373.5:004
Н 19


    Назаренко, Тетяна Геннадіївна.
    Розвиток цифрової компетентності в учнів ліцею під час навчання географії та економіки [Текст] / Т. Г. Назаренко // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2018. - N 2. - С. 3-8. - Бібліогр.: 15 назв
УДК
Рубрики: Учні ліцею--розвиток цифрової компетентності
Кл.слова (ненормовані):
цифрова компетентність -- учні ліцею -- пошуково-дослідницька діяльність учнів -- навчання географії -- навчання економіки
Анотація: У статті розкриваються актуальні питання, пов’язані із компетентнісним підходом, що полягає в набутті та розвитку учнями ліцею цифрової компетентності в процесі навчання географії та економіки.


Є примірники у відділах: всього 1 : інф. (1)
Вільні: інф. (1)


373.5:004
Ч-75


    Чорноус, Оксана Володимирівна.
    Роль мультимедійних технологій у розвитку креативності старшокласників в умовах профільного навчання [Текст] / О. В. Чорноус // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2018. - N 6. - С. 29-31.
УДК
Рубрики: Навчання--профільне навчання--інформаційні технології
Кл.слова (ненормовані):
мультимедійні технології -- профільне навчання -- педагогічні технології -- креативность старшокласників
Анотація: Стаття присвячена аналізу дидактичних особливостей застосування мультимедійних презентацій в процесі реалізації сучасних педагогічних технологій, зокрема з розвитку креативності та критичного мислення старшокласників в умовах профільного навчання.


Є примірники у відділах: всього 1 : інф. (1)
Вільні: інф. (1)


373.5:004
Г 54


    Глинський, Ярослав Миколайович.
    VBA як об’єкт вивчення і засіб діяльності у компетентісно орієнтованому навчанні інформатики [Текст] / Ярослав Миколайович Глинський, В. В. Лапінський, В. А. Ряжська // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2019. - N 1. - С. 42-50. - Бібліогр.: 18 назв
УДК
Рубрики: Викладання інформатики в школі--інформатичні компетентності
Кл.слова (ненормовані):
інформатична компетентність -- алгоритмізація -- об’єктно-орієнтоване програмування -- візуальне програмування -- профільне програмування -- компетентнісні підходи
Анотація: У статті подано результати аналізу досвіду навчання інформатики, зокрема - навчання кодування алгоритмів різними мовами програмування і в різних середовищах програмування. Привертається увага до мови Visual Basic, зокрема, Visual Basic for Applications (VBA), і демонстрування її ефективноговикористання для розв’язування типових навчальних і практичних задач.


Дод.точки доступу:
Лапінський, Віталій Васильович; Ряжська, Вікторія Анатоліївна

Є примірники у відділах: всього 1 : інф. (1)
Вільні: інф. (1)