Золотарьова, А. Роль фразеологізмів у мовленні: Урок-круглий стіл у 10 класі [Текст] / А. Золотарьова> // Дивослово: Українська мова й література в навчальних закладах : Науково-методичний журнал Міністерства освіти і науки України. - 2008. - N2. - С. 17-20 . - ISSN 0130-5263 Рубрики: Викладання української мови--фразеологія Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№3 (2) Вільні: Ч.З.№3 (2) |
Бойчук, Т. Тестові завдання з фразеології [Текст] / Т. Бойчук> // Дивослово: Українська мова й література в навчальних закладах : Науково-методичний журнал Міністерства освіти і науки України. - 2008. - N4. - С. 8-14 . - ISSN 0130-5263 Рубрики: викладання української мови--фразеологія Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№3 (2) Вільні: Ч.З.№3 (2) |
М 80 Морозюк, В. М. Джерела української фразеології. Роль фразеологізмів у мовленні [Текст] : урок у 10 класі / В. М. Морозюк> // Вивчаємо українську мову та літературу : Науково-методичний журнал. - 2010. - N 33. - С. 15-20 Рубрики: викладання української мови--фразеологія Кафедра методики викладання української мови та літератури методична допомога вчителям Ніжина Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
П 32 Пилипенко, О. Поняття про стійкі сполуки і вирази, фразеологізми. Прислів’я, приказки, афоризми [Текст] / О. Пилипенко> // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2011. - N 3. - С. 46-48. Рубрики: викладання української мови--фразеологія Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
Архангельська, Люся. У фразеології - "Дух язика" : узагальнювальний урок-дослідження у 10-му класі / Л. Архангельська> // Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах : наук.-метод. та літ.-мистец. журн. . - 2011. - № 4. - С. 19-27 Рубрики: викладання української мови--фразеологія уроки української мови в 10 класі Кл.слова (ненормовані): фразеологізми -- класифікації фразеологізмів -- писемне мовлення -- усне мовлення Анотація: У статті подано розробку уроку на тему: "Фразеологізм як особливий вид лексики". Є примірники у відділах: Ч.З.№3 Прим. 1 (вільний) |
Г 12 Гаєвська, Надія. Ласкаво просимо до нас на знаяття! : конспект відкритого уроку в педагогічному коледжі / Н. Гаєвська> // Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах : наук.-метод. та літ.-мистец. журн. . - 2011. - № 4. - С. 28-35. - Бібліогр.: 6 назв.
вищі навчальні заклади--I-II рівні акредитації Кл.слова (ненормовані): відкриті уроки -- конспекти відкритого уроку -- класифікація фразеологізмів -- фразеологізми -- семантизація фразеологізмів -- педагогічні коледжі Анотація: У статті подано розробку уроку на тему: "Використання фразеологізмів у мовленні. Етикет характеру у фразеології". Є примірники у відділах: Ч.З.№3 Прим. 1 (вільний) |
С 60 Соловець, Л. О. Вираження етнічної специфіки української культури у фразеологізах : матеріали до уроку / Л. О. Соловець> // Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах : наук.-метод. та літ.-мистец. журн. . - 2011. - № 6. - С. 52-62. - Бібліогр.: 15 назв. Рубрики: викладання української мови--фразеологія Фразеологізми Кл.слова (ненормовані): матеріали до уроку -- фразеологія -- етнічна специфіка фразеології -- спілкування -- культура спілкування Є примірники у відділах: Ч.З.№3 Прим. 1 (вільний) |
Н 76 Новосьолова, Валентина. Використання стилістичних засобів лексикології і фразеології на уроках української мови в старшій школі в умовах профільного навчання [Текст] / В. Новосьолова> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2011. - N 5. - С. 16-21 Рубрики: викладання української мови--стилістика Викладання української мови в школі--лексика викладання української мови--фразеологія уроки української мови в 10 класі Профільне навчання Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№3 (2) Вільні: Ч.З.№3 (2) |
Л 63 Лисицина, С. Ю. Фразеологізми української мови. 10 клас [Текст] / С. Ю. Лисицина> // Вивчаємо українську мову та літературу : Науково-методичний журнал. - 2011. - N 34/36. - С. 39-43. Рубрики: викладання української мови--фразеологія Викладання української літератури в школі Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
С 79 Стефурак, Роксолана. Навчальний потенціал тестових завдань із лексикології та фразеології в загальноосвітній школі [Текст] / Р. Стефурак, Н. Іванишин, І. Бабій> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2011. - N 7. - С. 9-14 Рубрики: Викладання української мови в школі--лексика викладання української мови--фразеологія тестові завдання--на уроках Кафедра методики викладання української мови та літератури Дод.точки доступу: Іванишин, Наталія; Бабій, Ірина Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№3 (2) Вільні: Ч.З.№3 (2) |
Х 76 Хома, Тетяна. Вивчення лексикології та фразеології : формування культури мовлення / Т. Хома> // Укр. мова й л-ра в сучас. шк. : щомісяч. наук.-метод. та літ.-мистец. журн. . - 2012. - № 2. - С. 50-53. - Бібліогр.: 3 назв. Рубрики: Викладання української мови в школі--лексика викладання української мови--фразеологія Кл.слова (ненормовані): лексикологія -- фразеологія -- мовлення -- культура мовлення Анотація: Одним з пріоритетних завдань навчання української мови є формування умінь і навичок користуватися мовленнєвими засобами в різних життєвих ситуаціях, формулювати власні висловлювання, дотримуючись мовних норм. Знання лексикології та фразеології є складовою мовної грамотності особистості, свідченням культури її мовлення. У статті запропоновано конспект практичного заняттяз української мови, в якому дібрано систему вправ і завдань, що надають можливість засвоїти тему, актуаоізувати та збагатити лексичний запас учнів, сприяють розвитку критичного мислення, удосконаленню мовних і мовленнєвих умінь, формують культуру мовлення. Є примірники у відділах: Ч.З.№3 Прим. 1 (вільний) |
С 79 Стефурак, Роксолана. Навчальний потенціал тестових завдань із лексикології та фразеології в загальноосвітній школі [Текст] / Р. Стефурак, Н. Іванишин, І. Бабій> // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2012. - N 1. - С. 45-48 Рубрики: Викладання української мови в школі--лексика викладання української мови--фразеологія Тести з української мови Дод.точки доступу: Іванишин, Наталія; Бабій, Ірина Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
Токарчук, Борис. Віршований словничок фразеологізмів [Текст] / Б. Токарчук> // Укр. мова й л-ра в сучас. шк. : щомісяч. наук.-метод. та літ.-мистец. журн. . - 2013. - № 5. - С. 53-54. Рубрики: викладання української мови--фразеологія Кл.слова (ненормовані): фразеологізми -- віршований словничок -- українська мова -- усталені словосполучення -- дидактичні твори -- словничок фразеологізмів Анотація: Подано віршований словничок фразеологізмів. Цей словничок може стати добрим помічником під час вивчення учнями фразеологічних зворотів української мови та їх значень. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
Токарчук, Борис. Засвоєння фразеологізмів за допомогою спеціальних прозових текстів / Б. Токарчук> // Укр. мова й л-ра в сучас. шк. : щомісяч. наук.-метод. та літ.-мистец. журн. . - 2013. - № 9. - С. 62-64. - Бібліогр.: 4 назви. Рубрики: викладання української мови--фразеологія Кл.слова (ненормовані): фразеологізми -- фразеологізми жартома -- усталені словосполучення Анотація: Автор цієї статті продовжує шукати найефективніші методи засвоєння усталених словосполучень та об'єднав створені ним тексти з псевдофразеологізмами рубрикою "Фразеологізми жартома". Є примірники у відділах: Ч.З.№3 Прим. 1 (вільний) |
Маркотенко, Тамара Роль фразеології у формуванні комунікативної компетентності студентів [Текст] / Тамара Маркотенко> // Українська мова і література в школі. - 2018. - № 4. - С. 22-25. - Бібліогр.: 4 назви. Рубрики: Студенти ВНЗ--комунікативна компетентність Викладання української мови--фразеологія Кл.слова (ненормовані): компетентнісний підхід -- комунікативна компетентність -- фразеологічна субкомпетентність -- система вправ Анотація: У статті проаналізовано зміст понять "компетентність", "комунікативна компетентність", розглянуто фразеологічну компетентність як субкомпетентність мовного складника комунікативної компетентності, охарактеризовано систему вправ і завдань, які посилюють комунікативну спрямованість вивчення фразеології. Визначено роль фразеології у формуванні комунікативної компетентності студентів. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |