Основи дизайну. Програма профільного навчання для загальноосвітніх навчальних закладів з трудового навчання у 10-12 класах [Текст]> // Освіта і управління : Науково-практичний журнал. - 2008. - Том11, N1. - С. 116-149 Рубрики: дизайн навчання профільне Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Тименко, В. Етнічні особливості ігрового дизайну [Текст] / В. Тименко> // Початкова школа : Науково-методичний журнал. - 2009. - N7. - С. 55-59 . - ISSN 0131-5358 Рубрики: психологія гри дизайн гра (загальні питання) Кл.слова (ненормовані): РОЗВИВАЛЬНЕ СЕРЕДОВИЩЕ -- гра-радость -- ігродизайн -- гра та середовище Анотація: В кінці статті подається орієнтована програма спецкурсу для майбутніх вчителів та вихователів "Ігродизайн". Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
С 43 Скляренко, Наталія Владиславівна. Соціальна реклама в контексті дизайну [Текст] : навч. посібник для студ. спец. "Дизайн" денної та заочної форм навч. / Н. В. Скляренко, О. В. Романюк ; М-во освіти і науки України, Луцький нац. тех. ун-т. - К. : Видавець Олег Філюк, 2014. - 234 с. : іл., табл. - Бібліогр.: с. 178-184. - ISBN 978-966-373-745-4 : 162.00 грн.
РУБ 301(075.3) Рубрики: Реклама--Навчальні видання для вищої школи Дизайн--Навчальні видання для вищої школи Соціологія--підручники та посібники для ВНЗ Соціальна реклама Кл.слова (ненормовані): соціальний плакат -- носії соціальної реклами -- зовнішня соціальна реклама -- інноваційна соціальна реклама -- рекламне повідомлення -- візуальна подача -- ембієнт-реклама -- курсове проектування Анотація: Навчальний посібник присвячений висвітленню особливостей соціальної реклами з точки зору дизайну, що є важливим питанням у підготовці фахівців із вищою освітою спеціальності «Дизайн». Теоретичний матеріал посібника охоплює питання історії виникнення соціальної реклами у світі та на Україні зокрема, розкриває предметно-тематичну спрямованість та об'єкти соціальної реклами, її художньо-композиційні особливості та засоби образотворення, торкається психологічних аспектів сприйняття і окреслює її ефективність. Навчальний посібник також містить інформацію про особливості організації курсового проектування студентів спеціальності «Дизайн». У посібнику приділено увагу етапам виконання курсового проекту соціального спрямування, вимогам до змісту й оформлення демонстраційної графіки, пояснювальної записки та макетної частини. Посібник призначений для студентів вищих художніх і технічних навчальних закладів. Видання також може бути корисним викладачам шкіл, технікумів, дизайнерам, інженерам, художникам, мистецтвознавцям, архітекторам. Дод.точки доступу: Романюк, Ольга Василівна; Міністерство освіти і науки УкраїниЛуцький національний технічний університет Примірників всього: 2 Ч.З.№3 (2) Свободны: Ч.З.№3 (2) |