Адаменко, Олена. Методологічні засади дослідження історії розвитку педагогічної науки / О. Адаменко> // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2013. - № 1/2. - С. 8-14. - Бібліогр.: 32 назв. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Педагогічна наука--розвиток Педагогічна наука--історія--дослідження Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Кл.слова (ненормовані): педагогічна наука -- теоретико-методологічні засади -- дослідження -- історія педагогіки Анотація: У статті обгрунтовано методологічні засади одного з напрямів історико-педагогічних досліджень - аналізу історії розвитку педагогічної науки. Визначено, що дослідження історії розвитку педагогіки має грунтуватися на головних положеннях теорії пізнання, сучасної форми діалектичного методу й системного підходу; на філософських концепціях розуміння в науці, мови науки, логіки наукового знання, меж наукової раціональності; головних положеннях наукознавства; методологічних вимогах до історико-педагогічного дослідження й передбачати розгляд історичного крізь призму сучасної педагогіки. Сформульовано принципи, якими варто керуватися в ході дослідження історії розвитку педагогічної науки. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |