> Шифр: ОДнв/2021/1 Журнал 2021р. N 1 Кобильченко, Вадим. Завдання і методи спеціальної психології / В. Кобильченко, І. Омельченко. - С.7-18. - Бібліогр.: с. 17-18. Литовченко, Світлана. Діти з порушеннями слуху: організація підтримки та комплексна оцінка в ІРЦ / С. Литовченко. - С.19-29. - Бібліогр.: с. 28-29. Бєсєда, Володимир. Модель корекції фізичного розвитку дітей раннього і дошкільного віку із порушеннями психомоторики / В. Бєсєда. - С.30-43. - Бібліогр.: с. 42-43. Воробель, Галина. Особливості реалізації змісту освіти для дітей із порушеннями слуху: досвід директора школи / Г. Воробель. - С.44-53. - Бібліогр.: с. 52-53. Матківська, Анна. Розвиток дрібної моторики рук для стимуляції мовного розвитку дітей з порушеннями слуху / А. Матківська. - С.54-57. - Бібліогр.: с. 56-57. Іщенко, Руслан. Лідерські якості у осіб з порушеннями зору: контент, аналіз проблеми / Р. Іщенко. - С.58-66. - Бібліогр.: с. 66. Варава, Наталія. Як соціалізувати дітей з особливими освітніми потребами / Н. Варава. - С.67-69. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Іщенко, Руслан. Лідерські якості у осіб з порушеннями зору: контент, аналіз проблеми [Текст] / Р. Іщенко> // Особлива дитина: навчання і виховання. - 2021. - N 1. - С. 58-66. - Бібліогр.: с. 66. . - ISSN 2312-2781 Рубрики: Люди з особливими потребами--лідерські якості Кл.слова (ненормовані): незрячий -- теорії лідерства -- особи з порушенням зору -- лідерські якості у незрячих -- моральні якості -- комунікація Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |