85
Б 14


    Багута, В.
    Методичний аспект формування хореографічних творчих здібностей молодших школярів [Текст] / В. Багута // Мистецтво та освіта : Науково-методичний журнал. - 2014. - N 3. - С. 39-42. - Бібліогр.: 1 назв.
ББК 85
Рубрики: Мистецька освіта--формування хореографічних творчих здібностей
   Кафедра музичної педагогіки та хореографії

Кл.слова (ненормовані):
молодші школярі -- позашкільні танцювальні творчі об’єднання -- завдання творчого характеру


Є примірники у відділах:
Ч.З.№3 Прим. 1 (вільний)


371.013
М 65


   
    Мистецька освіта: історія, сьогодення, перспективи [Текст] : матеріали міжнародної науково-практичної конференції (м. Мелітополь, 29-30 жовтня 2015 р.) / Міністерство освіти і науки України, Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького (Мелітополь), Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти. - Мелітополь : МДПУ імені Богдана Хмельницького, 2015. - 186 с. - ISBN 978-617-7346-14-1 : 47.00 грн.
    Зміст:
Багрій, Т. Є Виконавська хорова діяльність як одна із форм реалізації творчого потенціалу майбутнього музиканта-педагога / Т. Є Багрій. - С .6-10
Брежнєва, С. Б. Роль класичних методів навчання у підготовці майбутніх вчителів музичного мистецтва / С. Б. Брежнєва. - С .18-22
Василенко, Л. М. Основні напрямки акторської майстерності в хореографії / Л. М. Василенко. - С .27-31
Врубель, Г. Ф. Формування концертмейської компетентності майбутнього вчителя музичного мистецтва / Г. Ф. Врубель. - С .31-36
Колоніна, Л. Г. Творча самореалізація особистості як чинник самовдосконалення майбутніх викладачів музичного мистецтва / Л. Г. Колоніна. - С .48-52
Михайленко, І. В. Метод проектов на уроках художественной культуры в современной общеобразовательной школе / І. В. Михайленко. - С .60-63
Назаренко, І. М. Педагогічні аспекти впровадження дистанційного навчання в галузі мистецької і хореографічної освіти / І. М. Назаренко. - С .66-71
Палагнюк, О. І. Особливості вокальної підготовки майбутнього вчителя музичного мистецтва / О. І. Палагнюк. - С .74-78
Проворова, Євгенія Михайлівна. Педагогічна практика як засіб професійної самореалізації майбутніх учителів музики / Є. М. Проворова. - С .88-92
Проскуріна, Г. В. Український народний танець як засіб формування національної свідомості зростаючого покоління / Г. В. Проскуріна. - С .92-97
Сегеда, Н. А. Філософські і психологічні концепти феномену розвитку як акмеологічні підвалини артикулювання навчання майбутніх вчителів музичного мистецтва та хореографії / Н. А. Сегеда. - С .112-117
Харченко, Ю. Т. Виховання художнього смаку школярів як музично-педагогічна проблема / Ю. Т. Харченко. - С .126-132
Пащенко, І. М. Особливості організації самостійної роботи майбутніх учптелів музичного мистецтва у процесі вокальної підготовки / І. М. Пащенко, Л. М. Червонська. - С .132-136
Шкода, Н. А. Відбудова вищої педагогічної освіти в Україні в повоєнні роки / Н. А. Шкода. - С .136-142
Федоров, М. П. Формування творчої особистості в умовах середньої загальноосвітньої школи / М. П. Федоров, О. В. Федорова. - С .176-185
ББК 74.200.55 + 74.58.055 + 85.3я43
РУБ 371.013
Рубрики: Мистецька освіта України
   Мистецька освіта--формування хореографічних творчих здібностей

   Мистецька освіта--шкільний хор

   Підготовка майбутніх вчителів музики

   Підготовка майбутніх вчителів хореографії

   Педагогічна практика студентів--музика і хореографія

   Хореографія--викладання--початкова школа

   Естетичне виховання

   Кафедра вокально-хорової майстерності

   Кафедра музичної педагогіки та хореографії

Кл.слова (ненормовані):
уроки сольфеджіо


Дод.точки доступу:
Міністерство освіти і науки України; Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького (Мелітополь); Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти
Примірників всього: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)