П 80 Прокофьев, Юрий Михайлович. Проблемно-деятельностная концепция и ее реализация в процессе подготовки инженерных кадров в технических вузах [Текст] : автореферат диссертации на соискание ученой степени канд. пед. наук. Спец. 13.00.01 - теория и история педагогики / Ю. М. Прокофьев ; Киевский государственный педагогический институт имени А.М.Горького. - К. : КГПИ, 1991. - 25 с. - РУБ 74 Рубрики: підготовка інженерів автореферати дисертацій--педагогіка Дод.точки доступу: Киевский государственный педагогический институт имени А.М.Горького Примірників всього: 1 ІБв (1) Свободны: ІБв (1) |
Г 67 Горбатюк, Роман Михайлович. Теоретико-методичні засади професійної підготовки майбутніх інженерів-педагогів комп’ютерного профілю [Текст] : автореферат дисертації на здобуття наук. ступеня доктора пед. наук. Спец. 13.00.04 - теорія і методика професійної освіти / Р. М. Горбатюк ; Тернопільський державний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка (Тернопіль). -
РУБ 74 Рубрики: підготовка інженерів професійна підготовка вчителів Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності автореферати дисертацій--професійна освіта Дод.точки доступу: Тернопільський державний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка (Тернопіль) Примірників всього: 1 ІБв (1) Свободны: ІБв (1) |
К 68 Король, Світлана Володимирівна. Професійна спрямованість гуманітарної підготовки фахівців інженерного профілю в університетах [Текст] : автореферат дисертації на здобуття наук.ступеня канд.пед.наук. Спец.13.00.04-теорія і методика професійної освіти / С. В. Король ; Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка (Тернопіль). - Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2011. - 22 с. -
РУБ 74 Рубрики: підготовка інженерів Професійна освіта Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності автореферати дисертацій--професійна освіта Кл.слова (ненормовані): ГУМАНІТАРНІ ЗНАННЯ Дод.точки доступу: Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка (Тернопіль) Примірників всього: 1 ІБв (1) Свободны: ІБв (1) |
Д 56 Добровська, Л. М. Концепція формування професійної компетентності з інформаційних технологій майбутніх інженерів з комп’ютерних систем медичного профілю / Л. М. Добровська> // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2011. - № 4. - С. 55-66. - Бібліогр.: 10 назв. Рубрики: підготовка інженерів Кл.слова (ненормовані): професійна компетентність -- інформаційні технології -- майбутні інженери -- особистісно орієнтований підхід Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
З-14 Загірняк, М. Інформаційно-комунікаційні технології у підготовці фахівців технічних спеціальностей [Текст] / М. Загірняк, О. Чорний> // Вища школа : наук.-практ. видання. - 2013. - N 1. - С. 7-19 : табл. - Бібліогр.: 9 назв. . - ISSN 1682-2366
Рубрики: підготовка інженерів навчання студентів--інформаційно-комп’ютерні технології Вища освіта в Україні--інформаційно-комунікаційні технології Кл.слова (ненормовані): інформаційно-комунікаційні технології -- технологія навчання -- якість навчання -- віртуальні лабораторні комплекси -- інженерна освіта -- професійна освіта Анотація: Обгрунтована актуальна проблема забезпечення необхідного рівня параметрів успішності та якості навчання. Запропоновано технологію підвищення якості підготовки студентів з електромеханіки й автоматики в технічному університеті. Наведені результати аналітичних і експериментальних досліджень. Дод.точки доступу: Чорний, О. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Т 65 Трансформація парадигми підготовки сучасного інженера - імператив інноваційної економіки [Текст] / Ф. Якубов [та ін.]> // Вища школа : наук.-практ. видання. - 2012. - N 11. - С. 36-43. - Бібліогр.: 13 назв. . - ISSN 1682-2366 Рубрики: вища освіта--професійна освіта підготовка інженерів Кл.слова (ненормовані): вища технічна освіта -- технічна творчість -- винахідництво -- раціоналізаторство -- технічна освіта -- інженерно-технічні працівники Анотація: Констатується необхідність трансформації парадигми освіти в напрямку підвищення рівня винахідницької підготовки як безумовного чинника створення ефективних інновацій, які є основою економіки знань. Пропонується безперервне і наскрізне навчання вирішенню винахідницьких завдань з акцентуванням уваги на потенційні винахідницькі можливості дисциплін, що викладаються. Дод.точки доступу: Якубов, Ф.; Абдулгазіс, У.; Большаков, А.; Марковська, О. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
К 26 Карпаш, Максим. Вища інженерна освіта в умовах сталого розвитку суспільства / Максим Карпаш, Євстахій Крижанівський, Олег Карпаш> // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2014. - № 2. - С. 55-60 : табл. - Бібліогр.: 7 назв. Рубрики: Підготовка інженерів Кл.слова (ненормовані): інженерна діяльність -- вища інженерна освіта -- інженерне мислення -- підготовка інженерів Анотація: Перед інженерною підготовкою студентів на сучасному етапі стоїть завдання не тільки одержати нові різнобічні знання, але й перетворити ці знання в розуміння суті інженерної діяльності, їх значущості й ролі в кожній з можливих сфер економіки. Реалізація такого завдання вимагає актуалізації змісту і форм підготовки фахівців інженерних спеціальностей. Основними викликами, які необхідно враховувати при підготовці сучасних інженерів, є бурхливий розвиток науки і технологій, необхідність реалізації стратегії сталого розвитку у всіх сферах людської діяльності та суттєве покращення практичної підготовки інженера. Виділено основні складові компетентності інженера. Окреслено перші кроки з удосконалення методології підготовки студентів до інженерної діяльності. Дод.точки доступу: Крижанівський, Євстахій; Карпаш, Олег Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
П 44 Подлєсний, Сергій. Інноваційна модель підготовки інженерних кадрів / Сергій Подлєсний, Олександр Періг> // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2014. - № 2. - С. 61-66. - Бібліогр.: 11 назв. Рубрики: Підготовка інженерів Кл.слова (ненормовані): інженерні кадри -- реальний сектор економіки -- мультидисциплінарність -- економіка знань -- наукоємні технології -- парадигма -- трансфер Анотація: Пропонований матеріал доповнює і розкриває сучасний стан та основні підходи до створення і використання комплексної інноваційної моделі підготовки інженерних кадрів, орієнтованих на розвиток наукомісткого реального сектору економіки, заснованої на знаннях. Модель будується на суб'єкт-суб'єктній парадигмі, яка передбачає партнерські відносини між викладачем і студентом. Істотний акцент зроблений на проектному підході - навчанні в процесі роботи над реальними проектами (виконання науково-дослідних робіт за замовленнями промисловості). Дод.точки доступу: Періг, Олександр Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |