Ч-46 Черешнюк, О. Як навчити дітей відчувати час, або Тайм-менеджмент для дошкільників / Олена Черешнюк> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 11. - С. 24–29. - Зміст: Як формувати уявлення про час у дітей різного віку ; Якими методами та прийомами скористатися.
Діти дошкільного віку--часове сприйняття Кл.слова (ненормовані): часове сприйняття дітьми -- тайм-менеджмент -- вікові особливості дошкільника Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Т 63 Тоцька, Т. Поняття "час", "мить", "вічність" у творах Василя Сухомлинського для дітей / Тетяна Тоцька> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2019. - № 3. - С. 25–32. - Зміст: У чому цінність творів ; Який зміст у понятті "час" ; Які властивості часу ; Чому кожна мить безцінна ; Що таке вічність ; Додаток : Поняття "рух", "час", "вічність", "мить" у творах Василя Сухомлинського із книжки "Чиста криниця".
Кл.слова (ненормовані): дошкільна освіта -- розвиток сприйняття -- сприйняття часу -- час -- мить -- вічність -- властивості Анотація: У статті описано досвід ознайомлення дошкільників з поняттям "час" з використанням творів В. Сухомлинського. Дод.точки доступу: Сухомлинський, Василь Олександрович (український педагог, публіцист, письменник, поет ; 1918-1970) \о нем\ Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |