> Шифр: ВЛВСШ/2012/4 Журнал 2012р. N 4 Бондар, Катерина. Компаративістика потрібна сучасній школі / К. Бондар. - С.2 Ромашко, Світлана. Готика у стильовій системі "Арабесок" М. Гоголя / С. Ромашко. - С.4-5 Храброва, Валерія. Формуємо образну картину світу школярів / В. Храброва ; взаємозв’язок категорій світосприйняття підлітків з "вічними" проблемами світової літератури;. - С.5-8 Бондаренко, Маргарита. Формування комунікативно-мовленнєвої компетентності учнів на уроках світової літератури / М. Бондаренко. - С.12-14 Скрипник, Тамара. Виразне читання англомовної поезії як засіб усвідомлення її естетичної цінності : методичні рекомендації до декламації вірша В. Вітмена "О капітан!" / Т. Скрипник. - С.20-23 Кашуба, Євдокія. Піддати любов випробуванню... : зіставлення "Кентерберійських оповідань" Дж. Чосера та десятої оповідки дня десятого "Декамерона" Дж. Бокаччо / Є. Кашуба. - С.26-29 Тимченко, Светлана. Ассоциативный подтекст романа М. Булгакова "Мастер и Маргарита" : компаративно-культурологический анализ / С. Тимченко. - С.30-32 Стоянова, Лариса. Обучать общению, общаясь : формирование коммуникативной компетенции учащихся на уроках русского языка в школах с украинским языком обучения / Л. Стоянова. - С.53-56 Колтухова, Ирина. Научные методы и школьная практика: инновационная методика Б. С. Дыхановой / И. Колтухова. - С.57-60 Тягунова, Марта. Алогизм в расстановке знаков препинания с прямой речью / М. Тягунова. - С.61-62 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
Б 81 Бондар, Катерина. Компаративістика потрібна сучасній школі [Текст] / К. Бондар> // Всесвітня література в сучасній школі : науково-методичний журнал. - 2012. - N 4. - С. 2 Рубрики: компаративістика літературна Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
> Шифр: РШ/2015/7/8 Журнал 2015р. N 7/8 Ткачук, Ірина. Створення освітнього простору Броварського навчально-виховного об’єднання як інноваційної моделі навчального закладу / І. Ткачук. - С.3-7. Кириленко, Світлана. Моделювання діяльності загальноосвітнього навчального закладу як стратегія його інноваційного розвитку / С. Кириленко. - С.8-11. Гажала, Олена. Дослідно-експериментальна робота як чинник інноваційного розвитку освітнього закладу / О. Гажала. - С.15-19. Андрієць, Олена. Психологічний супровід становлення і розвитку успішної особистості як пріоритетний напрям роботи навчального закладу інноваційного типу / О. Андрієць, Г. Андрющенко, К. Бондар. - С.20-32. - Бібліогр.: 19 назв. Ярич, Людмила. Формування успішної особистості вихованця Центру розвитку дитини - Школа радості та сили розуму / Л. Ярич. - С.33-36. Кисіль, Світлана. Професійна орієнтація: сутність, зміст, принципи вікової диференціації / С. Кисіль. - С.37-40. Кіян, Ольга. Роль взаємодії школи та сім’ї в організації ранньої профілізації учнів / О. Кіян. - С.45-48. Стельмах, Тамара. Науково-методичний супровід формування професійно компетентної особистості педагога / Т. Стельмах. - С.50-55. Спичак, Марія. Питання наступності між дошкільною та початковою ланками освіти в контексті реалізації завдань Броварського НВО як Школи життєвого успіху / М. Спичак. - С.56-59. Бондар, Катерина. Формування соціальної ініціативності старшокласників у контексті діяльності учнівського самоврядування / К. Бондар. - С.60-63. Ігнатюк, Тамара. Формування соціального досвіду дітей та учнівської молоді шляхом національного виховання / Т. Ігнатюк, В. Вальченко. - С.63-67. Панкова, Оксана. Плекаємо майбутню наукову еліту : з досвіду роботи міського територіального осередку Малаї академії наук Броварського НВО / О. Панкова. - С.68-72. Левченко, Наталія. Єдиний інформаційний освітній простір ЗНЗ як складова формування його іміджу / Н. Левченко, Т. Поджара. - С.77-80. На вкладках: (Номер присвячен досвіду роботи Броварського навчально-виховного об’єднання - інноваційна модель Школи життєвого успіху.) Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
А 65 Андрієць, Олена. Психологічний супровід становлення і розвитку успішної особистості як пріоритетний напрям роботи навчального закладу інноваційного типу [Текст] / О. Андрієць, Г. Андрющенко, К. Бондар> // Рідна школа : Щомісячний науково-педагогічний жупнал. - 2015. - N 7/8. - С. 20-32. - Бібліогр.: 19 назв. Рубрики: Загальноосвітні навчальні заклади--психологічна служба Практичні психологи--робота з батьками Практичні психологи--робота з педагогами Шкільний психолог--робота з учнями Кл.слова (ненормовані): психологічний супровід -- педагогічний колектив -- успішна особистість -- успішна людина -- життєвий успіх -- модель успішного випускника -- діагностичне забезпечення -- робота практичного психолога -- робота шкільного психолога Анотація: У статті розглянуто поняття “психологічний супровід”, його мету і основні завдання в рамках дослідно-експериментальної роботи. Дод.точки доступу: Андрющенко, Ганна; Бондар, Катерина Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Б 81 Бондар, Катерина. Формування соціальної ініціативності старшокласників у контексті діяльності учнівського самоврядування [Текст] / К. Бондар> // Рідна школа : Щомісячний науково-педагогічний жупнал. - 2015. - N 7/8. - С. 60-63. Рубрики: Загальноосвітні навчальні заклади--учнівське самоврядування Кл.слова (ненормовані): соціальна ініціатива -- учнівське самоврядування -- самоврядування дітей та учнівської мололі Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |