> Шифр: ВОУ1/2008/4 Журнал 2008р. N 4 Кремень, В. Слово про ювіляра / В. Кремень. - С.5-5 Андрущенко, В. ФІлософічність освіти: теорія, методологія, практика / В. Андрущенко. - С.10-18 Степко, М. Якість та ефективність вищої освіти - спільна відповідальність учасників навчального процесу / М. Степко. - С.19-28 Зіньковський, Ю. Компетентнісний підхід під час підготовки фахівців у вищих технічних навчальних закладах / Ю. Зіньковський, Г. Мірських. - С.29-36 Бойко, А. Людиноцентризм як принцип особистісного навчання / А. Бойко. - С.37-43 Семенюк, Н. Філософія екобезпечного розвитку як складова філософії людини / Н. Семенюк. - С.44-52 Загірняк, М. Вища школа - освіта чи кваліфікація? / М. Загірняк, В. Мосьпан. - С.53-57 Джура, О. Болонський процес як прояв модернізації освіти / О. Джура. - С.58-63 Крячко, Ю. Інтегруватися в Європейську систему вищої освіти чи зберігати свою ідентичність: TERTIUM NON DATUR / Ю. Крячко. - С.65-71 Базиляк, Н. Мовні стратегії в полікультурному просторі / Н. Базиляк. - С.85-90 Богданова, Н. Виховання як засіб управління естетичною свідомістю / Н. Богданова. - С.91-97 Загарницька, І. Духовний світ особистості як уособлення "людського" в людині / І. Загарницька. - С.98-104 Ткачук, І. Основні чинники формування духовно-творчого потенціалу молоді та студентів / І. Ткачук. - С.105-111 Корольов, Б. Шляхи відновлення системи підвищення кваліфікації викладачів виої школи / Б. Корольов. - С.112-116 Вашків, О. Використання модернізації у сучасному навчальному процесі / О. Вашків, Л. Вашків. - С.117-122 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Богданова, Н. Виховання як засіб управління естетичною свідомістю [Текст] / Н. Богданова> // Вища освіта України : Теоретичний та науково-методичний часопис. - 2008. - N4. - С. 91-97 Рубрики: виховання естетичне студенти Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ВОУ1/2009/2 Журнал 2009р. N 2 Андрущенко, В. Характер особистості: гармонія національних і загальнолюдських цінностей, шляхи формування / В. Андрущенко, Ю. Руденко. - С.5-13 Ткаченко, В. Історичні знання в контексті політизації історії та історизації політики / В. Ткаченко. - С.13-18 Рябченко, В. Філософський зміст та логіко-гнесеологічна сутність понять "розсудок" і "розум" / В. Рябченко. - С.28-38 Бойко, А. Проблеми розвитку української освіти в умовах євроінтеграції / А. Бойко. - С.44-50 Терепищий, С. Філософські проблеми стандартизації вищої освіти в соціокультурних вимірах нового і Новітнього часів / С. Терепищий. - С.50-60 Зязюн, Л. Концептуально-методологічні підходи до процесу виховання в освітній системі України / Л. Зязюн. - С.65-75 Щербань, П. Вища школа та її роль у відродженні національної еліти / П. Щербань. - С.75-83 Богданова, Н. Проблема інформатизації і соціалізації освіти / Н. Богданова. - С.83-90 Панчук, Н. Політичні ідеологеми в духовному світі сучасного студента / Н. Панчук. - С.99-105 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Богданова, Н. Проблема інформатизації і соціалізації освіти [Текст] / Н. Богданова> // Вища освіта України : Теоретичний та науково-методичний часопис. - 2009. - N2. - С. 83-90 Рубрики: інформатизація освіти вища освіта в Україні Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: М760384/2011/6 Журнал 2011р. N 6 Жулай, В. І. Проблема особистості в глобалізаційному процесі - соціально-філософський аспект / В. І. Жулай. - С.3-12 Нечипоренко, В. О. Проблема ціннісної переорієнтації в суспільствах перехідного типу / В. О. Нечипоренко. - С.13-23 Богданова, Н. Г. Ціннісно-орієнтаційний контекст життєтворчості особистості / Н. Г. Богданова. - С.24-31 Трофимов, А. О. Інтелігенція як фундаментальна складова громадянського суспільства / А. О. Трофимов. - С.32-40 Сторожук, С. В. Нація як засадничий принцип державотворення (європейський контекст) / С. В. Сторожук. - С.49-58 Петрушов, В. М. Адогматизм у теоретичних дискурсах екзистенціалізму / В. М. Петрушов. - С.59-66 Сторіжко, Л. В. Формування індивідуальності як розкриття взаємодії індивідуального і колективного несвідомого у концепції К. Юнга / Л. В. Сторіжко. - С.67-77 Марчук, О. Ю. Діоптрика Р. Декарта в природному світлі розуму / О. Ю. Марчук. - С.78-87 Ханчин, В. М. Філософські основи педагогічно-виховної концепції Дж. Локка / В. М. Ханчин. - С.88-97 Жукова, А. І. Мрія у філософських розвідках німецького романтизму / А. І. Жукова. - С.98-104 Вдовиченко, Г. В. Юринець В. як історик філософії : дослідження марксизму-ленінізму / Г. В. Вдовиченко. - С.105-121 Зелінський, М. Ю. Прогностичне пізнання: критерії істинності і достовірності / М. Ю. Зелінський, Т. Г. Скворцова. - С.122-135 Шевченко, М. О. Прогнозування в контексті сучасного розвитку технологій / М. О. Шевченко. - С.136-143 Вишинський, С. Критика наукової раціональності в дискурсі інтегрального традиціоналізму / С. Вишинський. - С.144-154 Голотін, С. І. Про методологію дослідження ісламського фундаменталізму та ісламського екстремізму / С. І. Голотін. - С.166-173 Пінчук, Є. А. Єдність та багатоманітність процесу реформування вищої освіти в Європі: від суперечності до доповняльності / Є. А. Пінчук. - С.174-190 Бойчук, М. А. Розвиток громадянської і політичної освіти в Україні / М. А. Бойчук. - С.191-198 Хилько, М. І. Вимоги екології і економічний розвиток / М. І. Хилько. - С.199-208 Кузьмук, О. М. Середній клас у соціальній структурі українського суспільства / О. М. Кузьмук. - С.222-230 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Б 73 Богданова, Н. Г. Ціннісно-орієнтаційний контекст життєтворчості особистості [Текст] / Н. Г. Богданова> // Мультиверсум. Філософський альманах. - 2011. - N 6. - С. 24-31 . - ISSN 2078-8142 Рубрики: Соціальна філософія Особистість (філос.) Світогляд (філос.) Кафедра філософії та соціології Кл.слова (ненормовані): цінність -- життєтворчість особистості Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: П1/2012/2 Журнал 2012р. N 2 Карпов, А. О. Коммодификация образования / А. О. Карпов. - С.3-12. - Библиогр.: 19 назв. Белогуров, А. Ю. Стратегия и методология социокультурной модернизации регионального образования: опыт двух десятилетий / А. Ю. Белогуров. - С.13-21. - Библиогр.: 6 назв. Сенько, Ю. В. Герменевтика педагогического опыта / Ю. В. Сенько, В. Г. Шкунов. - С.21-29. - Библиогр.: 4 назв. Никандров, Н. Д. Церковь, государство, общество: соработничество ради духовно-нравственного здоровья россиян / Н. Д. Никандров. - С.30-35. - Библиогр.: 4 назв. Быков, А. К. Трансформация воспитания в постсоветской России / А. К. Быков. - С.36-43. - Библиогр.: 9 назв. Еровенко, В. А. Понимаемый диалог в гуманитарно-математическом сознании / В. А. Еровенко. - С.43-50. - Библиогр.: 8 назв. Гущина, Т. Н. Педагогическое сопровождение развития субъектности обучающегося / Т. Н. Гущина. - С.50-57. - Библиогр.: 7 назв. Гуцу, Е. Г. Проектировочные действия преподавателя педвуза / Е. Г. Гуцу. - С.58-63. - Библиогр.: 6 назв. Романова, О. В. Модель формирования профессиональной компетентности учителя / О. В. Романова. - С.63-70. - Библиогр.: 11 назв. Богданова, Н. В. Иностранный язык в системе академической мобильности студентов неязыковых вузов / Н. В. Богданова, А. С. Коротков. - С.71-78. - Библиогр.: 11 назв. Колесников, А. К. Взаимосвязь характеристики структуры образовательной программы и её ресурсного обеспечения / А. К. Колесников. - С.79-85. - Библиогр.: 5 назв. Беленчук, Н. Л. Развитие идей М. В. Ломоносова в отечественной педагогике ХІХ в. / Н. Л. Беленчук, Е. А Прокофьева, Е. В. Чмелева. - С.86-94. - Библиогр.: 19 назв. Перминова, Л. М. Дидактическое наследие М. В. Ломоносова: современный взгляд / Л. М. Перминова. - С.94-98 Иванова, С. В. Осмысление педагогического наследия М. В. Ломоносова в современной науке / С. В. Иванова. - С.98-104. - Библиогр.: 28 назв. Савина, А. К. Оптимизация управления образованием в Польше / А. К. Савина. - С.105-115. - Библиогр.: 19 назв. Бирженюк, Г. М. Педагогика постижения культуры / Г. М. Бирженюк. - С.116-121 Ермольева, Э. Г. Взгляд на мировое образование: международные обзоры / Э. Г. Ермольева. - С.121-125. - Библиогр.: 7 назв. Комиссарова, Н. А. Соотношение теории и практики музыкального образования / Н. А. Комиссарова. - С.126 Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
Б 73 Богданова, Н. В. Иностранный язык в системе академической мобильности студентов неязыковых вузов / Н. В. Богданова, А. С. Коротков> // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2012. - № 2. - С. 71-78. - Библиогр.: 11 назв. . - ISSN 0869-561X Рубрики: Іноземні мови--методика викладання Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Росія--педагогіка Кл.слова (ненормовані): іноземні мови -- методика викладання -- немовні вузи -- професійно-орієнтовне навчання -- мовні компетенції -- академічні компетенції -- компетентнісна модель -- Європейський мовний портфель Анотація: Систематизуються відомі підходи до викладання іноземних мов в немовних вузах, пропонується новий компетентнісно-інтегрований підхід для побудови курсів інтенсивної мовної підготовки. Систематизируются известные подходы к преподаванию иностранных языков в неязыковых вузах, предлагается новый компетентностно-интегрированый подход для построения курсов интенсивной языковой подготовки. Дод.точки доступу: Коротков, А. С. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
> Шифр: ШО1/2012/3 Журнал 2012р. N 3 Радул, В. В. Деякі аспекти професійної соціалізації вчителя / В. В. Радул. - С.2-6. - Бібліогр.: 17 назв. Богданова, Н. Г. Проблема формування творчої особистості / Н. Г. Богданова. - С.7-11. - Бібліогр.: 10 назв. Першукова, О. О. Багатомовна освіта школярів Іспанії / О. О. Першукова. - С.12-16. - Бібліогр.: 14 назв. Чернишова, Є. Р. Досвід міжнародного співробітництва у формуванні кадрового потенціалу вищих навчальних закладів / Є. Р. Чернишова. - С.17-23. - Бібліогр.: 24 назв. Онаць, О. М. Самореалізація інноваційного управлінського потенціалу керівника ЗНЗ / О. М. Онаць. - С.24-29. - Бібліогр.: 28 назв. Богуславський, М. В. Педагогічний світогляд О. І. Герцена : до 200-річчя від дня народж. / М. В. Богуславський. - С.30-34. - Бібліогр.: 12 назв. Бойко, А. М. Еволюція взаємин Г. Ващенка й А. Макаренка: ретроспектива і проекція на сучасність / А. М. Бойко. - С.35-39. - Бібліогр.: 8 назв. Дічек, Н. П. Внесок Київського лікарсько-педагогічного кабінету в реалізацію диференційованого підходу до організації дитинства у 20-ті роки ХХ століття / Н. П. Дічек. - С.40-46. - Бібліогр.: 27 назв. Нові надходження в ДНПБ України імені В. О. Сухомлинського : історія педагогіки : інформ. бібліогр. список : січень-березень 2012 р., квітень-червень 2012 р. / уклад. Н. В. Лисиця. - С.47. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
Б 73 Богданова, Н. Г. Проблема формування творчої особистості / Н. Г. Богданова> // Шлях освіти : наук-.метод. журн. - 2012. - № 3. - С. 7-11. - Бібліогр.: 10 назв. Рубрики: Особистість--розвиток особистості Кл.слова (ненормовані): творча особистість -- розвиток -- особистість -- індивідуальність -- естетичне ставлення Анотація: У статті досліджуються основні чинники формування творчої особистості, з'ясовується роль соціального середовища, виховання та самовиховання. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
> Шифр: ВЛВСШ/2013/6 Журнал 2013р. N 6 Ковальська, І. Мої педаогічні роздуми щодо творів про мистецтво серед учнів старших класів / І. Ковальська. - С.2-3. Андрієнко, О. "Співати по-новому я про любов прагну..." : Комплексна система завдань за творчістю Франческо Петрарки / О. Андрієнко. - С.8-12. Соколова, Т. Розколотий світ : комплексна система завдань за новелою Ф. Кафки "Перевтілення" / Т. Соколова. - С.12-17. Вітченко, Андрій. Вивчення монографічної теми у школі "Життєвий і творчий шлях О. Уайльда" / А. Вітченко, А. Вітченко. - С.17-26. Мотуз, В. Про роботу за новою навчальною програмою дбають заздалегідь / В. Мотуз. - С.35-38. Матвеїчева, Н. "Здається, байка тільки бреше, а справді - правду ясну чеше..." (Підсумковий урок-гра) / Н. Матвеїчева. - С.41-44. Секіріна, В. Сумніших оповідей не знайдете, ніж про любов Ромео і Джульєтти : вивчення творчості В. Шекспіра у школі / В. Секіріна. - С.45-47. Лупенко, Т. Що в житті людини найцінніше? : Урок за "Різдвяною піснею у прозі" Ч. Діккенса / Т. Лупенко. - С.47-48. Антонова, О. "Срібна доба" російської поезії : Урок позакласного читання / О. Антонова. - С.48-51. Богданова, Н. Проблема формування творчої особистості / Н. Богданова. - С.59-63. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
Б 73 Богданова, Н. Проблема формування творчої особистості [Текст] / Н. Богданова> // Всесвітня література в сучасній школі : науково-методичний журнал. - 2013. - N 6. - С. 59-63. Рубрики: творчий розвиток особистості виховання естетичне Кл.слова (ненормовані): ціннісні відношення -- ціннісний вимір -- культура моделювання інформації Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |