> Шифр: УМЛСШ/2012/7/8 Журнал 2012р. N 7/8 Таранік-Ткачук, К. В. Інструктивно-методичні рекомендації щодо вивчення навчальних предметів у 2012/2013 навчальному році : інструктивно-методичні рекомендації щодо вивчення української мови в загальноосвітніх навчальних закладах 2012/2013 н.р. (лист МОНмолодьспорту України від 01.06.2012 № 1/9-426) / К. В. Таранік-Ткачук, Г. Т. Шелехова, Н. І. Шинкарук. - С.2-12 Кошкіна, Ж. О. Інструктивно-методичні рекомендації щодо вивчення української мови в загальноосвітніх навчальних закладах із навчанням : мовами національних меншин у 2012/2013 н.р. (лист МОНмолодьспорту України від 01.06.2012 № 1/9-426) / Ж. О. Кошкіна, Н. А. Михайловська. - С.13-14 Пам’ятка для авторів журналу. - С.14 Таранік-Ткачук, К. В. Інструктивно-методичні рекомендації щодо вивчення української літератури в загальноосвітніх навчальних закладах у 2012/2013 н.р. (лист МОНмолодьспорту України від 01.06.2012 № 1/9-426) / К. В. Таранік-Ткачук, Н. І. Шинкарук. - С.15-20 Мовчун, Антоніна. Борис Грінченко в Києві : адреси, життя і діяльність / А. Мовчун. - С.21-24. - Бібліогр.: 7 назв. Бакум, Зінаїда. Лінгвістичний аналіз художнього тексту в навчанні української мови : фонетико-стилістичний аспект / З Бакум. - С.25-27. - Бібліогр.: 6 назв. Чабайовська, Марія. Зауваги до нормативного вживання прикметників у мовленні / М. Чабайовська. - С.28-33. - Бібліогр.: 14 назв. Голик, Олена. Сповідь наболілої душі : урок української літератури, 10 клас : [тема: "Поезія в прозі Василя Стефаника "Моє слово" як духовний маніфест, кредо письменника. Роздуми автора про призначення художнього слова] / О. Голик. - С.34-37. - Бібліогр.: 7 назв. Баєва, Алла. Однорідні члени речення : блок уроків української мови, 8 клас : [теми уроків 1-5: "Однорідні члени речення із сполучниковим, безсполучниковим і змішаним зв’язком", "Речення з кількома рядами однорідних членів", "Однорідні й неоднорідні означення. Кома між однорідними членами речення", "Узагальнювальні слова в реченнях з однорідними членами. Двокрапка і тире при узагальнювальних словах", "Узагальнення й систематизація вивченого з теми "Однорідні члени речення" "] / А. Баєва. - С.38-47 Якобчук, Ірина. Формули етикету в діловому спілкуванні : урок української мови, 9 клас / І. Якобчук. - С.48-50 Головка, Людмила. Філософія людини і світу в драматичній поемі Лесі Українки "Касандра" : урок-літературна формула з елементами технології розвитку критичного мислення, 10 клас / Л. Головка. - С.51-58. - Бібліогр.: 12 назв. Ніколюк, Лариса. Велич і краса людини - у поєднанні з природою та творчою працею за оповіданням "Король Карл" Олеся Ільченка / Л. Ніколюк. - С.59-66 Коляда, Ігор. Лист запорожців турецькому султану : Іван Сірко, Ілля Рєпін, Олександр Мурашко, Михайло Старицький : історичний нарис / І. Коляда. - С.67-78 Вересень. - С.79 Є примірники у відділах: Ч.З.№3 Прим. 1 (вільний) |
Б 19 Бакум, Зінаїда. Лінгвістичний аналіз художнього тексту в навчанні української мови : фонетико-стилістичний аспект / З Бакум> // Укр. мова й л-ра в сучас. шк. : щомісяч. наук.-метод. та літ.-мистец. журн. . - 2012. - № 7/8. - С. 25-27. - Бібліогр.: 6 назв. Рубрики: Викладання української мови в школі--лінгвістичні тексти Лінгвістичний аналіз художнього тексту Кл.слова (ненормовані): лінгвістичний аналіз текстів -- фонетико-стилістичний аспект аналізу Є примірники у відділах: Ч.З.№3 Прим. 1 (вільний) |
> Шифр: УМЛСШ/2013/5 Журнал 2013р. N 5 Пентилюк, Марія. Теоретичні засади методики навчання української мови : на допомогу вчителеві-словеснику / М Пентилюк. - С.2-6. - Бібліогр.: 12 назв. Поліщук, Ярослав. Віра і слово: спільність духовних переконань Наталени Королевої та Митрополита Іларіона / Я. Поліщук. - С.7-11. - Бібліогр.: 9 назв. Авраменко, Олександр. Поезія другої половини ХХ століття : узагальнення й систематизація вивченого / О. Авраменко. - С.12-15. Козачук, Олена. "Я лиш інструмент, в якому плачуть сни мого народу..." : загальний огляд життя й творчості Ліни Костенко. Українська література, 11 клас / О. Козачук. - С.16-23. Іноземцева, Ольга. Система уроків за творчістю Лесі Українки : українська література, 10 клас / О. Іноземцева. - С.24-28. - Бібліогр.: 12 назв. Ніколюк, Лариса. Іван Карпенко-Карий - драматург, актор, творець українського театру : українська література, 10 клас / Л. Ніколюк. - С.29-36. - Бібліогр.: 5 назв. Царюк, Олена. Речення зі звертаннями та вставними конструкціями : українська мова, 8 клас / О. Царюк. - С.37-38. Медведєва, Ніна. Узагальнення і систематизація вивченого про дієслово : українська мова, 7 клас / Н. Медведєва. - С.39-40. Михайловська, Неля. Узагальнення, систематизація та повторення вивченого в кінці року : тестові завдання для учнів 5-11 класів / Н. Михайловська. - С.41-45. Бакум, Зінаїда. Особливості навчання фонетики в профільній школі / З. Бакум. - С.46-49. Борисенко, Валентина. Дослідницькі завдання в системі мовної освіти / В. Борисенко. - С.50-52. - Бібліогр.: 2 назви. Токарчук, Борис. Віршований словничок фразеологізмів / Б. Токарчук. - С.53-54. Кавун, Лідія. Рецензія на монографію Колінько Олени / Л. Кавун. - С.55-57. Томашук, Лідія. Іван Андрусяк "Стефа і її Чакалка" : українська література, 5 клас / Л. Томашук. - С.58-68. Дем’яненко, Світлана. Мамо моя, рідна і єдина, ластівко добра і теплоти : літературно-музична композиція до Дня Матері / С. Дем’яненко. - С.69-71. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
Бакум, Зінаїда. Особливості навчання фонетики в профільній школі [Текст] / З. Бакум> // Укр. мова й л-ра в сучас. шк. : щомісяч. наук.-метод. та літ.-мистец. журн. . - 2013. - № 5. - С. 46-49. Рубрики: Викладання української мови в школі--фонетика Кл.слова (ненормовані): фонетика української мови -- профільне навчання -- мотиваційно-пізнавальний етап -- оперативно-конструктивний етап -- продуктивний етап Анотація: У статті досліджуються сучасні підходи та етапи вивчення фонетики у старшій школі. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
> Шифр: УМЛСШ/2013/6 Журнал 2013р. N 6 Мордовцева, Наталія. Особливості використання лінгвістичних текстів на уроках української мови / Н. Мордовцева. - С.2-4. - Бібліогр.: 4 назви. Дружененко, Раїса. Використання навчальних диктантів з елементами лінгвістичного аналізу тексту на уроках української мови / Р. Дружененко. - С.5-8. - Бібліогр.: 6 назв. Ярошенко, Роман. Засоби відображення українських наукових видань кінця ХХ - початку ХХІ століття / Р. Ярошенко, К. Яроповецька. - С.9-13. - Бібліогр.: 14 назв. Пономаренко, Олеся. Класицизм і романтизм у живописі історичного жанру Шевченка - художника : ескіз "Богдан Хмельницький з сином перед кримським ханом" / О. Пономаренко. - С.14-17. - Бібліогр.: 13 назв. Єрмоленко, Світлана. Яке слово вибрати? / С. Єрмоленко. - С.18-19, 42. Манзевита, Галина. Удосконалення й закріплення знань з теми "Фонетика. Орфографія" : українська мова, 5 клас / Г. Манзевита. - С.20-21. Мартинова, Марія. Єдність і воля - крила народного відродження : підсумковий урок за історичною повістю Івана Франка "Захар Беркут". Українська література, 7 клас / М. Мартинова, О. Кучеренко. - С.22-27. - Бібліогр.: 4 назви. Присяжна, Ірина. Українські історичні пісні : про звитяжну боротьбу козаків з турецько-татарськими нападниками, лицарів-оборонців рідної землі. Українська література, 8 клас / І. Присяжна. - С.28-31. Бакум, Зінаїда. Особливості навчання фонетики в профільній школі / З Бакум. - С.32-33. Голик, Олена. "Я завжди зостанусь... українцем" : творчий портрет Юрія Дарагана. Українська література, 11 клас / О. Голик. - С.34-42. Ліснича, Лідія. Урок-конкурс за романом-трилогією Володимира Рутківського "Джури..." : ("Джури козака Швайки", "Джури-характерники", "Джури та підводний човен"). Українська література, 8 клас / Л. Ліснича, Н. Романцова. - С.43-46. Джаджа, Надія. Читання - найкраще навчання : як відновити інтерес українців до читання? / Н. Джаджа. - С.47-60. - Бібліогр.: 5 назв. Романчук, Оксана. Створення фанфіків на уроках української літератури / О. Романчук. - С.61-63. - Бібліогр.: 3 назви. Остапченко, Олена. Тренінг риторичної майстерності : навчальна гра-змагання "Ораторський турнір" / О. Остапченко. - С.64-71. - Бібліогр.: 8 назв. Є примірники у відділах: Ч.З.№3 Прим. 1 (вільний) |
Бакум, Зінаїда. Особливості навчання фонетики в профільній школі / З Бакум> // Укр. мова й л-ра в сучас. шк. : щомісяч. наук.-метод. та літ.-мистец. журн. . - 2013. - № 6. - С. 32-33. - Закінчення. Початок.: 2013. - № 5. Рубрики: Фонетика--українська мова Викладання української мови в школі--фонетика Кл.слова (ненормовані): профільне навчання -- приголосні звуки -- голосні звуки -- класифікація звуків -- палаталізація Анотація: У статті досліджуються сучасні підходи та етапи вивчення фонетики у профільній школі. Є примірники у відділах: Ч.З.№3 Прим. 1 (вільний) |
> Шифр: УМЛ-2/2017/5 Журнал 2017р. N 5 Бакум, Зінаїда. Проблеми класифікації лексичних вправ в умовах компетентнісної парадигми освіти / З. Бакум. - С.3-5. Бондаренко, Юрій. Метод бесіди: загальнодидактична та методико-літературна специфіка / Ю. Бондаренко. - С.6-11. Городенська, Катерина. Українське слово у вимірах стогодення : рекомендації з найскладніших уживань та проблемного правопису слів / К. Городенська. - С.11-14. Ігнатьєва, Світлана. Структурні особливості парцельованих конструкцій у щоденниковому дискурсі Олеся Гончара / С. Ігнатьєва ; Н. Діденко. - С.14-18. Діденко, Наталія. Позакласне заняття з української мови з використанням музейно-педагогічної технології / Н. Діденко Чернишова, Інна. Стилістичне забарвлення граматичних форм. Поняття роду і числа іменника. Власні і загальні назви / І. Чернишова. - С.21-29. Поцелуйко, Микола. Захисникам Вітчизни присвячується : до Дня пам’яті та примирення / М. Поцелуйко. - С.29. Панчик, Раїса. Букви -н- і -нн- у прислівниках : українська мова, 7 клас / Р. Панчик. - С.31-34. Підгайко, Олег. Григір Тютюнник. "Климко”. Тема воєнного лихоліття в повісті. Автобіографічна основа твору : українська література, 7 клас / О. Підгайко. - С.34-37. Дзіна, Наталія. Любові квітка у зеленім храмі (складнопідрядні речення з підрядними означальними) : українська мова, 9 клас / Н. Дзіна. - С.37-40. Фурманська, Ольга. Розвиток індивідуальної освітньої траєкторії обдарованої дитини у процесі формування уміння вчитися / О. Фурманська. - С.40-44. Вінчковська, Наталія. Розвиток мовленнєвих навичок на уроках української мови / Н. Вінчковська, І. Костюк. - С.44-47. Рик, Орися. Система частин мови. Рід відмінюваних і невідмінюваних іменників, їх стилістичні особливості / О. Рик. - С.47-52. Сковронська, Елеонора. Проект "Славні імена на карті Єзуполя” : частина !. Нескорений син Єзупільської землі / Е. Сковронська. - С.52-58. Малишко, Валентина. "Як тебе не любити, Києве мій” Д. Луценка - популярна пісня про столицю України : українська література, 6 клас / В. Малишко. - С.58-63. Вічканов, Андрій. Солдатська матір. Розстріляне кохання : до Дня пам’яті та примирення / А. Вічканов. - С.63. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
Б 19 Бакум, Зінаїда. Проблеми класифікації лексичних вправ в умовах компетентнісної парадигми освіти [Текст] / З. Бакум> // Українська мова і література в школах України. - 2017. - N 5. - С. 3-5.
Кл.слова (ненормовані): лексичні вправи -- компетентнісний підхід -- лексична компетентність -- типи вправ Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |