М 77 Монахов, В. М. О модели вузовского технологического учебника полного цикла / В. М. Монахов> // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2012. - № 10. - С. 17-25. - Библиогр.: 9 назв. . - ISSN 0869-561X Рубрики: викладання математики у ВНЗ Вища освіта--навчальні посібники --технологічні навчальні посібники Вища освіта--комп’ютерне і програмоване навчання Кафедра вищої математики Кл.слова (ненормовані): методика викладання математики -- математика у вищої школі -- навчальні посібники -- підручники -- технологічні підручники -- комп’ютерне і програмоване навчання -- вивчення математики у внз Анотація: У статті представлені концепція побудови моделі технологічного підручника повного циклу і технологія реалізації моделі у вигляді вузівського підручника "Математика" Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
М 80 Морозова, Т. Перспективні напрями партнерської взаємодії між ІТ-освітою та ІТ-індустрією [Текст] / Т. Морозова, І. Мендзебровський> // Вища школа : наук.-практ. видання. - 2013. - N 5. - С. 18-26. - Бібліогр.: 12 назв. . - ISSN 1682-2366 Рубрики: Вища освіта--комп’ютерне і програмоване навчання Вища професійна освіта Викладання інформатики у ВНЗ Кл.слова (ненормовані): якість вищої ІТ-освіти -- акредитація освітніх програм -- освітні стандарти -- професійні стандарти -- інформаційний обмін -- інформаційна індустрія -- інформатика Анотація: Обгрунтовується необхідність налагодження ефективного інформаційного обміну між ІТ-освітою та ІТ-індустрією, а також залучення роботодавців до розробки і впровадження процедур професійної акредитації освітніх ІТ-спеціальностей. Дод.точки доступу: Мендзебровський, І. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Ш 24 Шаповал, Євген Володимирович. Використання програмного засобу GeoGebra у процесі навчання судноводіїв [Текст] / Є. В. Шаповал> // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2015. - N 6. - С. 25-28. - Библиогр. в конце ст. Рубрики: Вища освіта--комп’ютерне і програмоване навчання Кл.слова (ненормовані): навігація -- супутниковий вказівник курсу -- гірокомпас -- наземні орієнтири -- комп’ютерні технології в освіті Анотація: У статті подано результати експериментального дослідження застосування систем комп’ютерної математики у процесі навчання і самонавчання судноводіїв. Показано, що візуалізація засобом GeoGebra процесу визначення місця судна є ефективнішою, ніж застосування побудов на традиційних планшетах. Отримані результати також свідчать на користь визнання необхідності доповнення даних, отриманих від супутникового вказівника курсу, гірокомпасу, даними від високоточних локаторів, і доповнення навігаційних систем судна адаптивними алгоритмами, які б використовували дані, отримані від лазерного локатора. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Л 24 Лапінський, Віталій Васильович. Лабораторний практикум у середовищі NI LabVIEW [Текст] / В. В. Лапінський, С. В. Воєводін> // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2015. - N 6. - С. 29-33. - Библиогр. в конце ст. Рубрики: Вища освіта--комп’ютерне і програмоване навчання Кл.слова (ненормовані): імітаційне моделювання -- віртуальний вимірювальний прилад -- дидактичний сценарій -- LabVIEW Анотація: Викладено досвід розроблення лабораторного практикуму з твердотільної електроніки в середовищі NI LabVIEW. Показано, що віртуальні вимірювальні прилади не лише заміняють звичайні, але й значно розширюють функціональність вимірювального комплексу. З'явилась можливість вбудовувати в дидактичні сценарії алгоритми дій суб'єкта навчання. Використання в цих сценаріях традиційних психодидактичних підходів може збільшити ефективність навчального процесу. Дод.точки доступу: Воєводін, Сергій Вікторович Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |