К 11 Кіндрат, І. Інтелектуальні карти в самоосвітній діяльності / Інна Кіндрат> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 10. - С. 52–61. - Зміст6 Що передбачає поняття "самоосвіта" ; Як думати ефективно ; Як навчитися активно слухати ; Чи не обмежують правила творчість ; Як рефлексувати ; Чи варто планувати ; Додаток 1 : Інтелектуальна карта "Інтелектуальні карти в самоосвіті" ; Додаток 2 : Інтелектуальна карта : анкета-рефлексія.
Кл.слова (ненормовані): заклади дошкільної освіти -- вихователі ДНЗ -- самоосвіта -- професійний розвиток -- форми -- інтелектуальні карти -- рефлексія Анотація: У статті йдеться про інтелектуальні карти як засіб індивідуального професійного розвитку вихователів закладів дошкільної освіти. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Б 77 Бойко, Н. Дистанційне навчання педагогів, або Віртуальний кабінет Google Classroom за 10 років / Наталія Бойко> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2019. - № 5. - С. 31–38. - Зміст: Чому саме цей сервіс ; Як користуватися.
Кл.слова (ненормовані): заклади дошкільної освіти -- підвищення кваліфікації -- дистанційне навчання -- віртуальний кабінет -- Google Classroom, онлайн-платформа -- дистанційна робота -- навчальні матеріали Анотація: У статті описано досвід Комунального закладу "Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) № 133" Криворізької міської ради щодо використання безплатної онлайн-платформи Google Classroom для ефективного навчання педагогів. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |