К 56 Коваленко, Вільям. Дидактологістика у вищій школі: критерії та стандарти текстовізованого розуму / Вільям Коваленко> // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2014. - № 2. - С. 28-35. - Бібліогр.: 6 назв. Рубрики: Вища освіта--дидактика--дидактологістика Кл.слова (ненормовані): дидактологістика -- види дидактологістики -- текстовізовані думки -- роздуми -- критерії -- стандарти -- фаховий розум -- синергетична парадигма -- концептуалізація Анотація: У статті розглянуто предметну сферу дидактологістики та її трьох видів, які зумовлені наявністю в наукових текстах трьох зовнішньо однакових типів знаків, денотати яких презентують три різні типи критеріїв і стандартів аналізу й оцінювання текстовізованих думок та фахових міркувань вчених у контексті синергетичної парадигми. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
К 56 Коваленко, Вільям. Денотативні закони фахового розуму та розуміння у сфері дидактологістики вищої школи [Текст] / В. Коваленко> // Вища освіта України : Теоретичний та науково-методичний часопис. - 2015. - N 4. - С. 17-23. Рубрики: Вища освіта--дидактика--дидактологістика Кл.слова (ненормовані): основні типи знаків -- денонати -- референти -- інверсія -- парадигмальна інверсія -- денотативні закони Анотація: Мета статті - виявити передумови засобів існування фахового розуму, інтелекту та розуміння як ідеальних явищ і на їх (засобів) основі визначити положення, правила та закони матеріалізації фахових думок, визначити їх функції, їх розвиток та формування. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |