Голляк, Ю. Б. Теоретичні аспекти конкурентноспроможності стратегічних галузей української економіки [Текст] / Ю.Б. Голляк> // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2006. - N6. - С. 78-82 Рубрики: економіка України маркетинг в економіці Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Деркач, М. Н. Институциональный анализ маркетинга [Текст] / М. Н. Деркач, А. В. Сериков> // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2006. - N8. - С. 111-118 Рубрики: маркетинг в економіці Дод.точки доступу: Сериков, А. В. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Кудлай, В. Г. Теоретичні основи системи маркетингових комунікацій на сучасному ринку [Текст] / В. Г. Кудлай> // Економіка.Фінанси.Право. : Інформаційно-аналітичний журнал. - 2006. - N10. - С. 9-11 Рубрики: маркетинг в економіці Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Вачевський, М. Маркетинг - складова знань ринкової економіки у формуванні професійних компетенцій [Текст] / М. Вачевський> // Рідна школа : Науково-педагогічний журнал. - 2007. - N2. - С. 61-70 . - ISSN 0131-6788 Рубрики: маркетинг в економіці Є примірники у відділах: всього 4 : Ч.З.№2 (2), ректор (1), прор. наук.-пед. роб. (1) Вільні: Ч.З.№2 (2), ректор (1), прор. наук.-пед. роб. (1) |
Кудлай, В. Г. Особливості маркетингу в страхових компаніях [Текст] / В. Г. Кудлай> // Економіка.Фінанси.Право. : Інформаційно-аналітичний журнал. - 2007. - N1. - С. 18-23 Рубрики: маркетинг в економіці страхування страхування Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Зюкова, І. О. Конкурентний аналіз як інструмент управління стратегічним розвитком підприємства [Текст] / І. О. Зюкова> // Економіка.Фінанси.Право. : Інформаційно-аналітичний журнал. - 2007. - N2. - С. 3-7 Рубрики: маркетинг в економіці Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Кудлай, В. Г. Теоретичні аспекти управління маркетингом підприємства [Текст] / В. Г. Кудлай> // Економіка.Фінанси.Право. : Інформаційно-аналітичний журнал. - 2007. - N2. - С. 7-10 Рубрики: маркетинг в економіці Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Зюкова, І. О. Потенціал маркетингових досліджень [Текст] / І. О. Зюкова> // Економіка.Фінанси.Право. : Інформаційно-аналітичний журнал. - 2007. - N4. - С. 3-6 Рубрики: маркетинг в економіці Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Щербань, В. М. Маркетингові організаційні інновації у сфері державного управління [Текст] / В. М. Щербань> // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2007. - N5. - С. 89-94 Рубрики: маркетинг в економіці Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
У 93 Ушаков, Игорь Игоревич. Бизнес-план [Текст] : научное издание / И. И. Ушаков. - СПб. ; М. ; К. : Питер, 2008. - 224 с. : ил. - (Практика менеджмента). - ISBN 978-5-469-00541-4. - ISBN 5-469-00541-0 : 30.00 грн. РУБ 338 Рубрики: Кафедра економічної теорії Бізнес - план Банківська система маркетинг в економіці Економіка--підручники та посібники для ВНЗ Кл.слова (ненормовані): ринкова економіка Примірників всього: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |
В 22 Вачевський, М. Маркетинг світового господарства та Україна в міжнародних економічних відносинах [Текст] / М. Вачевський> // Вища школа : Науково-практичне видання. - 2010. - N 2. - С. 60-68 . - ISSN 1682-2366 Рубрики: міжнародні економічні відносини маркетинг в економіці освіта економічна Кафедра економічної теорії Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
М 74 Мойсеєнко, Ю. В. Маркетинговий комплекс промислової власності як елемент механізму взаємодії економіки та права [Текст] / Ю. В. Мойсеєнко> // Наука та наукознавство : Міжнародний науковий журнал. - 2010. - N 3. - С. 12-24 . - ISSN 0374-3896 Рубрики: Промислова політика--Україна Економіка України--промисловість Інноваційна політика держави маркетинг в економіці Кафедра економічної теорії Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
М 27 б-ка Бойка О. Д. / М 27-фб Маркетинг и управление брендом [Текст] : [сборник научных трудов] / Д. Гордон [и др.]. - Москва : Альпина Бизнес Букс, 2007. - 174 с. : цв.ил., рис. - (Дайджест McKinsey). - Библиогр. в примеч. - В содерж. авт.: Д. Гордон, Д. Корт, Й. Перрей [и др.]. - ISBN 978-5-9614-0653-5. - ISBN 978-5-9614-0501-9 (серия) : 60.00 грн. РУБ 338 Рубрики: Економіка підприємства Управління бізнесом Маркетинг в економіці Кл.слова (ненормовані): бренди -- брендинг -- управління -- методи управління -- інвестиції -- продажи -- імідж -- сегментирование -- ціноутворення Дод.точки доступу: Гордон, Джонатан; Корт, Дэвид; Перрей, Йешко; Каул, Анил; Гупта, Санил; Кеттл, Кейт; Форсайт, Джон; Халдар, Салдин; Марн, Майкл; Рогнер, Эрик Примірників всього: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |