Т35 Терно, Сергій Олександрович. Критичне мислення - сучасний вимір суспільствознавчої освіти [Текст] : наукове видання / С. О. Терно. - Запоріжжя : Просвіта, 2009. - 268 с. - ISBN 978-966-653-208-7 : б/кошт. Зміст: Як забезпечити мотивацію до вивчення історії? . - С .69-78 Складові ефективного навчання, або що потрібно знати вчителюпро пізнавальні процеси учнів? . - С .79-88 Розвиток мислення учнів у процесі навчання історії . - С .89-139 Полікультурність як умова розвитку критичного мислення . - С .140-155 Оцінювання навчальних досягнень: проблеми та перспективи . - С .156-198 Сучасний підручник з історії: яким він має бути? . - С .199-222 Критичне мислення в громадянській освіті . - С .223-257
РУБ 30(07) Рубрики: Викладання історії в школі Громадянська освіта Суспільствознавча освіта Підручники історії Кл.слова (ненормовані): забобони Примірників всього: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |
Н 34 Гордієнко, Тетяна Володимирівна. Суспільствознавство в початковій школі: історичний огляд [Текст] / Т. В. Гордієнко> // Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2017. - № 2. - С. 157-161 РУБ 15 Рубрики: Суспільствознавча освіта Викладання суспільствознавства в школі Початкова школа--навчально-виховний процес Дод.точки доступу: Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Міністерство освіти і науки УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя Є примірники у відділах: всього 5 : фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2) Вільні: фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2) |