Кофанова, О. В.
    Діагностування навчальних досягнень студентів-екологів із дисциплін хімічного спрямування з позицій компетентнісного і модульно-рейтингового підходів / О. В. Кофанова // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2012. - № 3. - С. 11-22. - Бібліогр.: 16 назв.
ББК 74.58.2 + 24р30
Рубрики: Кафедра хімії
   Викладання хімії в вищих навчальних закладах

   Навчання студентів--навчальні досягнення--діагностування

   Підготовка майбутніх екологів

Кл.слова (ненормовані):
хімічна підготовка -- бакалавр наук -- хімічні компетентності -- охорона навколишнього середовища -- збалансоване природокористування -- вища технічна екологічна освіта -- компетентнісний підхід -- рейтингова система оцінювання
Анотація: Обгрунтовано основні принципи діагностики навчальних досягнень студентів-екологів під час вивчення дисциплін хімічного спрямування. Розроблено критерії та основні показники рівня сформованості хімічної компетентності майбутніх фахівців-екологів. Відзначено переваги рейтингової системи оцінювання навчальних досягнень студентів. Детально описано механізм розрахунку підсумкового рейтингу студента-еколога з досліджуваних хімічно спрямованих дисциплін.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)