83
Б 20


    Балаховська, Юлія Михайлівна.
    Розвиток методики літератури в педагогічній спадщині О. Р. Мазуркевича(1913-1995рр.) [Текст] : автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня канд.пед.наук. Спец.13.00.02-теорія та методика навчання(українська література) / Ю. М. Балаховська ; Ін-т педагогіки НАПН України. - : ІП НАПН України, 2015. - 21 с. -
УДК
ББК 83
РУБ 83
Рубрики: Українська література, 20 ст.
   Кафедра методики викладання української мови та літератури--праці викладачів

   автореферати дисертацій--українська література

Кл.слова (ненормовані):
методика навчання літератури


Дод.точки доступу:
Мазуркевич, Олександр Романович (український педагог, літературознавець, доктор педагогічних наук ; 1913–1995) \о нем\; Інститут педагогіки Національної академії педагогічних наук України (Київ)
Примірників всього: 1
ІБв (1)
Свободны: ІБв (1)

15
Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. № 3 / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2014. - 274 с. - (Наукові видання Ніжинської вищої школи). - Літ. в кінці кожної статті. - 98.17 грн
    Зміст:
МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ
Алєксєєнко, Тетяна Федорівна. Концептуальні засади соціально-педагогічної парадигми виховання / Т. Ф. Алєксєєнко. - С .7-11
Антонян-Шевчук, Белла Левонівна. Державна молодіжна та сімейна політика України як умова становлення та розвитку студентської сім’ї / Б. Л. Антонян-Шевчук. - С .12-17
Білик, Ольга Миколаївна. Центр міжкультурної комунікації та соціальної інтеграції іноземних студентів як складова освітньо-культурного середовища їх соціалізації / О. М. Білик. - С .18-25
Букій, Тетяна Василівна. Особливості реалізації виховної функції багатодітною сім’єю / Т. В. Букій. - С .26-33
Волощук, Ірина Петрівна. Формування професійної компетентності студентів ВНЗ: компетентнісний підхід / І. П. Волощук. - С .34-38
Єжова, Ольга Олександрівна. Сутність організаційно-педагогічних умов педагогічного процесу / О. О. Єжова. - С .39-43
Клос, Лілія Євгенівна. Особливості психолого-педагогічної характеристики молодшого школяра – передумова диференціації педагогічної підтримки / Л. Є. Клос, Т. М. Фаласеніді. - С .44-49
Конончук, Антоніна Іванівна. Неповна батьківська сім’я як об’єкт соціально-педагогічної роботи / А. І. Конончук. - С .50-56
Лоза, Тетяна Володимирівна. Сучасний стан підготовки вихованців дитячих будинків сімейного типу до самостійного життя / Т. В. Лоза. - С .57-62
Онищенко, Надія Петрівна. Соціально-педагогічне забезпечення виховного процесу у ВНЗ / Н. П. Онищенко. - С .63-69
Петрочко, Жанна Василівна. Найкращі інтереси дитини: сутність і шляхи забезпечення / Ж. В. Петрочко. - С .70-74
Рейпольська, Ольга Дмитрівна. Особливості виховання ціннісного самоставлення у старших дошкільників та їх уявлень про самих себе / О. Д. Рейпольська. - С .75-79
Тюльпа, Тетяна Миколаївна. Історичні передумови становлення соціалізаційного процесу доісторичного та стародавнього часів / Т. М. Тюльпа. - С .80-85
МЕТОДИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ
Багрій, Вікторія Неофидівна. Соціальне проектування як педагогічна технологія проектної культури студентів / В. Н. Багрій. - С .86-90
Белан, Владислав Юрійович. Виховання соціальної ініціативності підлітків у Всеукраїнському дитячому громадському русі "Школа безпеки" / В. Ю. Белан. - С .91-95
ПРОФЕСІЙНА ПЕДАГОГІКА
Максимовська, Наталія Олександрівна. Анімаційний підхід до соціально-педагогічної діяльності зі студентською молоддю у позанавчальний час / Н. О. Максимовська. - С .96-100
Рень, Лариса Василівна. Культура справочинства у підготовці майбутніх соціальних педагогів / Л. В. Рень. - С .101-104
Ясточкіна, Ірина Анатоліївна. Підвищення емоційної компетентності студентів методами психічної саморегуляції / І. А. Ясточкіна. - С .105-109
ІV БУГАЙКІВСЬКІ ПЕДАГОГІЧНІ ЧИТАННЯ
Балаховська, Юлія Михайлівна. Дидактичні аспекти творчості Т. Г. Шевченка у методичній спадщині О. Р. Мазуркевича / Ю. М. Балаховська. - С .110-112
Баранник, Наталія Олексіївна. Удосконалення граматико-стилістичних умінь студентів у процесі вивчення курсу “Сучасна українська мова” / Н. О. Баранник. - С .113-115
Бондаренко, Юрій Іванович. Тематичний шлях вивчення життєпису митця та робота з біографічними фактами на уроках літератури / Ю. І. Бондаренко. - С .116-120
Бриль, Марина Василівна. Програмно-цільовий підхід до формування духовних цінностей сільської молоді / М. В. Бриль. - С .121-124
Бутурлим, Тетяна Іванівна. Формування позитивного мислення старшокласників у процесі вивчення української літератури: ґендерний аспект / Т. І. Бутурлим. - С .125-130
Воробець, Сніжана Володимирівна. Типи перекладацьких помилок студентів в умовах близькоспорідненого перекладу / С. В. Воробець. - С .131-134
Галушко, Максим Вікторович. Окремі аспекти управління розвитком творчих здібностей майбутніх словесників / М. В. Галушко. - С .135-139
Галушко, Олена Вікторівна. Формування образного мислення школярів засобами художньої літератури у науковій спадщині Т. Ф. і Ф. Ф. Бугайків / О. В. Галушко. - С .140-143
Гальонка, Олексій Анатолійович. Т. Ф. Бугайко та Ф. Ф. Бугайко про розвиток мовлення учнів у процесі вивчення української літератури / О. А. Гальонка. - С .144-147
Голуб, Наталія Миколаївна. Проблема духовного розвитку особистості в педагогічній діяльності та методичній спадщині Т. Ф. Бугайко / Н. М. Голуб, Л. І. Проценко. - С .148-150
Гордієнко, Олена Анатоліївна. Розвивальна спрямованість уроків вивчення будови слова в початкових класах / О. А. Гордієнко. - С .151-155
Градовський, Анатолій Володимирович. Компаративний підхід у системі шкільного курсу словесності / А. В. Градовський. - С .156-160
Греб, Марія Михайлівна. Принципи формування лексичної компетентності майбутніх учителів початкової школи / М. М. Греб. - С .161-167
Грона, Наталія Вікторівна. Педагогічні ідеї Т. Ф. та Ф. Ф. Бугайків у курсі викладання методики навчання української мови / Н. В. Грона. - С .168-171
Забарний, Олександр Вадимович. Формування в школярів умінь здійснювати психологічну характеристику персонажів художніх творів / О. В. Забарний. - С .172-174
Каліш, Валентина Антонівна. Формування лексико-семантичної компетенції майбутніх учителів-словесників на когнітивно-комунікативній основі / В. А. Каліш. - С .175-177
Климова, Катерина Яківна. Робота з текстом на заняттях з української мови у площині розвитку креативної мовної особистості майбутнього вчителя / К. Я. Климова. - С .178-181
Левченко, Тетяна Миколаївна. Уроки словесності в зальноосвітній школі на матеріалах творів Тараса Шевченка / Т. М. Левченко. - С .182-186
Лілік, Ольга Олександрівна. Методика педагогічного супроводу написання кваліфікаційних робіт студентами-філологами / О. О. Лілік, О. В. Сазонова. - С .187-192
Матюшкіна, Тетяна Павлівна. Ідеї Т. Ф. Бугайко, Ф. Ф. Бугайка щодо вивчення української літератури у взаємозв’язку з суміжними й спорідненими дисциплінами) / Т. П. Матюшкіна. - С .193-198
Мельничук, Тетяна Федорівна. Інтеграція культури й освіти – запорука успіху у формуванні творчої особистості / Т. Ф. Мельничук. - С .199-202
Міщенко, Оксана Вікторівна. Удосконалення читацьких умінь старшокласників у контексті вивчення позасюжетних елементів прозового твору / О. В. Міщенко. - С .203-207
Молочко, Світлана Рашитівна. Вивчення ліричних творів у взаємозв’язку з музичним мистецтвом у світлі ідей Т. Ф. і Ф. Ф. Бугайків / С. Р. Молочко. - С .208-211
Нежива, Людмила Львівна. Проблема вивчення літературних напрямів у вітчизняній методичній думці / Л. Л. Нежива. - С .212-216
Остапенко, Людмила Михайлівна. Біблійний контекст вивчення зарубіжної літератури ХХ ст. у школі (від Ф. Кафки до П. Зюскінда) / Л. М. Остапенко. - С .217-219
Пилипенко, Оксана Василівна. Інформаційно-комунікаційні технології як засіб інтеграції знань учнів на уроках української літератури (з досвіду роботи вчителя) / О. В. Пилипенко. - С .220-223
Пустохіна, Вікторія Ігорівна. Культурологічний контекст вивчення української літератури як складової художньої культури / В. І. Пустохіна. - С .224-226
Хропата, Світлана Іванівна. Комунікативно спрямоване вивчення синтаксису складного речення української мови студентами педагогічних вишів: особливості реалізації / С. І. Хропата. - С .227-230
Цінько, Світлана Василівна. Остання й вічна шана Кобзареві / С. В. Цінько, Л. О. Кузьменко. - С .231-234
Яценко, Таміла Олексіївна. Наукова творчість П. К. Волинського, Т. Ф. Бугайко та Ф. Ф. Бугайка в контексті розвитку методики навчання української літератури 40–50-Х рр. ХХ ст. / Т. О. Яценко. - С .235-240
ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД
Бейгер, Галина. Проблема евтаназії дітей у Європі / Г. Бейгер. - С .241-251
Бєлоліпцева, Олена Василівна. Досвід упровадження змістово-технологічного забезпечення підготовки соціальних педагогів до роботи з сім’ями, які опинилися в складних життєвих обставинах / О. В. Бєлоліпцева. - С .252-257
Повалій, Людмила Вікторівна. Робота школи з підвищення рівнів сформованості гуманних взаємин батьків з дітьми підліткового віку / Л. В. Повалій. - С .258-263
Махоткіна, Ліна Борисівна. Обгрунтування критеріальної бази дослідження соціальності дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування / Л. Б. Махоткіна. - С .264-270
ДРНТІ
ББК 88я5 + 74я5
РУБ 15
Рубрики: Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя--наукові праці викладачів
   психологія молодшого школяра

   Викладання зарубіжної літератури в школі

   Переклад--Українська мова--Бібліографічні видання

   соціальний педагог--підготовка

   Соціальна допомога--діти--жорстоке поводження

   Історія педагогіки--Україна

   історія зарубіжної педагогіки

   Кафедра загальної та практичної психології

   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

Кл.слова (ненормовані):
психічна саморегуляція -- бугайківські читання


Дод.точки доступу:
Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Мазуркевич, Олександр Романович (український педагог, літературознавець, доктор педагогічних наук ; 1913–1995) \о нем\; Бугайко, Тетяна Федорівна (1898-1972) \о ней\; Бугайко, Федір Федорович \о нем\; Міністерство освіти і науки України; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 5
фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2)
Свободны: фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2)

Шифр: Умлш-1/2019/2
   Журнал

Українська мова і література в школі [Текст] : Науково-методичний журнал/ Інститут педагогіки АПН України. - К. : Інститут педагогіки АПН України, 1997 - . - Виходить 8 раз на рік
2019р. N 2
Зміст:
Бондаренко, Неллі. Опрацювання морфологічних норм української мови на засадах компетентнісного підходу / Н. Бондаренко. - С.2-6.
Новосьолова, Валентина. Основні аспекти формування ціннісних орієнтацій учнів ліцею засобами компетентнісного спрямованого підручника української мови / В. Новосьолова. - С.7-9.
Холоша, Тамара. Акценти шевченкової біографії / Т. Холоша. - С.10-14.
Костюшко, Вікторія. Лінгводидактичні засади формування лексикологічної компетентності іноземних студентів / В. Костюшко. - С.15-19.
Хмарна, Оксана. Робота з текстами культурологічного спрямування на уроках української мови / О. Хмарна [и др.]. - С.20-25.
Інші автори: Бондаренко Т., Зеленова Людмила, Кравченко, Тамара, Синьоока, Галина
Корицька, Галина. Організація пошукової творчої діяльності учнів у процесі навчання української мови засобами веб-квест технології: для вчителів української мови та літератури : навчально-методичний посібник (частина 2) / Г. Корицька, Ірина Подлєсна. - С.26-39.
Міхно, Олександр. Зоя Шевченко: життя методикою української літератури / О. Міхно. - С.40-43.
Балаховська, Юлія. Педагогічні ідеї Зої Шевченко в контексті сучасної методичної думки / Ю. Балаховська. - С.44.
Забарний, Олександр. Згадуючи наставника... : [про вченого-методиста З. О. Шевченко] / О. Забарний. - С.45-47. : фот.
Азьомов, Віктор. Герменевтичний аналіз вірша Володимира Сосюри "Коли потяг у даль загуркоче” в духовній архепитній системі етнонаціонального : до 120-річчя з дня народження поета / В. Азьомов. - С.48-51.
Культура мовлення: [як правильно відмінювати складні прізвища?]. - С.52.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)




    Балаховська, Юлія.
    Педагогічні ідеї Зої Шевченко в контексті сучасної методичної думки [Текст] / Ю. Балаховська // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2019. - N 2. - С. 44.
Рубрики: Викладання української літератури--персоналії педагогів-методистів
Кл.слова (ненормовані):
вчені-методисти -- методика української літератури -- навчання української літератури -- науковий портрет


Дод.точки доступу:
Шевченко, Зоя Олександрівна (вчений-педагог, фахівець з методики української літератури ; 1939-2017) \о ней\

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)


Шифр: Умлш-1/2020/2
   Журнал

Українська мова і література в школі [Текст] : Науково-методичний журнал/ Інститут педагогіки АПН України. - К. : Інститут педагогіки АПН України, 1997 - . - Виходить 8 раз на рік
2020р. N 2
Зміст:
Романенко, Юлія. Вимоги до електронних підручників української мови та літератури в умовах дистанційного навчання / Ю. Романенко, Ю. Балаховська. - С.2-9.
Галаєвська, Людмила. Вивчення мовленнєвого жанру осуду на уроках української мови в старшій школі / Л. Галаєвська. - С.9-13.
Яценко, Таміла. Символізм - естетико-філософська основа мистецтва модернізму / Т. Яценко, І. Тригуб. - С.13-17.
Дячок, Світлана. Кобзар” як джерело інтертексту творів Ліни Костенко / С. Дячок. - С.17-20.
Сірош, Олена. Використання елементів ейдетики на уроках української літератури / О. Сірош. - С.20-23.
Вертій, Олексій. Національні основоположні підстави вивчення життя і творчості Івана Котляревського / О. Вертій. - С.26-32.
Поїзник, Валентина. Літературно-філософське дослідження із застосуванням інтерактивних методів навчання / В. Поїзник. - С.46-51.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)




    Романенко, Юлія.
    Вимоги до електронних підручників української мови та літератури в умовах дистанційного навчання [Текст] / Ю. Романенко, Ю. Балаховська // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2020. - N 2. - С. 2-9.
Рубрики: Викладання української мови в школі--дистанційне навчання
   Викладання української літератури в школі--дистанційне навчання

Кл.слова (ненормовані):
електронний підручник -- мультимедійність -- дистанційне навчання -- контент-вимоги -- інтерфейс-вимоги


Дод.точки доступу:
Балаховська, Юлія

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)