Г 34 Гендерна педагогіка: Хрестоматія [Текст] : навчальний посібник для студ. вузів / за ред. В. Гайденко; пер. з англ. В. А. Гайденко, А. В. Предборської. - Суми : Університетська книга, 2006. - 313 с. - ISBN 966-680-276-7 : 41.00 грн. Зміст: Методологія гендерних досліджень . - С .9-68 Гендерна педагогіка в контексті сучасних педагогічних напрямків . - С .69-104 Психологія статево-гендерних відмінностей . - С .105-130 Кон, І. Психологія статевих відмінностей / К. Мартін; І. Кон. - С .106-111 Ген, С. Статеве знання і гендерна константа в дошкільників / М. Месснер; М. Рубчак. - С .112-124 Гайденко, Вікторія. Нейрофізіологія та ендокринологія про гендерні відмінності / Д. Річардсон, К. Сімпсон. - С .125-130 Гендерна соціалізація . - С .131-190 Мартін, К. Як створюється гендерне тіло: практики дошкільних закладів / В. Гайденко, І. Предборська. - С .132-152 Месснер, М. "Дівчата Барбі" проти "Морських чудовиськ": діти створюють гендер / І. Кон. - С .153-165 Річардсон, Д. Діти, гендер і соціальна структура: аналіз змісту листів до Санта-Клауса / М. Рубчак. - С .166-173 Гендерні стереотипи . - С .191-256 Здрвомислова, О. Гендерні стереотипи в дошкільній дитячій літературі: російські казки / О. Здрвомислова, К. Герасимова, Н. Троян. - С .204-222 Гайденко, В. Українські підручники початкової школи: прихований навчальний план і гендерні стереотипи / В. Гайденко, І. Предборська. - С .223-238 Маскулінність і фемінність у культурі . - С .257-290 Кон, І. Чоловіче тіло як еротичний об’єкт / І. Кон. - С .258-281 Рубчак, М. Завищена похвала: Тимошенко - "богиня" Помаранчевої революції? / М. Рубчак. - С .282-290 Гендерна педагогіка і правова освіта . - С .291-314 Декларація принципів толерантності . - С .292-297 Конвенція про ліквідацію всіх форм дискримінації жінок . - С .298-305 Міжнародна конвенція про ліквідацію всіх форм расової дискримінації . - С .306-313
РУБ 371(075.33) Рубрики: Гендерна освіта Гендерні дослідження Гендерна соціалізація Гендерні стереотипи Маскулінність і фемінність--культура Гендерна педагогіка Правова освіта Дискримінація жінок Дод.точки доступу: Гайденко, Вікторія \ред.\; Гайденко, В. А. \пер.\; Предборська, А. В. \пер.\ Примірників всього: 3 фб (1), Ч.З.№2 (2) Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (2) |
П 44 Подобєд, М. Б. Основні методи та моделі правового навчання [Текст] / М. Б. Подобєд> // Виховна робота в школі : Науково-методичний журнал. - 2012. - N 3. - С. 31-32 Рубрики: правова освіта Методи навчання Кафедра права та методики викладання історико-правознавчих дисциплін Кл.слова (ненормовані): моделі освіти Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Р 98 Рябовол, Л. Т. Яким має бути результат правової освіти? [Текст] / Л. Т. Рябовол> // Історія та правознавство : Науково-методичний журнал. - 2013. - N 16/18. - С. 2-6. Рубрики: Правова освіта Компетентністний підхід в освіті Кл.слова (ненормовані): правосвідомість -- правові знання -- правова компетентність -- компетентність Анотація: В статті зазначено, що компетентність визначено як системне володіння знаннямия. вміннями, навичками, стратегіями, іншими здатностями, потрібними для розв’язання за дач у різних сферах життя, для становлення ціннісного світогляду. Найважливішим складником компетентності є спроможність розширювати її сферу, збагачувати новими знаннями і вміннями. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |