Тишевська-Шапошник, Ольга. Формування позитивного туристичного іміджу харківськго регіону в ЗМІ / Ольга Тишевська-Шапошник> // Вісн. Кн. палати : наук.-практ. журн. - 2013. - № 1. - С. 28-30. - Бібліогр.: 12 назв. . - ISSN 2076-9326 Рубрики: Туризм--туристичний імідж Кл.слова (ненормовані): інформаційний туристичний центр -- туристична діяльність -- імідж регіону Анотація: Стаття присвячена виявленню проблем формування та організації інформаційно-туристичних центрів як основної стратегії розвитку туристичної діяльності та створення привабливого іміджу регіону. Дається докладний розгляд поняття інформаційного туристичного центру, основних його форм та особливостей функціонування. Є примірники у відділах: ІБв Прим. 1 (вільний) |