22.1р30
М 77


    Монахов, В. М.
    О модели вузовского технологического учебника полного цикла / В. М. Монахов // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2012. - № 10. - С. 17-25. - Библиогр.: 9 назв. . - ISSN 0869-561X
ББК 22.1р30 + 74.580.215 + 74.580.253
Рубрики: викладання математики у ВНЗ
   Вища освіта--навчальні посібники --технологічні навчальні посібники

   Вища освіта--комп’ютерне і програмоване навчання

   Кафедра вищої математики

Кл.слова (ненормовані):
методика викладання математики -- математика у вищої школі -- навчальні посібники -- підручники -- технологічні підручники -- комп’ютерне і програмоване навчання -- вивчення математики у внз
Анотація: У статті представлені концепція побудови моделі технологічного підручника повного циклу і технологія реалізації моделі у вигляді вузівського підручника "Математика"


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)


74.58(4Укр)
М 80


    Морозова, Т.
    Перспективні напрями партнерської взаємодії між ІТ-освітою та ІТ-індустрією [Текст] / Т. Морозова, І. Мендзебровський // Вища школа : наук.-практ. видання. - 2013. - N 5. - С. 18-26. - Бібліогр.: 12 назв. . - ISSN 1682-2366
ББК 74.58(4Укр)
Рубрики: Вища освіта--комп’ютерне і програмоване навчання
   Вища професійна освіта

   Викладання інформатики у ВНЗ

Кл.слова (ненормовані):
якість вищої ІТ-освіти -- акредитація освітніх програм -- освітні стандарти -- професійні стандарти -- інформаційний обмін -- інформаційна індустрія -- інформатика
Анотація: Обгрунтовується необхідність налагодження ефективного інформаційного обміну між ІТ-освітою та ІТ-індустрією, а також залучення роботодавців до розробки і впровадження процедур професійної акредитації освітніх ІТ-спеціальностей.


Дод.точки доступу:
Мендзебровський, І.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


74.58.2
Ш 24


    Шаповал, Євген Володимирович.
    Використання програмного засобу GeoGebra у процесі навчання судноводіїв [Текст] / Є. В. Шаповал // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2015. - N 6. - С. 25-28. - Библиогр. в конце ст.
ББК 74.58.2
Рубрики: Вища освіта--комп’ютерне і програмоване навчання
Кл.слова (ненормовані):
навігація -- супутниковий вказівник курсу -- гірокомпас -- наземні орієнтири -- комп’ютерні технології в освіті
Анотація: У статті подано результати експериментального дослідження застосування систем комп’ютерної математики у процесі навчання і самонавчання судноводіїв. Показано, що візуалізація засобом GeoGebra процесу визначення місця судна є ефективнішою, ніж застосування побудов на традиційних планшетах. Отримані результати також свідчать на користь визнання необхідності доповнення даних, отриманих від супутникового вказівника курсу, гірокомпасу, даними від високоточних локаторів, і доповнення навігаційних систем судна адаптивними алгоритмами, які б використовували дані, отримані від лазерного локатора.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


74.58.2
Л 24


    Лапінський, Віталій Васильович.
    Лабораторний практикум у середовищі NI LabVIEW [Текст] / В. В. Лапінський, С. В. Воєводін // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2015. - N 6. - С. 29-33. - Библиогр. в конце ст.
ББК 74.58.2
Рубрики: Вища освіта--комп’ютерне і програмоване навчання
Кл.слова (ненормовані):
імітаційне моделювання -- віртуальний вимірювальний прилад -- дидактичний сценарій -- LabVIEW
Анотація: Викладено досвід розроблення лабораторного практикуму з твердотільної електроніки в середовищі NI LabVIEW. Показано, що віртуальні вимірювальні прилади не лише заміняють звичайні, але й значно розширюють функціональність вимірювального комплексу. З'явилась можливість вбудовувати в дидактичні сценарії алгоритми дій суб'єкта навчання. Використання в цих сценаріях традиційних психодидактичних підходів може збільшити ефективність навчального процесу.


Дод.точки доступу:
Воєводін, Сергій Вікторович

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)