П 24 б-ка Євсєєвої О. В. / П 24-КСХ Педагогічні технології [Текст] : Навчальний посібник для вузів / О. С. Падалка [та ін.] ; Український державний педагогічний університет ім. М. П. Драгоманова, Волинський державний педагогічний університет ім. Лесі Українки, Лабораторія педагогічної технології. - К. : Українська енциклопедія ім. М. П. Бажана, 1995. - 256 с. - ISBN 5-88500-009-3 (в обкл.) : 1.20 грн., б/ц. грн. Зміст: Предмет та завдання педагогічної технології . - С .9 Розвиток, виховання, формування особистості . - С .12 Дидактика (теорія навчання). Процес навчання та його структура . - С .16 Закономірності навчання . - С .19 Принципи навчання . - С .21 Зміст освіти в національної школі України . - С .24 Загальни методи навчання . - С .27 Форми організації навчання в школі . - С .32 Педагогічний процес, аспекти його інтенсифікації та оптимізації . - С .36 Теорія виховання особистості учня. Суть і зміст виховання та його основні етапи . - С .39 Особливості сучасного виховання та його закономірності . - С .46 Принципи виховання особистості . - С .46 Поняття про методи виховання . - С .49 Загальні методи виховання . - С .54 Розумове виховання учнів . - С .60 Технологія основ інформатики та обчислювальної техніки . - С .65 Технологія основ народознавства . - С .79 Виховання гуманістичних рис учнів . - С .93 Технологія економічного виховання . - С .104 Технологія фізичного виховання особистості підлітка . - С .116 Історичні аспекти педагогічної технології . - С .128 Педагогічна система - основа вузівської технології . - С .133 Методологічні особливості розвитку педагогічної технології у вузі . - С .138 Психолого-педагогічні основи гуманізації навчання . - С .143 Концепція розвитку освіти в Україні на ХХІ століття . - С .147 Григорій Ващенко - творець виховної системи нової національної школи . - С .154 Пізнавальна діяльність - процес засвоєння соціального досвіду . - С .172 Формування творчої особистості майбутнього спеціаліста . - С .178 Основні дидактичні принципи педагогічної технології . - С .183 Методи навчання та діагностики в педагогічній технології . - С .190 Діагностичний підхід до визначення якостей особистості студента . - С .195 Економічна освіта особистості в навчальному процесі вузу . - С .200 Основні категорії сучасної економіки . - С .216 Особливості наукової організації праці викладача вузу . - С .224 Оптимізація техніки особистої праці викладача вузу . - С .230 Культура педагогічного спілкування у вузі . - С .235 Формування професійних оцінних навичок у студентів . - С .242 РУБ 371(075.3) Рубрики: Педагогіка--підручники та посібники для ВНЗ--педагогічні технології Вчитель--моральні якості Кафедра педагогіки, початкової освіти та освітнього менеджменту Кл.слова (ненормовані): Національна школа -- педагогічна майстерність Анотація: У навчальному посібнику на основі узагальнення педагогічної практики розкриваються різноманітні проблеми і аспекти виховання. Багато уваги приділено питанням становлення вчителя, оволодіння ним секретами педагогічнохї майстерності. У книзі йдеться високі моральні якості вчителя. Особливо акцентується на тому, що вчителю необхідно володіти усіма тими якостями, які і він прагне привити своїм учням. Для працівників педагогічних навчальних закладів, учителів загальноосвітніх шкіл та шкіл інших типів, вихователів, студентів педагогічних вузів, учнів шкіл і педучилищ, широкого кола освітян. Дод.точки доступу: Падалка, Олег Семенович; Нісімчук, Андрій Сергійович; Смолюк, Іван Олександрович; Шпак, Олександр Тихонович; Ващенко, Григорій Григорович (український педагог ; 23.04.1878-02.05.1967) \о нем\; Український державний педагогічний університет ім. М. П. Драгоманова; Волинський державний педагогічний університет ім. Лесі Українки; Лабораторія педагогічної технології Примірників всього: 2 фб (1), КСХ (1) Свободны: фб (1), КСХ (1) |