Кофанова, О. В.
    Хімічна підготовка майбутніх фахівців-екологів - важливий напрям забезпечення екологічної безпеки країни / О. В. Кофанова // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2011. - № 4. - С. 46-54. - Бібліогр.: 14 назв.
Рубрики: Викладання хімії в вищих навчальних закладах
   підготовка екологів

Кл.слова (ненормовані):
збалансований розвиток -- екологічна безпека -- хімічна підготовка -- бакалавр екології


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)


74.58
К 74


    Кофанова, Олена.
    Якісні та кількісні аспекти хімічної підготовки студентів-екологів у ВНЗ Канади та США [Текст] / О. Кофанова // Вища школа : Науково-практичне видання. - 2012. - N 2. - С. 30-41 . - ISSN 1682-2366
ББК 74.58 + 24р30
Рубрики: Вища освіта в зарубіжних країнах
   Підготовка екологів

   Канада--Освіта. Педагогіка
    США--освіта--природнича

Кл.слова (ненормовані):
хімічна підготовка -- інженери-екологи -- бакалавр наук з екології -- вища екологічна освіта


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


74.58
К 74


    Кофанова, О. В.
    Концептуальні засади відбору змісту хімічної підготовки майбутніх бакалаврів-екологів у технічних університетах України / О. В. Кофанова // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2012. - № 1. - С. 48-56. - Бібліогр.: 21 назв.
ББК 74.58
Рубрики: підготовка екологів
Кл.слова (ненормовані):
хімічна підготовка -- інженери-екологи -- підготовка інженерів-екологів -- бакалаври-екологи -- природокористування -- збалансоване природокористування -- вища технічна освіта -- вища екологічна освіта -- підготовка бакалаврів-екологів
Анотація: Обгрунтовано основні принципи відбору змісту хімічної підготовки майбутніх фахівців-екологів у технічних ВНЗ. Вставновлено, що хімічні знання виконують водночас функції фундаментальної і світоглядної освіти, а тому є неодмінною, базою для опанування професійно орієнтованих і фахових дисциплін. Отже, відбір змісту хімічної підготовки здійснюємо за принципами системності, фундаментальності, наступності й послідовності, науковості, практичної спрямованості хімічного матеріалу, а особливу увагу приділяємо посиленню внутрішньо- й міждисциплінарних зв'язків з метою валеологізації, гуманізації та гуманітаризації хімічної підготовки майбутніх бакалаврів-екологів.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)