С 13 Савчин, М. М. Творчість як педагогічна проблема: тренінг творчості / М. М. Савчин, О. І. Гірний> // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України = Pedagogics and psychology : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2013. - № 3. - С. 43-51. - Бібліогр.: 23 назви. . - ISSN 2304-0629 Рубрики: Вчителі хімії--підвищення кваліфікації Тренінги--вчителі хімії--підвищення кваліфікації Вчителі--підвищення кваліфікації--тренінги Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Кафедра психології Кл.слова (ненормовані): тренінг творчості -- дивергенція -- конвергенція -- мислення -- воля -- вчителі хімії Анотація: Розглянуто застосування тренінгів творчості з групами вчителів хімії на курсах підвищення кваліфікації у Львівському обласному інституті післядипломної педагогічної освіти з метою подальшого перенесення таких тренінгів у шкільний навчальний процес. Дод.точки доступу: Гірний, О. І. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |