К 21 Каращук, Л. Цікаві вправи і завдання для дітей з особливими освітніми потребами [Текст] / Людмила Каращук> // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2020. - № 2(608). - С. 45–47. . - ISSN 0131-5358
Кл.слова (ненормовані): діти з особливими освітніми потребами -- математика -- методика викладання -- дидактичні матеріали -- математичні задачі -- пальчикова гімнастика -- фізкульхвилинки -- початкова школа Анотація: У статті представлено цікаві математичні задачі, пальчикову гімнастику та фізкультхвилинки, які можна використовувати під час вивчення математики з дітьми молодшого шкільного віку з особливими освітніми потребами. Запропоновані вправи і завдання сприятимуть розвитку мисленнєвих процесів, уваги, пам’яті, мовлення тощо дітей з особливими освітніми потребами. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Я 49 Якубенко, О. Розробки уроків відповідно до нозології дитини з ООП (навчання грамоти, математика, "Я досліджую світ" за програмою О. Я. Савченко) [Текст] / Олена Якубенко> // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2020. - № 11/12(617-618). - С. 49-53. . - ISSN 0131-5358
Кл.слова (ненормовані): діти з особливими освітніми потребами -- навчання грамоти -- математика -- інтегровані курси -- Я досліджую світ, курс -- звуки -- числа -- особиста гігієна -- початкова школа Анотація: У статті представлено розробки уроків з навчання грамоти, математики, інтегрованого курсу "Я досліджую світ" для дітей з особливими освітніми потребами у 1 інклюзивному класі. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |