П 78 Проблеми освіти [Текст] : Наук.-метод. зб. Вип. 24 / Ред кол.: В. Г. Кремень (гол. ред.); М. Ф. Степко, Л. М. Левківський, А. Ф. Федяєва та ін. ; Міністерство освіти і науки України, Науково-методичний центр вищої освіти. - К. : НМЦ ВО, 2001. - 224 с. - ISBN 966-597-072-0 : 6.86 грн. Зміст: Бєляков, О. О. Нові тенденції у вищій освіті (на прикладі навчального процесу журналістів) / О. О. Бєляков. - С .3-14 Цехмістрова, Г. С. Методологічне обгрунтування проведення семінарських занять у вищи х навчальних закладах / Г. С. Цехмістрова. - С .14-25 Величко, О. Б. Гуманітаризація освіти та її вплив на становлення особистості студента / О. Б. Величко. - С .25-29 Антонюк, Р. І. Полікультурне виховання, полікультурна свідомість та відповідальність / Р. І. Антонюк. - С .29-38 Удалов, Т. Г. Конкурентне право як наука, юриична норма та навчальна дисципліна / Т. Г. Удалов. - С .38-44 Мітрясова, О. П. Розвиток тенденції інтеграції змісту природничої освіти на прикладі викладення деяких питань хімії / О. П. Мітрясова. - С .44-48 Головко, М. Принцип історизму у викладанні предметів природничого циклу / М. Головко. - С .48-53 Матвієнко, О. В. Педагогічні основи розробки наскрізної програми виробничої практики менеджерів інформаційних систем / О. В. Матвієнко. - С .53-59 Пунько, Б. М. "Менеджмент природокористування" як спеціалізація нової спеціальності - "Економіка довкілля" (концепція науки) / Б. М. Пунько. - С .59-68 Свистун, В. І. Тестування в системі економічної підготовки / В. І. Свистун. - С .74-80 Негруца, Н. А. Можливості предметів економічного циклу в процесі формування екологічного світогляду / Н. А. Негруца. - С .80-96 Шоно, С. А. Активізація пізнавальної діяльності студентів / С. А. Шоно, Г. І. Чижиков. - С .96-100 Храбан, А. А. Модульно-рейтингова система як метод функціонально-професійної орієнтації молодих фахівців / А. А. Храбан. - С .100-108 Авдєєнко, А. П. Інтенсифікація навчального процесу та організація самостійної роботи студентів / А. П. Авдєєнко, Л. В. Дементій, О. Є. Поляков. - С .108-111 Іванова, Т. В. Методи діагностування педагогічної культури учителя / Т. В. Іванова. - С .119-136 Гуржій, А. М. Навчальне обладнання для середніх загальноосвітніх закладів освіти / А. М. Гуржій, В. П. Волинський, В. В. Самсонов. - С .136-145 Кулага, С. М. Аспекти науково-дослідної роботи викладачів у контексті новітньої парадигми сучасної освіти / С. М. Кулага, Н. О. Проніна. - С .145-154 Гальченко, Т. В. Педагогічна співпраця в процесі науково-дослідної роботи / Т. В. Гальченко. - С .154-156 Атаманчук, П. С. Призначення та особливості оперативного контролю готовності студентів до засвоєння навчального матеріалу / П. С. Атаманчук, О. М. Ніколаєв. - С .159-166 Проніна, Н. О. Гносеологія вектора форумування духовного простору / Н. О. Проніна. - С .166-174 Герасимчук, М. О. Про наукові основи безпеки життя і діяльності людини / М. О. Герасимчук, О. А. Коновалов. - С .179-187 Ягупов, В. В. Військове навчання і виховання як навчальний предмет / В. В. Ягупов. - С .187-193 Кожедуб, О. В. Організація процесу навчання військовослужбовців царської Росії ХУІІІ століття / О. В. Кожедуб. - С .198-204 Супрун, М. О. дослідження А. І. Селецьким окремих аспектів історії дефектологічної науки / М. О. Супрун. - С .204-210
РУБ 378 Рубрики: Вищі навчальні заклади Дод.точки доступу: Кремень, В. Г. (д-р філос. наук, проф.); Степко, М. Ф.; Левківський, Казимир Михайлович; Федяєва, А. М.; Білявський, Георгій Олексійович; Бондар, В. І.; Волович, В. І.; Жалдак, М. І.; Зязюн, І. А.; Казміренко, В. П.; Козаков, В. А.; Ляшенко, Олександр Іванович; Мадзігон, В. М.; Носков, В. І.; Міністерство освіти і науки України; Науково-методичний центр вищої освіти Примірників всього: 2 Ч.З.№2 (1), фб (1) Свободны: Ч.З.№2 (1), фб (1) |
> Шифр: ПП1/2004/3 Журнал 2004р. N 3 Атаманчук, П. С. Управління продуктивною навчально-пізнавальною діяльністю на основі об’єктивного контролю / П.С. Атаманчук, В.В. Мендерецький. - С.5-18 Безпалько, В. В. Освітні технології профілактики адитивної поведінки учнівської молоді / В.В. Безпалько, О.В. Коган. - С.62-69 Муртазаєва, Е. М. Індивідуально-творчий розвиток майбутніх педагогів / Е.М. Муртазаєва. - С.69-76 Лєпіхова, Л. А. Значення соціально-психологічної компетентності в реалізації життєвих домагань / Л.А. Лєпіхова. - С.77-85 Вєтохов, О. М. Основні проблеми сучасної психології навчання іноземних мов (на матеріалах, опублікованих в Україні й Росії) / О. М. Вєтохов. - С.108-118 Є примірники у відділах: всього 3 : Ч.З.№2 (3) Вільні: Ч.З.№2 (3) |
Атаманчук, П. С. Управління продуктивною навчально-пізнавальною діяльністю на основі об’єктивного контролю [Текст] / П.С. Атаманчук, В.В. Мендерецький> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук. - 2004. - N3. - С. 5-18
Рубрики: навчально-пізнавальна діяльність Кл.слова (ненормовані): наукове завдання -- пізнавальне завдання -- навчальне завдання Дод.точки доступу: Мендерецький, В.В. Є примірники у відділах: всього 3 : Ч.З.№2 (3) Вільні: Ч.З.№2 (3) |
> Шифр: ПП1/2006/3 Журнал 2006р. N 3 Богуш, А. М. Культурологічна парадигма в спадщині В.О.Сухомлинського / А.М. Богуш. - С.5-12 Бондар, Л. С. Педагогічна культура вчителя як основа його професійної компетентності у творчій спадщині В.О.Сухомлинського / Л.С. Бондар. - С.13-18 Печенко, І. П. Окремі концептуальні положення соціалізації особистості в дошкільному дитинстві / І.П. Печенко. - С.19-29 Піддячий, М. І. Історичні передумови і теоретичні засади профорієнтації школярів / М.І. Піддячий. - С.29-36 Атаманчук, П. С. Ціннісні передумови формування експериментальних способів діяльності вчителя фізики / П.С. Атаманчук, В.В. Мендерецький. - С.37-48 Коваленко, О. М. Теоретична модель виховної роботи у вищому навчальному закладі в умовах загрози світової екологічної катастрофи / О.М. Коваленко, В.О. Коваленко. - С.55-64 Туркот, Т. І. Технологія самостійної роботи студентів, що зберігає їхнє здоров’я ( з досвіду роботи) / Т.І. Туркот, і.В. Осадчук. - С.65-73 Завгородня, О. В. Питання збереження психологічного здоров’я : визначення, критерії, умови збереження / О.В. Завгородня. - С.87-94 Мисечко, О. Є. Професійна підготовка вчителів іноземних мов для класичних гімназій з середини XIXст. до 1917р. / О.Є. Мисечко. - С.95-104 Кочубей, Т. Д. Педагогічна концепція Іоаникія Галятовського : духовно-моральний вимір / Т.Д. Кочубей. - С.105-115 Шевчук, О. М. Колегія Павла Галагана-джерело формування інтелектуальної еліти українського народу / О.М. Шевчук. - С.116-123 Шевченко, С. М. Педагогічні пошуки Е.Б.Бочковського ( до 80-річчя з дня народження) / С.М. Шевченко. - С.129-134 Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2) Вільні: Ч.З.№2 (2) |
Атаманчук, П. С. Ціннісні передумови формування експериментальних способів діяльності вчителя фізики [Текст] / П.С. Атаманчук, В.В. Мендерецький> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук. - 2006. - N3. - С. 37-48 Рубрики: вчитель фізики Дод.точки доступу: Мендерецький, В.В. Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2) Вільні: Ч.З.№2 (2) |
> Шифр: ПП1/2011/4 Журнал 2011р. N 4 Мадзігон, В. М. Виступ на з’їзді вчителів України / В. М. Мадзігон. - С.5-7. Атаманчук, П. С. Якість освіти як проблема дидактики фізики / П. С. Атаманчук, О. І. Ляшенко. - С.8-12. - Бібліогр.: 9 назв. Матяш, Н. Ю. Системотвірні підходи до розроблення методичної системи навчання біології / Н. Ю. Матяш. - С.13-19. - Бібліогр.: 12 назв. Калінська, А. В. Змістова структура готовності старшокласників до професійного вибору в галузі економіки та підприємництва / А. В. Калінська. - С.20-28. - Бібліогр.: 15 назв. Кириченко, В. І. Навчально-методичний комплект з курсу хімії вищої школи в контексті комп’ютерно-моделювальної технології його конструювання / В. І. Кириченко. - С.29-38. - Бібліогр.: 6 назв. Постригач, Н. О. Розвиток європейської освітньої політики в підготовці педагогічних кадрів у контексті інтеграційних процесів / Н. О. Постригач. - С.39-45. - Бібліогр.: 11 назв. Кофанова, О. В. Хімічна підготовка майбутніх фахівців-екологів - важливий напрям забезпечення екологічної безпеки країни / О. В. Кофанова. - С.46-54. - Бібліогр.: 14 назв. Добровська, Л. М. Концепція формування професійної компетентності з інформаційних технологій майбутніх інженерів з комп’ютерних систем медичного профілю / Л. М. Добровська. - С.55-66. - Бібліогр.: 10 назв. Левченко, О. О. Обгрунтування фасилітативного стилю педагогічної взаємодії в річищі ідей людиноцентризму в процесі професійної підготовки викладача психології / О. О. Левченко. - С.66-76. - Бібліогр.: 15 назв. Давиденко, А. А. Творчість як процес гармонізації системи / А. А. Давиденко. - С.78-85. - Бібліогр.: 9 назв. Лєпіхова, Л. А. Соціально-психічні відмінності провідних особистісних властивостей у життєвому самоздійсненні старшокласників / Л. А. Лєпіхова. - С.85-97. - Бібліогр.: 12 назв. : табл. Волинський, В. П. Визначення змістових ознак поняття "Аудіовізуальні електронні засоби навчання" / В. П. Волинський [и др.]. - С.97-106. - Бібліогр.: 3 назв. Інші автори: Красовський О. С., Чорноус О. В., Якушина Т. В. Гордієнко, М. Г. Професійна мобільність у наукових дослідженнях / М. Г. Гордієнко. - С.106-114. - Бібліогр.: 16 назв. Штефан, Л. В. Системний аналіз як основа дослідження інноваційних систем / Л. В. Штефан, О. П. Тарасенко. - С.114-124. - Бібліогр.: 12 назв. Карпенко, О. В. Тенденції державного реформування освітніх послуг у Республіці Польща / О. В. Карпенко. - С.125-135. - Бібліогр.: 19 назв. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
А 92 Атаманчук, П. С. Якість освіти як проблема дидактики фізики / П. С. Атаманчук, О. І. Ляшенко> // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2011. - № 4. - С. 8-12. - Бібліогр.: 9 назв. Рубрики: викладання фізики Кафедра фізики Кл.слова (ненормовані): дидактика фізики -- менеджмент -- управління -- якість -- прогноз -- освітній стандарт -- освітнє середовище Дод.точки доступу: Ляшенко, О. І. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
О-92 Охорона праці в галузі [Текст] : навч. посібник / П. С. Атаманчук [та ін.] ; М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Кам’янець-Подільський нац. ун-т ім. І. Огієнка. - К. : Центр учбової літератури, 2013. - 322, [1] с. : рис., табл. - Л-ра: с. 316-320. - ISBN 978-617-673-189-4 : 75.00 грн. РУБ 331(075.3) Рубрики: Охорона праці--підручники та посібники для ВНЗ Охорона праці--освіта Кафедра фізики Кафедра педагогіки Кл.слова (ненормовані): охорона праці -- профілактика травматизму -- професійні захворювання -- фізіологія праці -- гігієна праці -- виробнича безпека -- електробезпека -- іонізуюче випромінювання -- пожежна профілактика -- освіта -- професійна діяльність -- освітлення виробничих приміщень -- соціальне страхування Анотація: Конструктивно навчальний посібник охоплює три блоки змістовних викладок стосовно навчальних дисциплін: "Основи охорони праці" та "Охорона праці в галузі" (теоретичні основи та практичний курс). Дод.точки доступу: Атаманчук, П. С.; Мендерецький, В. В.; Панчук, О. П.; Білик, Р. М.; Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України; Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка Примірників всього: 1 Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |