Б20 Балабанова, Людмила Веніамінівна. Організація праці менеджера [Текст] : підручник для студентів вищих навчальних закладів / Л. В. Балабанова, О. В. Сардак ; Міністерство освіти і науки України, Донецький національний університет економіки і торгівлі імені Михайла Туган-Барановського. - 2-е вид., перероб. та доп. - К. : Професіонал, 2007. - 416 с. - (Школа маркетингового менеджменту). - Бібліогр.: с. 397-401. - ISBN 966-370-055-6 : 50.00 грн.
РУБ 338(075.3) Рубрики: Управлінська праця Менеджер--організація праці Дод.точки доступу: Сардак, Олена Вікторівна; Міністерство освіти і науки УкраїниДонецький національний університет економіки і торгівлі імені Михайла Туган-Барановського Примірників всього: 5 фб (1), ав (1), Ч.З.№2 (3) Свободны: фб (1), ав (1), Ч.З.№2 (3) |
Б 20 Балабанова, Людмила Веніамінівна. Рекламний менеджмент [Текст] : підручник для студентів вищих навчальних закладів / Л. В. Балабанова, Л. О. Юзик ; М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Донецьк. держ. ун-т економіки і торгівлі ім. М. Туган-Барановського, Ін-т екон. і упр. Каф. маркетингового менедж. - К. : Центр учбової літератури, 2013. - 391, [1] с. : табл. - (Школа маркетингового менеджменту). - Бібліогр.: с. 351-357. - Предм. покажч.: с. 358-362. - Ім. покажч.: с. 363. - Дод.: с. 364-388. - ISBN 978-611-01-0396-1 : 80.00 грн., 80.00 грн. РУБ 33(075.3) Рубрики: Рекламний менеджмент--підручники та посібники для ВНЗ Менеджмент--підручники та посібники для ВНЗ Кл.слова (ненормовані): рекламний менеджмент підприємства -- реклама в системі менеджменту -- рекламні комунікації -- засоби поширення реклами -- система рекламного менеджмента -- контроль рекламної діяльності -- реклама -- рекламна діяльність Анотація: Розкрито становлення та розвиток рекламного менеджменту, сутність і функції реклами , наведено характеристику процесу рекламної комунікації, каналів розповсюдження рекламних повідомлень, основних засобів розповсюдження реклами, рекламного звернення, планування рекламної діяльності, контроль рекламної діяльності, оцінка ефективності рекламної діяльності. Дод.точки доступу: Юзик, Людмила Олександрівна; Міністерство освіти і науки, молоді та спорту УкраїниДонецький державний університет економіки і торгівлі ім. Михайла Туган-Барановського; Інститут економіки і управління; Кафедра маркетингового менеджменту Примірників всього: 2 Ч.З.№2 (1), ав (1) Свободны: Ч.З.№2 (1), ав (1) |
Б 20 Балабанова, Людмила Веніамінівна. Конфліктологія [Текст] : начальний посібник / Л. В. Балабанова, К. В. Савельєва ; Міністерство освіти і науки України, Донецький національний університет економіки і торгівлі імені Михайла Туган-Барановського. - К. : Професіонал, 2009. - 280 с. : табл. - (Школа маркетингового менеджменту). - ISBN 978-966-370-129-5 : 70.00 грн. РУБ 158.9(075.3) Рубрики: Кафедра психології Кафедра загальної та практичної психології Конфлікт (психологія) Конфліктні ситуації--вирішення Конфліктологія--підручники та посібники для ВНЗ Дод.точки доступу: Савельєва, Катерина Вячеславівна; Міністерство освіти і науки УкраїниДонецький національний університет економіки і торгівлі імені Михайла Туган-Барановського Примірників всього: 1 Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |