноваційних методів навчання інформатики у сучасній школі [Текст] / О. О. Антоненко> // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2013. - N 6. - С. 34-35. Рубрики: Викладання інформатики в школі--інтерактивні технології навчання Сумська область--інформатизація освіти Кл.слова (ненормовані): інноваційні методи навчання -- інтенсифікація навчального процесу Анотація: Працюючи над темою "Інноваційні методи навчання інформатики", було використано різні підходи і напрями інноваційних методів викладання предмету, залучено учнів до навчання у співпраці, формування критичного мислення. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
С 59 Сокол, Ірина Миколаївна. Квест: метод чи технологія? [Текст] / І. М. Сокол> // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2014. - N 2. - С. 28-31. - Библиогр. в конце ст. Рубрики: Викладання інформатики в школі--інтерактивні технології навчання Кл.слова (ненормовані): технологія -- метод -- сайт -- ігрова технологія Анотація: Швидкі темпи розвитку нформаційно-комунікаційних технологій і зміна системи освіти вимагають створення нових інноваційних технологій навчання. Такою технологією нині може бути квест. Але аналіз різних джерел показує, що квести описують як "технологію", "метод", "засіб", "форму" тощо. У даній статті наводяться докази того, що квест є технологією, під час реалізації якої використовуються різні методики. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Б 11 Білоусова, Людмила Іванівна. Висвітлення етичних аспектів е-листування у процесі навчання інформатики [Текст] / Л. І. Білоусова, О. О. Колесник> // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2014. - N 2. - С. 35-38. - Библиогр. в конце ст. Рубрики: Викладання інформатики в школі--інтерактивні технології навчання Кл.слова (ненормовані): етика е-листування -- Інтернет-етика -- електронна пошта -- електронне листування -- навчання інформатики Анотація: Статтю присвячено проблемам формування етики спілкування в Інтернеті у школярів у процесі їх навчання інформатики. Наведено орієнтовний зміст уроку-бесіди, присвяченого висвітленню питань етики електронного листування. Дод.точки доступу: Колесник, Оксана Олександрівна Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Ю 80 Юрпольська, Наталія Олегівна. Блог "Сходинки до інформатики 2 клас" як онлайн-осередок навчально-методичного забезпечення викладання інформатики у 2-х класах [Текст] / Н. О. Юрпольська> // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2014. - N 5. - С. 13-15. - Библиогр. в конце ст. Рубрики: Викладання інформатики в школі--інтерактивні технології навчання Миколаївська область--освіта Кл.слова (ненормовані): блог -- блог-технології -- блогосфера -- веб-квест -- блог-квест -- навчальний простір -- інформаційне відкрите інтегроване он-лайн середовище Анотація: У статті наводиться аналіз он-лайнових ресурсів, блог-технологій, сервісів для ведення блогів. Описується блог "Сходинки до інформатики 2 клас", створений вчителями Вознесенського Комунального закладу міжшкільного навчально-виробничого комбінату (КЗ МНВК) "Комп’ютерний центр". Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
А 65 Андрєєва, Світлана Сергіївна. Гаджети для навчання [Текст] / С. С. Андрєєва> // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2016. - N 8. - С. 53-55. Рубрики: Викладання інформатики в школі--інтерактивні технології навчання Кл.слова (ненормовані): гаджети для навчання -- вікторина -- он-лайн сервіс -- сервіс Kahoot! Анотація: У статті обговорюються можливості використання різноманітних гаджетів на уроках інформатики; описано роботу з он-лайн сервісом створення і проведення вікторин. Є примірники у відділах: всього 1 : інф. (1) Вільні: інф. (1) |
Z99 Євтушенко, Наталя Іванівна. Через ІТ-освіту до майбутнього [Текст] / Н. І. Євтушенко, А. О. Чепок> // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2017. - N 6. - С. 24-29. - Бібліогр.: 19 назв
Кл.слова (ненормовані): ІТ-освіта -- профільна школа -- трансдисциплінарність -- мотивовані учні -- едукаційна діяльність -- індивідуальна траекторія навчання Анотація: У статті проаналізовано досвід викладання інформатики у профільних класах ІТ-напрямку творчого тандему шкільного учителя та викладача ВНЗ. Одним із шляхів покращення якості шкільної ІТ-освіти автори вбачають оптимізацію класно-урочної системи, позитивний потенціал якої ще не вичерпано. У роботі з вмотивованими учнями необхідно забезпечити їм індивідуальну траекторію навчання, важливим етапом якої є науково-дослідна робота учнів. Дод.точки доступу: Чепок, Андрій Олегович Є примірники у відділах: всього 1 : інф. (1) Вільні: інф. (1) |
Б 72 Бобиль, Богдан Володимирович. Метрика "Intersection over union" як засіб навчання штучних нейронних мереж у розв’язанні задач бінапної класифікації [Текст] / Б. В. Бобиль> // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2017. - N 6. - С. 37-41. - Бібліогр.: 10 назв
Кл.слова (ненормовані): метрика -- штучні нейронні мережі -- бінарнакласифікація -- intersection over union Анотація: У статті досліджені існуючі методи навчання нейронних мереж, розроблено новий алгоритм навчання нейронних мереж із застосуванням метрики "Intersection over union". Проведено тестування алгоритму на реальних та синтетичних даних. Є примірники у відділах: всього 1 : інф. (1) Вільні: інф. (1) |
Д 86 Дущенко, Ольга Сергіївна. Веб-квест як технологія урізноманітнення освітнього процесу [Текст] / О. С. Дущенко> // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2018. - N 7. - С. 17-23. - Бібліогр.: 10 назв
Кл.слова (ненормовані): веб-квест -- приклади веб-квестів -- освітній процес Анотація: У статті представлено аналіз поняття "веб-квест". Виділено переваги та недоліки використання веб-квесту для організації освітнього процесу. Запропоновано приклади веб-квестудля використання на уроках інформатики. Є примірники у відділах: всього 1 : інф. (1) Вільні: інф. (1) |
П 30 Петрович, Сергій Драганович. Stem технології на заняттях інформатики [Текст] / С. Д. Петрович> // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2019. - N 3. - С. 32-37. - Бібліогр.: 7 назв.
Кл.слова (ненормовані): Stem -- Arduino -- робототехніка -- Tinkercad -- мова програмування С+++ Анотація: У статті досліджено особливості застосування засобів мікроелектроніки на основі платформ Arduino на заняттях з інформатики. Описано види та особливості будови апаратної платформи Arduino Uno, мови програмування С+++ та онлайн платформи Tinkercad, яка забезпечує не лише створення електричних схем, але й писати програмний код (скетч). Є примірники у відділах: всього 1 : інф. (1) Вільні: інф. (1) |