С 69 Соціально-педагогічне проектування розвитку обдарованості учня в системі навчально-виховного процесу [Текст] : посібник / [Киричук В. О., Гонтаровська Н. Б., Прашко О. В. та ін. ; за заг. ред. В. О. Киричука] ; НАПН України, Ін-т обдар. дитини. - К. : Інститут обдарованої дитини, 2014. - 192 с. : табл. - Бібліогр. в тексті ; додатки : с. 161-190. - ISBN 978-966-2633-37-5 : 51.22 грн. РУБ 371 Рубрики: Обдаровані учні--розвиток здібностей Соціальна педагогіка Навчально-виховний процес Професійне самовизначення Тренінги Професійна орієнтація Соціальна адаптація учнів Соціальна компетентність Проектне навчання Кл.слова (ненормовані): проектна педагогіка -- обдарованість учнів Дод.точки доступу: Киричук, Валерій Олександрович; Гонтаровська, Наталія Борисівна; Прашко, Олена Володимирівна; Андросович, К. А.; Мельник, М. Ю.; Веселка, Ю. Б.; Давидова, М. О.; Національна академія педагогічних наук України (Київ); Інститут обдарованої дитини (Київ) Примірників всього: 4 фб (1), Ч.З.№2 (2), НМК ф-т ПСР (1) Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (2), НМК ф-т ПСР (1) |
> Шифр: ПП1/2016/4 Журнал 2016р. N 4 Ляшенко, О. І. Стратегічні пріоритети розвитку загальноосвітньої школи України / О. І. Ляшенко. - С.5-11. Сухомлинська, О. В. Мета стратегії розвитку загальної середньої освіти / О. В. Сухомлинська. - С.11-14. Максименко, С. Д. Теоретико-методологічні проблеми особистісного розвитку учнів / С. Д. Максименко. - С.14-16. Топузов, О. М. Психолого-педагогічний експеримент як умова результативності формування освіти / О. М. Топузов. - С.16-19. Засенко, В. В. Освіта "особливих” дітей: стан і перспективи розвитку / В. В. Засенко. - С.19-24. Сорочан, Т. М. Методологія змін у системі післядипломної педагогічної освіти / Т. М. Сорочан. - С.24-32. Луговий, В. І. Об’єктивне і суб’єктивне оцінювання якості освіти: світовий досвід для України / В. І. Луговий, Ж. В. Таланова. - С.32-41. Трофименко, Л. І. Особистісний розвиток дітей дощкільного віку з тяжкими мовленнєвими розладами / Л. І. Трофименко. - С.41-47. Бабушко, С. Р. Вивчення дорослими іноземної мови у неформальному освітньому середовищі як засіб міжкультурного діалогу / С. Р. Бабушко, Л. С. Соловей. - С.47-55. Музиченко, І. В. Проблема співвідношення понять: "етнічна свідомість” та"національна свідомість” / І. В. Музиченко. - С.55-61. Андросович, К. А. Методичне забезпечення супроводу процесу соціалізації обдарованих старшокласників в умовах інтернет-середовища / К. А. Андросович. - С.61-65. Кузнецов, Ю. Б. Зигмунд Фройд: історія створення психоаналізу / Ю. Б. Кузнецов. - С.65-72. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
А 66 Андросович, К. А. Методичне забезпечення супроводу процесу соціалізації обдарованих старшокласників в умовах інтернет-середовища [Текст] / К. А. Андросович> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2016. - N 4. - С. 61-65. Рубрики: Психологія--дитяча психологія--обдаровані діти Кл.слова (ненормовані): обдаровані учні -- соціалізація обдарованих старшокласників -- Інтернет -- психологічний супровід Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |