Голляк, Ю. Б.
    Теоретичні аспекти конкурентноспроможності стратегічних галузей української економіки [Текст] / Ю.Б. Голляк // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2006. - N6. - С. 78-82
Рубрики: економіка України
   маркетинг в економіці



Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Деркач, М. Н.
    Институциональный анализ маркетинга [Текст] / М. Н. Деркач, А. В. Сериков // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2006. - N8. - С. 111-118
Рубрики: маркетинг в економіці


Дод.точки доступу:
Сериков, А. В.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Кудлай, В. Г.
    Теоретичні основи системи маркетингових комунікацій на сучасному ринку [Текст] / В. Г. Кудлай // Економіка.Фінанси.Право. : Інформаційно-аналітичний журнал. - 2006. - N10. - С. 9-11
Рубрики: маркетинг в економіці


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Вачевський, М.
    Маркетинг - складова знань ринкової економіки у формуванні професійних компетенцій [Текст] / М. Вачевський // Рідна школа : Науково-педагогічний журнал. - 2007. - N2. - С. 61-70 . - ISSN 0131-6788
Рубрики: маркетинг в економіці


Є примірники у відділах: всього 4 : Ч.З.№2 (2), ректор (1), прор. наук.-пед. роб. (1)
Вільні: Ч.З.№2 (2), ректор (1), прор. наук.-пед. роб. (1)




    Кудлай, В. Г.
    Особливості маркетингу в страхових компаніях [Текст] / В. Г. Кудлай // Економіка.Фінанси.Право. : Інформаційно-аналітичний журнал. - 2007. - N1. - С. 18-23
Рубрики: маркетинг в економіці
   страхування

   страхування



Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Зюкова, І. О.
    Конкурентний аналіз як інструмент управління стратегічним розвитком підприємства [Текст] / І. О. Зюкова // Економіка.Фінанси.Право. : Інформаційно-аналітичний журнал. - 2007. - N2. - С. 3-7
Рубрики: маркетинг в економіці


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Кудлай, В. Г.
    Теоретичні аспекти управління маркетингом підприємства [Текст] / В. Г. Кудлай // Економіка.Фінанси.Право. : Інформаційно-аналітичний журнал. - 2007. - N2. - С. 7-10
Рубрики: маркетинг в економіці


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Зюкова, І. О.
    Потенціал маркетингових досліджень [Текст] / І. О. Зюкова // Економіка.Фінанси.Право. : Інформаційно-аналітичний журнал. - 2007. - N4. - С. 3-6
Рубрики: маркетинг в економіці


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Щербань, В. М.
    Маркетингові організаційні інновації у сфері державного управління [Текст] / В. М. Щербань // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2007. - N5. - С. 89-94
Рубрики: маркетинг в економіці


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


338
У 93


    Ушаков, Игорь Игоревич.
    Бизнес-план [Текст] : научное издание / И. И. Ушаков. - СПб. ; М. ; К. : Питер, 2008. - 224 с. : ил. - (Практика менеджмента). - ISBN 978-5-469-00541-4. - ISBN 5-469-00541-0 : 30.00 грн.
ББК 65.290-2
РУБ 338
Рубрики: Кафедра економічної теорії
   Бізнес - план

   Банківська система

   маркетинг в економіці

   Економіка--підручники та посібники для ВНЗ

Кл.слова (ненормовані):
ринкова економіка

Примірників всього: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)

65.9(4УКР)
В 22


    Вачевський, М.
    Маркетинг світового господарства та Україна в міжнародних економічних відносинах [Текст] / М. Вачевський // Вища школа : Науково-практичне видання. - 2010. - N 2. - С. 60-68 . - ISSN 1682-2366
ББК 65.9(4УКР)
Рубрики: міжнародні економічні відносини
   маркетинг в економіці

   освіта економічна

   Кафедра економічної теорії



Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


72
М 74


    Мойсеєнко, Ю. В.
    Маркетинговий комплекс промислової власності як елемент механізму взаємодії економіки та права [Текст] / Ю. В. Мойсеєнко // Наука та наукознавство : Міжнародний науковий журнал. - 2010. - N 3. - С. 12-24 . - ISSN 0374-3896
ББК 72 + 65.9(4УКР)
Рубрики: Промислова політика--Україна
   Економіка України--промисловість

   Інноваційна політика держави

   маркетинг в економіці

   Кафедра економічної теорії



Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


338
М 27
б-ка Бойка О. Д. / М 27-фб


   
    Маркетинг и управление брендом [Текст] : [сборник научных трудов] / Д. Гордон [и др.]. - Москва : Альпина Бизнес Букс, 2007. - 174 с. : цв.ил., рис. - (Дайджест McKinsey). - Библиогр. в примеч. - В содерж. авт.: Д. Гордон, Д. Корт, Й. Перрей [и др.]. - ISBN 978-5-9614-0653-5. - ISBN 978-5-9614-0501-9 (серия) : 60.00 грн.
ББК 65.290-2
РУБ 338
Рубрики: Економіка підприємства
   Управління бізнесом

   Маркетинг в економіці

Кл.слова (ненормовані):
бренди -- брендинг -- управління -- методи управління -- інвестиції -- продажи -- імідж -- сегментирование -- ціноутворення


Дод.точки доступу:
Гордон, Джонатан; Корт, Дэвид; Перрей, Йешко; Каул, Анил; Гупта, Санил; Кеттл, Кейт; Форсайт, Джон; Халдар, Салдин; Марн, Майкл; Рогнер, Эрик
Примірників всього: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)