Д 50 Диференційований підхід в історії української школи (кінець XIX - перша третина XX ст.) [Текст] : монографія / [авт. кол.: О. В. Сухомлинська, Н. П. Дічек, Л. Д. Березівська та ін.] ; Нац. акад. пед. наук України, Ін-т педагогіки. - К. : Педагогічна думка, 2013. - 640 с. : табл. - Авт. зазначено на звороті тит. арк. - Бібліогр. в підрядк. прим. - ISBN 978-966-644-361-1 : 264.60 грн. Зміст: Підходи до диференціації шкільного навчання на українських землях Російської імперії (кінець XIX ст. - 1917 р.) . - С .11-245 Ідеї про диференційований підхід в українській школі доби визвольних змагань (1917-1920) . - С .246-289 Розвиток педагогічної думки і практики щодо диференціації навчально-виховного процесу в українській школі у 20-ті - на початку 30-х років . - С .290-637 РУБ 37(4Укр)(09) Рубрики: Школи українські--Історія, ХІХ - І третина ХХ ст. Історія педагогіки--Україна Диференційоване навчання--історія Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Кл.слова (ненормовані): земські школи Дод.точки доступу: Сухомлинська, Ольга Василівна; Дічек, Наталія Петрівна; Березівська, Лариса Дмитрівна; Національна академія педагогічних наук України (Київ); Інститут педагогіки (Київ) Примірників всього: 15 фб (1), ав (1), Ч.З.№2 (2), аб (11) Свободны: фб (1), ав (1), Ч.З.№2 (2), аб (11) |