Захарченко, Н. Педагогічна підтримка родин учнів з особливостями психофізичного розвитку [Текст] / Н. Захарченко> // Психологічна газета : ТОВ "Мікрос-СВС" за сприяння Інституту психології ім.Г.С.Костюка. - 2004. - N16(серпень). - С. 13-16
Рубрики: педагогіка підтримки Діти з особливими потребами Кл.слова (ненормовані): особливості психофізич.розвитку Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Антонова, Л. Н. Педагогика поддержки: смысл, специфика, предназначение [Текст] / Л. Н. Антонова> // Мир психологии : Научно-методический журнал. - 2005. - N1. - С. 178-184
Рубрики: педагогічна психологія педагогіка підтримки Є примірники у відділах: всього 3 : Ч.З.№2 (3) Вільні: Ч.З.№2 (3) |
Тесленко, В. В. Розвиток ідеї соціально-педагогічної підтримки дітей з обмеженими можливостями в історичному контексті [Текст] / В. В. Тесленко> // Соціальна педагогіка: теорія та практика. - 2006. - N2. - С. 93-98 Рубрики: діти з особливими потребами педагогіка підтримки соціальна педагогіка--історія меценацтво,спонсорство,благодійність Кл.слова (ненормовані): милосердя до дітей Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (1), НМК ф-т ПСР (1) Вільні: Ч.З.№2 (1), НМК ф-т ПСР (1) |
Так учатся дети: Педагогика, ориентированная на ребенка [Текст]> // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2008. - N7. - 56-69 (прод.след.) Рубрики: психологія педагогічна педагогіка лікувальна педагогіка підтримки Кл.слова (ненормовані): педагогічна підтримка -- психомоторика Анотація: Ребенок сам является актером своего развития и развивается сам по себе. В соответствии с этой точкой зрения, смысл педагогической поддержки состоит в том, что ребенку создаются побуждающая его развитие обстановка и обучающие ситуации. В соответствии с этим пониманием, основной целью деятельности педагога является создание условий, облегчающих его развитие. Є примірники у відділах: всього 4 : Ч.З.№2 (4) Вільних прим. немає Видання є лише у відділах/філіалах |
К 28 Касицина, Н. В. Эффективные способы взаимодействия учителя и ученика [Текст] / Н. В. Касицина, Н. Н. Михайлова, С. М. Юсфин> // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2013. - N 4. - С. 9-12 Рубрики: Педагогічна психологія--вчителі--взаємодія--учні Педагогіка підтримки Кл.слова (ненормовані): ефективна взаємодія -- шкільний шлагбаум -- тактика допомоги -- прийоми сприяння Дод.точки доступу: Михайлова, Н.Н.; Юсфин, С. М. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |