> Шифр: ПП1/2006/3 Журнал 2006р. N 3 Богуш, А. М. Культурологічна парадигма в спадщині В.О.Сухомлинського / А.М. Богуш. - С.5-12 Бондар, Л. С. Педагогічна культура вчителя як основа його професійної компетентності у творчій спадщині В.О.Сухомлинського / Л.С. Бондар. - С.13-18 Печенко, І. П. Окремі концептуальні положення соціалізації особистості в дошкільному дитинстві / І.П. Печенко. - С.19-29 Піддячий, М. І. Історичні передумови і теоретичні засади профорієнтації школярів / М.І. Піддячий. - С.29-36 Атаманчук, П. С. Ціннісні передумови формування експериментальних способів діяльності вчителя фізики / П.С. Атаманчук, В.В. Мендерецький. - С.37-48 Коваленко, О. М. Теоретична модель виховної роботи у вищому навчальному закладі в умовах загрози світової екологічної катастрофи / О.М. Коваленко, В.О. Коваленко. - С.55-64 Туркот, Т. І. Технологія самостійної роботи студентів, що зберігає їхнє здоров’я ( з досвіду роботи) / Т.І. Туркот, і.В. Осадчук. - С.65-73 Завгородня, О. В. Питання збереження психологічного здоров’я : визначення, критерії, умови збереження / О.В. Завгородня. - С.87-94 Мисечко, О. Є. Професійна підготовка вчителів іноземних мов для класичних гімназій з середини XIXст. до 1917р. / О.Є. Мисечко. - С.95-104 Кочубей, Т. Д. Педагогічна концепція Іоаникія Галятовського : духовно-моральний вимір / Т.Д. Кочубей. - С.105-115 Шевчук, О. М. Колегія Павла Галагана-джерело формування інтелектуальної еліти українського народу / О.М. Шевчук. - С.116-123 Шевченко, С. М. Педагогічні пошуки Е.Б.Бочковського ( до 80-річчя з дня народження) / С.М. Шевченко. - С.129-134 Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2) Вільні: Ч.З.№2 (2) |
Богуш, А. М. Культурологічна парадигма в спадщині В.О.Сухомлинського [Текст] / А.М. Богуш> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук. - 2006. - N3. - С. 5-12 Рубрики: культурологія Дод.точки доступу: Сухомлинський, Василь Олександрович \о нем\ Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2) Вільні: Ч.З.№2 (2) |
П 86 Психологія [Текст] : Республіканський науково-методичний збірник. Вип.8 / Міністерство освіти УРСР, Науково-дослідний інститут психології УРСР. - К. : Радянська школа, 1970. - 151 с. - 0.70 руб. Зміст: Зінченко, П. І. Розвиток пам’яті учнів у процесі навчання / П. І. Зінченко, Г. К. Середа. - С .18-31 Войтко, Л. Ф. Особливості доведень у дошкільників / Л. Ф. Войтко. - С .32-38 Богуш, А. М. Прояви інтерференції в дитячому мовленні / А. М. Богуш. - С .39-45 Філь, В. О. Особливості доведень у першокласників / В. О. Філь. - С .46-54 Сапожникова, Л. С. Індивідуальні особливості самовиховання підлітків / Л. С. Сапожникова. - С .116-124 Кузьменков, В. К. Оцінка старшокласниками своєї особистості / В. К. Кузьменков. - С .134-142
РУБ 15(07) Рубрики: Підлітковий вік Саморегуляція поведінки Дод.точки доступу: Міністерство освіти УРСР; Науково-дослідний інститут психології УРСР Примірників всього: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |
Б74 Богуш, А. М. Методика розвитку рідної мови і ознайомлення з навколишнім середовищем у дошкільному закладі [Текст] : практикум : навчальний посібник для студентів педагогічних вузів по спец. "Дошкільне виховання" / А. М. Богуш. - К. : Вища школа, 1995. - 190 с. - 170000 крб РУБ 372.7 Примірників всього: 20 аб (2), Ч.З.№2 (16), ав (1), фб (1) Свободны: аб (2), Ч.З.№2 (16), ав (1), фб (1) |
Б 74 Богуш, А. М. Запрошуємо до розмови [Текст] : посібник для роботи з дошкільниками / А. М. Богуш, Г. М. Григоренко ; Міжнародний фонд "Відродження". - [Б. м. : б. в.], 1996. - 3.50 грн Дод.точки доступу: Григоренко, Г. М.; Міжнародний фонд "Відродження" Примірників всього: 1 пед., Ч.З.№2 (1), аб Свободны: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ПП1/2012/2 Журнал 2012р. N 2 Пам’ятка авторові. - С.4 Кремень, В. Г. Освіта і суспільство в парадигмі синергетичного мислення / В. Г. Кремень. - С.5-11. - Бібліогр.: 9 назв. Татенко, В. О. Методологічні проблеми сучасної психології / В. О. Татенко. - С.11-18. - Бібліогр.: 11 назв. Лукашова, Н. І. Підготовка майбутнього вчителя хімії до реалізації диференціації як основоположного принципу навчання / Н. І. Лукашова. - С.19-26. - Бібліогр.: 13 назв. Ляшенко, О. І. Тест загальної навчальної компетентності : основні засади і результати пілотування / О. І. Ляшенко, С. А. Раков. - С.27-35. - Бібліогр.: 13 назв. Вакуленко, Т. С. Використання тесту здатностей до навчання у національних системах вступних випробувань : світовий досвід / Т. С. Вакуленко. - С.36-40. - Бібліогр.: 10 назв. Ломакович, С. В. Вербально-комунікативна складова загальної навчальної компетентності та її вимірювання / С. В. Ломакович, В. М. Терещенко. - С.40-48. - Бібліогр.: 15 назв. Горох, В. П. Логіко-математична складова тесту загальної навчальної компетентності / В. П. Горох. - С.48-52 Зварич, І. М. Стандарти педагогічної компетентності викладачів США / І. М. Зварич. - С.53-59. - Бібліогр.: 4 назв. Товканець, Г. В. Фінансово-економічна освіта як чинник подолання економічної кризи в Чеській Республіці / Г. В. Товканець. - С.59-64. - Бібліогр.: 18 назв. Богуш, А. М. Лінгводидактична концепція І. І. Срезневського / А. М. Богуш. - С.65-69. - Бібліогр.: 2 назв. Місечко, О. Є. Розвиток шкільної практики раннього навчання іноземних мов у царській Росії, СРСР та в сучасній Україні (ХVІІІ-ХХІ) / О. Є. Місечко. - С.70-77. - Бібліогр.: 9 назв. Ткаченко, Л. І. Г. С. Сковорода і В. О. Сухомлинський про розвиток особистості : традиція гуманістичної педагогічної думки / Л. І. Ткаченко. - С.77-83. - Бібліогр.: 7 назв. Гоштанар, І. В. Й. Ф. Гербарт про виховання як естетичне відображення світу / І. В. Гоштанар. - С.83-87 Карпенко, О. В. Сучасне реформування системи державних освітніх послуг у Туреччині / О. В. Карпенко, О. В. Литовченко, В. Ю. Ткаченко. - С.88-93. - Бібліогр.: 18 назв. Отич, О. М. На здобуття державної премії України в галузі освіти 2012 р. / О. М. Отич. - С.94-95 Соломаха, С. О. Для тих, хто впроваджує в освіту загальнолюдські й національні етико-естетичні цінності / С. О. Соломаха. - С.95-96 Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
Б 74 Богуш, А. М. Лінгводидактична концепція І. І. Срезневського / А. М. Богуш> // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2012. - № 2. - С. 65-69. - Бібліогр.: 2 назв. Рубрики: історія педагогіки Росії до 1917 р. Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Кл.слова (ненормовані): лінгводидактика -- концепції -- лінгводидактичні концепції -- лінгводидактика -- мовлення -- розвиток мовлення -- навчання дітей -- навчання дітей мови -- навчання рідної мови Анотація: Викладено лінгводидактичні погляди І. І. Срезневського на навчання дітей дошкільного віку рідної та іноземної мов; правила навчання рідної мови, адресовані батькам; дано оцінку актуальності працям педагога й ученого на сучасному етапі. Запропоновано дискусію фахівців з основних поглядів ученого. Дод.точки доступу: Срезнєвський, Ізмаїл Іванович (філолог-славіст, фольклорист, етнограф, видавець, один з засновників харківського гуртка українських поетів-романтиків ; 1812-1880) \про нього\ Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
Н 34 Наукові школи Південноукраїнського державного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського [Текст] / Південноукраїнський державний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського ; уклад. Т. І. Койчева ; за ред.: А. М. Богуш, О. Я. Чебикіна. - Одеса : Друкарський дім ; Одеса : Фаворит, 2007. - 256 с. : фотоіл. - ISBN 978-966-389-107-1 : 15.00 грн. РУБ 378(4Укр) Рубрики: вищі навчальні заклади України--альбоми Вища освіта в Україні Наукові школи Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Дод.точки доступу: Койчева, Т. І. \уклад.\; Богуш, А. М. \ред.\; Чебикін, О. Я. (укр.психолог) \ред.\; Південноукраїнський державний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського; \о нем\ Примірників всього: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |