> Шифр: С327798/2007/3 Журнал 2007р. N 3 Алєксєєнко, Т. Соціальна педагогіка як наукова дисципліна: досвід і перспективи розвитку / Т. Алєксєєнко. - С.4-8 Дмитренко, Т. Виникнення системного соціально-педагогічного мислення та його значення для розвитку сучасної науки / Т. Дмитренко. - С.9-13 Погребняк, А. Определение индивидуальных особенностей школьника по результатам его корректурной пробы / А. Погребняк, А. Горпинченко. - С.14-22 Жданович, Ю. Змістовне дозвілля підлітків: проблеми й перспективи / Ю. Жданович. - С.23-29 Бєлецька, І. Вплив організованого вільного часу на становлення особистості учня / І. Бєлецька, Т. Гаміна. - С.30-33 Клочан, Ю. Специфіка соціальної адаптації учнів у професійно-технічних навчальних закладах / Ю. Клочан. - С.34-39 Поліщук, Ю. Проблема ефективності соціально-педагогічної діяльності в молодіжних організаціях / Ю. Поліщук. - С.43-49 Тесленко, В. Сутнісні характеристики соціально-педагогічної діяльності й соціально-педагогічної підтримки дітей з обмеженими можливостями / В. Тесленко. - С.50-53 Костів, В. Виховний потенціал родини / В. Костів. - С.54-59 Грабовенко, Н. Обгрунтування змісту і форм соціально-педагогічної роботи з сім’ями, що виховують дітей з обмеженими фізичними можливостями, в умовах реабілітаційних центрів / Н. Грабовенко. - С.60-66 Маркова, Н. Вплив засобів масової комунікації на діяльність соціального педагога з формування гендерної культури старшокласників / Н. Маркова. - С.67-73 Поліщук, В. Сфери професійної діяльності та функції соціального педагога / В. Поліщук. - С.79-87 Ніколаєску, І. Імідж як презентаційна складова особистісних проявів соціального педагога / І. Ніколаєску. - С.88-92 Отрощенко, Н. Сутність профорієнтаційної діяльності соціального педагога загальноосвітньої школи / Н. Отрощенко. - С.93-98 Ларіонова, Н. Історико-феноменологічний аналіз волонтерства / Н. Ларіонова, В. Кратінова, О. Караман. - С.99-105 Вербовський, О. Ідеї формування культури міжнаціональних стосунків в учнівської молоді у 20-30-і рр. ХХ ст. в Україні / О. Вербовський. - С.106-110 Загайко, О. Місце та роль користувачів послуг у підготовці соціальних працівників у ВНЗ Великої Британії / О. Загайко. - С.111-114 Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (1), НМК ф-т ПСР (1) Вільні: Ч.З.№2 (1), НМК ф-т ПСР (1) |
Алєксєєнко, Т. Соціальна педагогіка як наукова дисципліна: досвід і перспективи розвитку [Текст] / Т. Алєксєєнко> // Соціальна педагогіка: теорія та практика. - 2007. - N3. - С. 4-8 Рубрики: соціальна педагогіка Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (1), НМК ф-т ПСР (1) Вільні: Ч.З.№2 (1), НМК ф-т ПСР (1) |
> Шифр: С830276/2007/6 Журнал 2007р. N 6 Алєксєєнко, Т. Роль національно-духовних цінностей у соціалізації особистості / Т. Алєксєєнко. - С.5-8 Терещенко, Ю. Віра: духовно-життєдіяльна сила людини / Ю. Терещенко. - С.9-11 Тарасенко, Г. Виховний потенціал учителя в контексті його професійної культури / Г. Тарасенко. - С.12-14 Саєнко, Т. Інновації в професійній підготовці майбутнього вчителя технологічної освіти / Т. Саєнко. - С.15-18 Носова, М. Комплексно-цільова програма "Організація роботи школи з батьками щодо формування здорового способу життя" / М. Носова. - С.30-37 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Алєксєєнко, Т. Роль національно-духовних цінностей у соціалізації особистості [Текст] / Т. Алєксєєнко> // Світ виховання : Всеукраїнський благодійний фонд "Освіта України". - 2007. - N6. - С. 5-8 Рубрики: Соціалізація особистості Виховання національне Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ШО1/2009/4 Журнал 2009р. N 4 Огнев’юк, В. Філософія освіти в структурі наукових досліджень феномену освіти / В. Огнев’юк ; В. Огнев'юк. - С.2-6. Алєксєєнко, Т. "Я - соціальне" та "Я - індивідуальне" в соціалізації особистості / Т. Алєксєєнко. - С.7-0. Кушнір, В. Інноваційні підходи до розвитку творчих здібностей математично обдарованих учнів / В. Кушнір, Г. Кушнір, Н. Рожкова. - С.9-16. Локшина, О. До питання про сутнісні характеристики шкільного курикулуму / О. Локшина. - С.17-20. Воронка, Г. Інформаційно-поліграфічне "забезпечення2 навчаотного процесу у британських ВНЗ / Г. Воронка. - С.21-22. Заболоцька, О. Концептуальна модель формування предметних компетенцій у студентів / О. Заболоцька. - С.23-28. Литовченко, О. Виховання соціально-компетентної особистості в позашкільному навчальному закладі / О. Литовченко. - С.28-31. Ткаченко, В. Умови діяльності соціального педагога в школі-інтернаті як джерело підвищення ефективності соціалізації вихованців / В. Ткаченко. - С.32-35. Сухомлинська, О. Педагогічний дискурс XIX ст. - диференціація й інтеграція ідей / О. Сухомлинська. - С.36-41. Пироженко, Л. Розвиток змісту початкової школи у середині 60-х - на початку 70-х роках XX ст. / Л. Пироженко. - С.41-46. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
А 45 Алєксєєнко, Т. "Я - соціальне" та "Я - індивідуальне" в соціалізації особистості [Текст] / Т. Алєксєєнко> // Шлях освіти : Науково-методичний журнал. - 2009. - N 4. - С. 7-0. Рубрики: Соціалізація особистості Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: С327798/2011/3 Журнал 2011р. N 3 Овчиннікова, М. М. Загальна характеристика результатів впливу фізичного виховання на рівень соціальної адаптації дітей-сиріт в умовах шкіл інтернатного типу / М. М. Овчиннікова. - С.4-14 Ткаченко, В. В. Оцінка ступеня соціальної адаптованості дітей-інвалідів за результатами формуючого експерименту / В. В. Ткаченко. - С.15-24 Коленіченко, Т. І. Аналіз факторів, які впливають на процес адаптації людини похилого віку до умов геріатричного пансіонату / Т. І. Коленіченко. - С.25-33 Калько, Р. М. Набуття соціокультурного досвіду як засіб самоактуалізації особистості в суспільстві / Р. М. Калько. - С.34-40 Краснова, Н. П. Деякі аспекти діяльності соціального педагога в сирітських закладах / Н. П. Краснова. - С.41-48 Дмитренко, Т. О. Концептуальні засади інтегративно-диференційованого підходу в дослідженні соціально-педагогічних об’єктів / Т. О. Дмитренко. - С.49-54 Коношенко, Н. А. Соціально-педагогічна реабілітація як засіб подолання девіантної поведінки молодших школярів / Н. А. Коношенко. - С.55-61 Юрків, Я. І. Модель соціально-педагогічного патронажу сімей з розумово відсталими дітьми / Я. І. Юрків. - С.62-71 Алєксєєнко, Т. Ф. Зміст соціальних очікувань сучасних старшокласників і соціально-педагогічні проблеми їх регулювання / Т. Ф. Алєксєєнко. - С.78-83 Кечик, О. О. Організація самостійної роботи студентів педагогічного коледжу з іноземної мови / О. О. Кечик. - С.84-89 Караман, О. Л. Вища освіта в процесі ресоціалізації засуджених у пенітенціарних закладах / О. Л. Караман. - С.90-94 Мотунова, Н. В. Профілактика правопорушень серед підлітків як соціально-педагогічна проблема / Н. В. Мотунова. - С.95-102 Бондаренко, В. В. Соціальне виховання дітей, позбавлених батьківського опікування, у період розвитку князівської та церковно-монастирської підтримки (з X до XIII ст.) / В. В. Бондаренко. - С.103-106 Цибулько, Л. Г. Організація виховної роботи з безпритульними дітьми та дітьми-сиротами в історії й теорії педагогіки / Л. Г. Цибулько. - С.107-110 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
А 45 Алєксєєнко, Т. Ф. Зміст соціальних очікувань сучасних старшокласників і соціально-педагогічні проблеми їх регулювання [Текст] / Т. Ф. Алєксєєнко> // Соціальна педагогіка: теорія та практика. - 2011. - N 3. - С. 78-83 Рубрики: Соціально-педагогічна робота Кафедра соціальної педагогіки та соціальної роботи Кл.слова (ненормовані): робота з учнями Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: С327798/2011/4 Журнал 2011р. N 4 Алєксєєнко, Т. Ф. Мотивація соціальної поведінки та механізми її формування / Т. Ф. Алєксєєнко. - С.4-10 Отрощенко, Н. Л. Особливості роботи соціально-педагогічного центру профорієнтації в загальноосвітній школі / Н. Л. Отрощенко. - С.11-19 Коленіченко, Т. І. Соціальна робота з людьми похилого віку / Т. І. Коленіченко. - С.20-25 Цибулько, Л. Г. Соціальна адаптація дітей-сиріт молодшого шкільного віку засобами гри / Л. Г. Цибулько. - С.26-30 Епштейн, І. С. Психолого-педагогічні особливості дітей молодшого шкільного віку з вадами слуху / І. С. Епштейн. - С.31-34 Костючек, М. Ф. Віктимність дітей, постраждалих від торгівлі людьми, як наслідок несприятливих умов соціалізації / М. Ф. Костючек. - С.35-42 Стрельцова, В. Ю. Вплив культурно-освітнього середовища вищого навчального закладу на адаптаційний процес / В. Ю. Стрельцова. - С.43-47 Шахрай, В. М. Потенціал інтерактивного театру у формуванні соціальної компетентності школярів / В. М. Шахрай. - С.48-55 Парфанович, І. І. Діагностика соціально-психологічних характеристик дівчат девіантної поведінки загальоноосвітніх шкіл / І. І. Парфанович. - С.56-64 Караман, О. Л. Ресоціалізація особистості неповнолітнього засудженого в контексті соціалізаційного процесу / О. Л. Караман. - С.65-71 Бєлецька, І. В. Сімейне дозвілля як чинник формування сім’ї / І. В. Бєлецька. - С.72-80 Павлюк, Н. В. Сім’я як чинник статеворольової соціалізації розумово відсталих підлітків / Н. В. Павлюк. - С.81-87 Калько, Р. М. Суспільно-історичний розвиток театральної педагогіки в контексті формування соціокультурного досвіду особистості / Р. М. Калько. - С.88-94 Бондаренко, В. В. Соціальне виховання дітей, позбавлених батьківського піклування, у період з 17 ст. до 19 ст. / В. В. Бондаренко. - С.95-99 Петренко, О. Б. Шмідт Віра і сексуальне виховання дітей в Радянській Росії / О. Б. Петренко. - С.100-107 Атаханова, С. О. Формирование гармонично развитой личности: некоторые проблемы и их решения (на примере Узбекистана) / С. О. Атаханова. - С.108-112 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
А 45 Алєксєєнко, Т. Ф. Мотивація соціальної поведінки та механізми її формування [Текст] / Т. Ф. Алєксєєнко> // Соціальна педагогіка: теорія та практика. - 2011. - N 4. - С. 4-10 Рубрики: Соціальна поведінка Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
С 69 Соціальні цінності малої групи школярів [Текст] : Монографія / Національна академія педагогічних наук України, Інститут проблем виховання ; за заг. ред. Т. Ф. Алєксєєнко. - К. : Педагогічна думка, 2012. - 240 с. - ISBN 978-966-644-290-4 : 93.93 грн. Зміст: Теоретико-методологічні засади дослідження базових соціальних цінностей у малих групах школярів . - С .7-37 Мала група школярів як соціально-педагогічне явище і феномен . - С .38-64 Сутність і зміст базових соціальних цінностей малої групи школярів, їх взаємозумовленість . - С .65-84 Експериментальне дослідження проблеми сформованості базових соціальних цінностей у малих групах школярів сучасної школи . - С .85-135 Формування толерантності у різновікових малих групах школярів з сімейно-орієнтованих будинків . - С .136-174 Формування базових соціальних цінностей у малих групах неповнолітніх засуджених . - С .175-230 РУБ 371 Рубрики: Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Кафедра загальної та практичної психології малі групи Соціальна педагогіка Соціальні цінності соціальна поведінка дітей психологія малих груп Авторитет--психологія Довіра Толерантність--психологія Солідарність Дод.точки доступу: Алєксєєнко, Т. Ф. \ред.\; Національна академія педагогічних наук УкраїниІнститут проблем виховання Примірників всього: 20 фб (1), ав (1), Ч.З.№2 (5), НМК ф-т ПСР (5), аб (8) Свободны: фб (1), ав (1), Ч.З.№2 (5), НМК ф-т ПСР (5), аб (8) |
> Шифр: ПП1/2014/1 Журнал 2014р. N 1 Скільський, Д. М. Освітньо-виховні проблеми у творах Т. Г. Шевченка : до 200-річчя зо дня народження Т. Г. Шевченка / Д. М. Скільський. - С.5-11 Бех, І. Д. Інноваційна виховна технологія: сутнісні положення і шляхи реалізації / І. Д. Бех. - С.12-17 Петрочко, Ж. В. Соціально-педагогічні виховні технології у викликах часу / Ж. В. Петрочко. - С.17-24 Мельник, О. В. Післяіндустріальний світ: нові виклики до професійної орієнтації дітей та учнівської молоді / О. В. Мельник. - С.24-30 Алєксєєнко, Т. Ф. Доброчинність як засіб формування соціально значущих якостей особистості: теоретико-методологічний аспект / Т. Ф. Алєксєєнко. - С.31-37 Назаренко, Г. А. Використання сучасних виховних технологій у процесі ціннісного становлення учнівської молоді / Г. А. Назаренко. - С.37-44 Гуржій, А. М. Електронні підручники, аудіовізуальні електронні засоби і охорона здоров’я учнів / А. М. Гуржій [и др.]. - С.45-50 Інші автори: Топузов О. М., Волинський В. П., Дідковський І. В. Гірний, О. І. Проблеми творчості у навчанні / О. І. Гірний, М. М. Савчин. - С.51-56 Овдієнко, Л. Н Соціально-історична сутність освіти: сучасний вимір / Л. Н Овдієнко. - С.56-63 Янченко, Т. В. Біхевіоризм Дж. Уотсона як підгрунтя розвитку педології / Т. В. Янченко. - С.64-71 Михайленко, Л. А. Становлення і розвиток медичної освіти з підготовки сімейних лікарів у США: історія та сучасність / Л. А. Михайленко. - С.72-79 Леонтьєва, І. В. Теорія особистості О. Ф. Лазурського / І. В. Леонтьєва. - С.80-87 Карпенко, О. В. Реформування системи надання освітніх послуг: досвід Фінляндії / О. В. Карпенко, Є. Ф. Демида. - С.88-98 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
А 45 Алєксєєнко, Т. Ф. Доброчинність як засіб формування соціально значущих якостей особистості: теоретико-методологічний аспект [Текст] / Т. Ф. Алєксєєнко> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2014. - N 1. - С. 31-37 Рубрики: виховання доброчинності Кл.слова (ненормовані): соціально значущі якості особистості -- доброчинність -- доброчинна діяльність -- виховання доброчинності Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
А 45 Алєксєєнко, Т. Технології реалізації стратегії гейткіпінгу в соціально-педагогічній підтримці дитини і сім’ї [Текст] / Тетяна Алєксєєнко> // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2016. - № 11/12. - С. 25–30. - Бібліогр.: 11 назв. . - ISSN 0131-6788
Рубрики: Соціальна педагогіка--соціально-педагогічна підтримка Кл.слова (ненормовані): соціальна педагогіка -- соціально-педагогічна підтримка -- гейткіпінг -- технологія ведення випадку -- патронатне виховання -- сім’я -- соціальні працівники -- прийомні сім’ї Дескриптори: педагогика Анотація: У статті в основних теоретичних положеннях та в контексті практичного досвіду розкриваються концептуальна ідея соціально-педагогічної підтримки дитини і її сім’ї на основі стратегії гейткіпінгу та її реалізації у базовій і багатокомпонентній технології ведення випадку, а також ідея патронатного виховання. Наведено статистичні дані щодо влаштування у сімейні форми виховання дітей-сиріт і дітей, позбавлених батьківського піклування. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
А 45 Алєксєєнко, Т. Ф. Проблема цінностей в інтерпретації конфлікту батьків і дітей у теорії поколінь [Текст] / Т. Ф. Алєксєєнко> // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України = Pedagogics and psychology. Newsletter of the NAPS of Ukraine : наук.-теорет. та інформ. вісн. - 2018. - N 3. - С. 68-76. - Бібліогр.: с. 75-76 (12 назв) . - ISSN 2304-0629
Кл.слова (ненормовані): покоління -- батьки і діти -- домінуючі цінності поколінь -- міжпоколінна взаємодія -- періодизація поколінь -- типологічні характеристики поколінь Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
В 54 Виховання особистості у доброчинній діяльності [Текст] : методичний посібник / Інститут проблем виховання НАПН України ; Під заг. ред. Т. Ф. Алєксєєнко. - Київ ; Ніжин : ПП Лисенко М. М., 2015. - 191 с. - ISBN 978-617-640-209-1 : 33.00 грн. РУБ 371(070.3) Рубрики: Виховання особистості Дод.точки доступу: Алєксєєнко, Т. Ф. \ред.\; Інститут проблем виховання НАПН України Примірників всього: 1 Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |