Р 24 Рассвєтова, С. О. Формування громадянськості учнів через розвиток критичного мислення на уроках історії та правознавства [Текст] / С. О. Рассвєтова> // Історія та правознавство : Науково-методичний журнал. - 2013. - N 13. - С. 7-8. Рубрики: Уроки історії--розвиток критичного мислення Уроки правознавства--громадянськість учнів Кл.слова (ненормовані): розвиток критичного мислення -- пізнавальні процеси учнів -- осмислення (рефлексія) -- критичне мислення учнів Анотація: В статті йдеться мова про те, що головною метою вчителя є формування інтелектуальної особистості з активною громадянською позицією, яка готова реалізувати свої права і обов’язки, толерантно ставитися до поглядів інших, відповідальна перед суспільством і державою за свої вчинки. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Л 93 Любіченко, Л. В. Створення сприятливого навчального середовища для розвитку критичного мислення на уроках історії [Текст] / Л. В. Любіченко> // Історія та правознавство : Науково-методичний журнал. - 2014. - N 25/26. - С. 2-7. Рубрики: Уроки історії--розвиток критичного мислення Кл.слова (ненормовані): методи критичного мислення -- метод читання тексту з маркуванням -- метод читання в парах -- метод запитання до автора -- метод щоденника подвійних записів Анотація: Автор статті наводить цікаві методи навчання, що сприяють розвитку критичного мислення школярів. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Л 93 Любіченко, Л. В. Створення сприятливого навчального середовища для розвитку критичного мислення на уроках історії [Текст] / Л. В. Любіченко> // Історія та правознавство : Науково-методичний журнал. - 2014. - N 27. - С. 2-7. Рубрики: Уроки історії--розвиток критичного мислення Уроки історії--методи навчання Кл.слова (ненормовані): навчальне середовище -- критичне мислення учнів -- уроки історії -- методи навчання -- фаза консолідації Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Л 93 Любіченко, Л. В. Створення сприятливого навчального середовища для середовища для розвитку критичного мислення на уроках історії [Текст] / Л. В. Любіченко> // Історія та правознавство : Науково-методичний журнал. - 2014. - N 28/29. - С. 2-9. Рубрики: Викладання історії в школі Уроки історії--розвиток критичного мислення Дескриптори: критичне мислення -- уроки історії -- методи навчання -- метод "Фішбоун" -- метод "спрямоване читання" -- метод "взаємне читання" Анотація: Автор статті наводить цікаві методи навчання, що сприяють розвитку критичного мислення школярів. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |