Л 34 Левіна, І. Структура уроку, основні методи та прийоми роботи на уроці, їх доцільність : уроки рукоділля / Ірина Левіна, Тетяна Антипова, Людмила Третьякова> // Початк. шк. : наук.-метод. журн. - 2017. - № 3. - С. 44–47. - Бібліогр.: 7 назв. . - ISSN 0131-5358
Початкова школа--уроки трудового навчання Кл.слова (ненормовані): вальдорфська педагогіка -- трудове навчання -- рукоділля -- в’язання гачком -- вишивка хрестиком Анотація: Мета уроку: розвиток елементарних навичок зав'язування повітряних петель; розвиток дрібної моторики, координації рухів, формування просторового мислення, актуалізація основних психічних процесів (образне мислення, увага, спостережливість та ін.); виховання вольових якостей, розвиток тактильних відчуттів під час роботи з матеріалом. Дод.точки доступу: Антипова, Т.; Третьякова, Л. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Д 75 Дробчак, Я. Оригамі у навчально-трудовій діяльності як засіб формування творчих компетентностей учнів початкової школи / Ярослава Дробчак> // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2018. - № 2. - С. 41–44. . - ISSN 0131-5358
Початкова школа--уроки трудового навчання Кл.слова (ненормовані): творчі здібності -- творчі компетентності -- трудове навчання -- пізнавальний інтерес -- творча діяльність -- творча особистість -- робота з папером -- методика викладання -- початкова школа -- 2 клас Анотація: У статті розповідається про те, що формування творчих компетентностей учнів на уроках трудового навчання зумовлене реалізацією не тільки відповідного оновлення змісту освіти, а й відповідних методів та технологій навчання. Подано приклад уроку з трудового навчання на тему: "Оригамі" для учнів 2 класів. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |