74.58
Л 84


    Лукашова, Н. І.
    Історичний підхід до вивчення питання методів навчання хімії - важлива умова формування професійно-педагогічної компетентності майбутніх учителів хімії / Н. І. Лукашова // Педагогіка і психологія. Вісник АПН України : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2011. - № 1. - С. 60-73. - Бібліогр.: 20 назв.
ББК 74.58 + 24
Рубрики: Кафедра хімії
   Вчителі хімії--підготовка в закладах вищої освіти

   Методи навчання хімії

   майбутній вчитель хімії

   Викладання хімії в школі

Кл.слова (ненормовані):
історико-дидактичний аспект -- навчання -- методи навчання хімії -- методична підготовка -- компетентність -- професійно-педагогічна компетентність -- вчителі хімії -- вивчення хімії
Анотація: Проаналізовані провідні тенденції еволюції поглядів вчених і вчителів на проблему методів навчання хімії у радянський і сучасний періоди розвитку вітчизняної методики хімії; визначені шляхи засвоєння цього історичного досвіду студентами - майбутніми вчителями хімії - в процесі їх методичної підготовки.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)


74
Г 75


    Грабовий, Андрій.
    Підготовка майбутніх учителів хімії до організації та проведення хімічного експерименту в загальноосвітніх навчальних закладах / А. Грабовий // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2011. - № 10. - С. 54-56. . - ISSN 0131-6788
ББК 74 + 24
Рубрики: Вчителі хімії--підготовка в закладах вищої освіти
   майбутній вчитель хімії

Кл.слова (ненормовані):
хімічні експерименти -- аудиторна робота -- позааудиторна робота -- зміст підготовки вчителів -- модульне навчання -- педагогічні тести
Анотація: У статтті представлено технологію підготовки майбутніх учителів хімії до організації та проведення хімічного експерименту в загальноосвітніх навчальних закладах, її структуру та концептуальну основу.


Дод.точки доступу:
\про нього\

Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Ч.З.№2 Прим. 2 (вільний)


74.5
Л 84


    Лукашова, Н. І.
    Підготовка майбутнього вчителя хімії до реалізації диференціації як основоположного принципу навчання / Н. І. Лукашова // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2012. - № 2. - С. 19-26. - Бібліогр.: 13 назв.
ББК 74.5
Рубрики: Вчителі хімії--підготовка в закладах вищої освіти
   Професійна освіта

   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

Кл.слова (ненормовані):
історико-дидактичні аспекти -- диференціація -- навчання -- особистісне орієнтоване навчання -- методична підготовка -- професійна діяльність -- вчителі хімії -- підготовка вчителів хімії
Анотація: Проаналізовао еволюцію використання диференційованого підзоду в навчанні хімії в радянський та сучасний періоди розвитку вітчизняної методики хімії; визначено методи засвоєння цього історичного досвіду студентами - майбутніми вчителями хімії - у контексті кардинального оновлення й розвитку дидактичного принципу диференціації навчання в умовах реалізації особистісно орієнтованої освіти.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)




    Грабовий, Андрій.
    Формування у майбутніх учителів хімії експериментально-методичних компетенцій щодо організації та проведення хімічного експерименту в загальноосвітніх навчальних закладах / А. Грабовий // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2013. - № 1/2. - С. 43-47 : табл. - Бібліогр.: 10 назв. . - ISSN 0131-6788
ББК 74.204.2
Рубрики: Вчителі хімії--підготовка в закладах вищої освіти
   Хімічний експеримент--загальноосвітні навчальні заклади

   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

Кл.слова (ненормовані):
хімічний експеримент -- вчителі хімії -- підготовка -- експериментально-методичні компетенції -- принципи -- підходи -- етапи -- методи -- засоби
Анотація: У статті представлено методику формування експериментально-методичних компетенцій майбутніх учителів хімії щодо організації та проведення хімічного експерименту в загальноосвітніх навчальних закладах. Розглянуто компоненти експериментально-методичних компетенцій, принципи, методи, засоби та етапи процесу формування компетенцій і наведено результати експериментальної перевірки їх ефективності у навчальному процесі.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)