371
С 69


   
    Соціально-педагогічне проектування розвитку обдарованості учня в системі навчально-виховного процесу [Текст] : посібник / [Киричук В. О., Гонтаровська Н. Б., Прашко О. В. та ін. ; за заг. ред. В. О. Киричука] ; НАПН України, Ін-т обдар. дитини. - К. : Інститут обдарованої дитини, 2014. - 192 с. : табл. - Бібліогр. в тексті ; додатки : с. 161-190. - ISBN 978-966-2633-37-5 : 51.22 грн.
ББК 74.62 + 74.202.2
РУБ 371
Рубрики: Обдаровані учні--розвиток здібностей
   Соціальна педагогіка

   Навчально-виховний процес

   Професійне самовизначення

   Тренінги

   Професійна орієнтація

   Соціальна адаптація учнів

   Соціальна компетентність

   Проектне навчання

Кл.слова (ненормовані):
проектна педагогіка -- обдарованість учнів


Дод.точки доступу:
Киричук, Валерій Олександрович; Гонтаровська, Наталія Борисівна; Прашко, Олена Володимирівна; Андросович, К. А.; Мельник, М. Ю.; Веселка, Ю. Б.; Давидова, М. О.; Національна академія педагогічних наук України (Київ); Інститут обдарованої дитини (Київ)
Примірників всього: 4
фб (1), Ч.З.№2 (2), НМК ф-т ПСР (1)
Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (2), НМК ф-т ПСР (1)

Шифр: ПП1/2016/4
   Журнал

Педагогіка і психологія [Текст] : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - київ : Державне видавництво " Педагогічна преса", 1993 - . - Виходить кожного кварталу
2016р. N 4
Зміст:
Ляшенко, О. І. Стратегічні пріоритети розвитку загальноосвітньої школи України / О. І. Ляшенко. - С.5-11.
Сухомлинська, О. В. Мета стратегії розвитку загальної середньої освіти / О. В. Сухомлинська. - С.11-14.
Максименко, С. Д. Теоретико-методологічні проблеми особистісного розвитку учнів / С. Д. Максименко. - С.14-16.
Топузов, О. М. Психолого-педагогічний експеримент як умова результативності формування освіти / О. М. Топузов. - С.16-19.
Засенко, В. В. Освіта "особливих” дітей: стан і перспективи розвитку / В. В. Засенко. - С.19-24.
Сорочан, Т. М. Методологія змін у системі післядипломної педагогічної освіти / Т. М. Сорочан. - С.24-32.
Луговий, В. І. Об’єктивне і суб’єктивне оцінювання якості освіти: світовий досвід для України / В. І. Луговий, Ж. В. Таланова. - С.32-41.
Трофименко, Л. І. Особистісний розвиток дітей дощкільного віку з тяжкими мовленнєвими розладами / Л. І. Трофименко. - С.41-47.
Бабушко, С. Р. Вивчення дорослими іноземної мови у неформальному освітньому середовищі як засіб міжкультурного діалогу / С. Р. Бабушко, Л. С. Соловей. - С.47-55.
Музиченко, І. В. Проблема співвідношення понять: "етнічна свідомість” та"національна свідомість” / І. В. Музиченко. - С.55-61.
Андросович, К. А. Методичне забезпечення супроводу процесу соціалізації обдарованих старшокласників в умовах інтернет-середовища / К. А. Андросович. - С.61-65.
Кузнецов, Ю. Б. Зигмунд Фройд: історія створення психоаналізу / Ю. Б. Кузнецов. - С.65-72.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


88.37
А 66


    Андросович, К. А.
    Методичне забезпечення супроводу процесу соціалізації обдарованих старшокласників в умовах інтернет-середовища [Текст] / К. А. Андросович // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2016. - N 4. - С. 61-65.
ББК 88.37
Рубрики: Психологія--дитяча психологія--обдаровані діти
Кл.слова (ненормовані):
обдаровані учні -- соціалізація обдарованих старшокласників -- Інтернет -- психологічний супровід


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)