Акопян, Анна. Завдання на перевірку прочитаного під час застосування методичної системи "Щоденні 5” [Текст] / А. Акопян, О. Колосовська> // Початкова школа : Науково-методичний журнал. - 2019. - N 11. - С. 14-16. . - ISSN 0131-5358 Рубрики: Початкова школа--читання--перевірка Кл.слова (ненормовані): методична система -- перевірка прочитаного Анотація: У статті запропоновано розробку карток із завданнями, над якими учні початкових класів працюватимуть після "Читання для себе", "Читання з другом", "Слухання". Також є завдання на оцінювання вчинків дійових осіб, розвиток пам’яті, уваги, спостережливості, зв’язного мовлення, фантазії. Дод.точки доступу: Колосовська, Орина Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Ш 79 Шостак, М. Тести для перевірки розуміння прочитаного [Текст] : (2 клас) / Марія Шостак> // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2020. - № 11/12(617-618). - С. 25-28. . - ISSN 0131-5358
Кл.слова (ненормовані): читання -- перевірка знань -- тести -- робота з текстом -- початкова школа Анотація: У статті представлено приклади тестових завдань для перевірки знань в учнів початкової школи з читання. Тести складено за підручником "Хрестоматія сучасної української дитячої літератури для читання в 1, 2 класах" серії "Шкільна бібліотека" / укладач Тетяна Стус. – Львів : Вид-во Старого Лева, 2016. – 160 с. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |