Л 84 Лукашова, Н. І. Історичний підхід до вивчення питання методів навчання хімії - важлива умова формування професійно-педагогічної компетентності майбутніх учителів хімії / Н. І. Лукашова> // Педагогіка і психологія. Вісник АПН України : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2011. - № 1. - С. 60-73. - Бібліогр.: 20 назв. Рубрики: Кафедра хімії Вчителі хімії--підготовка в закладах вищої освіти Методи навчання хімії майбутній вчитель хімії Викладання хімії в школі Кл.слова (ненормовані): історико-дидактичний аспект -- навчання -- методи навчання хімії -- методична підготовка -- компетентність -- професійно-педагогічна компетентність -- вчителі хімії -- вивчення хімії Анотація: Проаналізовані провідні тенденції еволюції поглядів вчених і вчителів на проблему методів навчання хімії у радянський і сучасний періоди розвитку вітчизняної методики хімії; визначені шляхи засвоєння цього історичного досвіду студентами - майбутніми вчителями хімії - в процесі їх методичної підготовки. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
Г 75 Грабовий, Андрій. Підготовка майбутніх учителів хімії до організації та проведення хімічного експерименту в загальноосвітніх навчальних закладах / А. Грабовий> // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2011. - № 10. - С. 54-56. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Вчителі хімії--підготовка в закладах вищої освіти майбутній вчитель хімії Кл.слова (ненормовані): хімічні експерименти -- аудиторна робота -- позааудиторна робота -- зміст підготовки вчителів -- модульне навчання -- педагогічні тести Анотація: У статтті представлено технологію підготовки майбутніх учителів хімії до організації та проведення хімічного експерименту в загальноосвітніх навчальних закладах, її структуру та концептуальну основу. Дод.точки доступу: \про нього\ Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) Ч.З.№2 Прим. 2 (вільний) |
Л 84 Лукашова, Н. І. Підготовка майбутнього вчителя хімії до реалізації диференціації як основоположного принципу навчання / Н. І. Лукашова> // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2012. - № 2. - С. 19-26. - Бібліогр.: 13 назв. Рубрики: Вчителі хімії--підготовка в закладах вищої освіти Професійна освіта Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Кл.слова (ненормовані): історико-дидактичні аспекти -- диференціація -- навчання -- особистісне орієнтоване навчання -- методична підготовка -- професійна діяльність -- вчителі хімії -- підготовка вчителів хімії Анотація: Проаналізовао еволюцію використання диференційованого підзоду в навчанні хімії в радянський та сучасний періоди розвитку вітчизняної методики хімії; визначено методи засвоєння цього історичного досвіду студентами - майбутніми вчителями хімії - у контексті кардинального оновлення й розвитку дидактичного принципу диференціації навчання в умовах реалізації особистісно орієнтованої освіти. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
Грабовий, Андрій. Формування у майбутніх учителів хімії експериментально-методичних компетенцій щодо організації та проведення хімічного експерименту в загальноосвітніх навчальних закладах / А. Грабовий> // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2013. - № 1/2. - С. 43-47 : табл. - Бібліогр.: 10 назв. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Вчителі хімії--підготовка в закладах вищої освіти Хімічний експеримент--загальноосвітні навчальні заклади Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Кл.слова (ненормовані): хімічний експеримент -- вчителі хімії -- підготовка -- експериментально-методичні компетенції -- принципи -- підходи -- етапи -- методи -- засоби Анотація: У статті представлено методику формування експериментально-методичних компетенцій майбутніх учителів хімії щодо організації та проведення хімічного експерименту в загальноосвітніх навчальних закладах. Розглянуто компоненти експериментально-методичних компетенцій, принципи, методи, засоби та етапи процесу формування компетенцій і наведено результати експериментальної перевірки їх ефективності у навчальному процесі. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |