Завалевський, Ю. Управління процесом професійного зростання вчителя / Юрій Завалевський> // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2012. - № 4/5. - С. 52-58 : табл. - Бібліогр.: 11 назв. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Вчителі--професійне зростання Кл.слова (ненормовані): інноваційна діяльність -- педагогічна спрямованість -- професійне знання -- педагогічна техніка -- педагогічний процес -- управління -- менеджмент -- самоосвіта Анотація: У статті розглянуто особливості управління процесом професійного зростання вчителя, розкрито роль інноваційної педагогічної діяльності та визначено ефективні форми роботи з підвищення фахової майстерності вчителів. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
П 76 Примакова, Т. В. Аналітична діяльність учителя історії [Текст] / Т. В. Примакова> // Історія та правознавство : Науково-методичний журнал. - 2014. - N 9. - С. 2-3. - Библиогр. в конце ст. Рубрики: Вчитель історії--аналітична діяльність Вчителі--професійне зростання Кл.слова (ненормовані): професійне зростання вчителя -- аналітична діяльність вчителя -- аналітико-оцінна діяльність вчителя -- аналітичне мислення Анотація: В статті йде мова про те, що перш ніж спланувати та провести будь-який навчальний захід, урок, визначитися із напрямами власної діяльності, учителю потрібно вивчити, проаналізувати та врахувати основні елементи педагогічного процесу. Нерозуміння стану справ, нездатність розгледіти помилки, прийняти правильне рішення - усе це уповільнює процес професійного зростання. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
К 93 Курмишева, Н. Кар’єра педагога: професійне зростання чи становлення фахівця? [Текст] / Н. Курмишева> // Вища школа : наук.-практ. видання. - 2017. - № 2. - С. 53-60. - Бібліогр. в кінці ст. 60 (9 назв) . - ISSN 1682-2366
Рубрики: Вчителі--професійне зростання Кл.слова (ненормовані): кар’єра педагога -- цілеспрямована діяльність -- професіоналізм -- професійне зростання -- професійний розвиток -- просування кар’єрними сходами -- рух персоналу Анотація: Досліджується проблеми професійного зростання педагога, побудови ним своєї кар’єри, його становлення як професіонала. Проаналізовано типи і види кар’єри, визначено основні шляхи професійного розвитку та досягнення поставлених цілей. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |