> Шифр: ДС1/2011/7 Журнал 2011р. N 7 Криськів, Мирослава. Синтаксис учнівських переказів / М. Криськів, В. Мельничайко. - С.2-7 Чумак, Тетяна. "Вже почалось, мабуть, майбутнє..." : читацька конференція за творчістю Ліни Костенко / Т. Чумак. - С.10-20 Бондаренко, Неллі. Навчання державної мови за новими програмами : 11 клас / Н. Бондаренко Щербина, Світлана. "Так хотілось світ зробить добрішим!" : урок-знайомство із творчістю Дмитра Іванова в 7 класі / С. Щербина. - С.25-29 Євтушок, Олексій. Сучасні тенденції розвитку діалектної лексики / О. Євтушок. - С.38-40 Павленко, Марина. Чотири стихії буття Ірини Жиленко / М. Павленко. - С.41-45 Коцарєв, Олег. "Оживлення" української радянської літератури / О. Коцарєв. - С.45-46 Шумило, Наталія. Любов Яновська : до 150-річчя від дня народження / Н. Шумило. - С.52-58 Приймак, Інна. Формування ідейно-естетичних позицій Любові Яновської у зв’язку з літературно-мистейькими пошуками доби / І. Приймак. - С.58-60 Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№3 (2) Вільні: Ч.З.№3 (1) Прим.1 (Ч.З.№3) зайнятий |
> Шифр: Умлш-1/2011/3 Журнал 2011р. N 3 Шелехова, Галина. Проблема мотивації навчальної діяльності старшокласників на уроках української мови / Г. Шелехова. - С.2-5. Бондаренко, Неллі. Теоретичні аспекти роботи над мовленнєвою культурою старшокласників / Н. Бондаренко. - С.6-9. Кучеренко, Ірина. Інтегровані уроки як вид нестандартної організаційної форми навчання української мови / І. Кучеренко. - С.10-14. Ярмолюк, Алла. Соціокультурний аспект навчання української мови: система вправ і завдань / А. Ярмолюк. - С.14-20. Цінько, Світлана. Уроки вивчення синтаксису складного (складносурядного) речення. 9 клас / С. Цінько, О. Ковальова. - С.21-26. Яценко, Таміла. Імпресіонізм у світовій художній літературі : Методичні рекомендації щодо викладання спецкурсу "художня література в контексті світової культури" / Т. Яценко. - С.26-30. Назаренко, Людмила. Оцінювання продукту проектної діяльності школярів у контексті літературної освіти (за творчістю О. Олеся) / Л. Назаренко. - С.30-33. Лісовський, Антон. Художня сутність літератури і витоки її естетичної природи / А. Лісовський. - С.34-38. Бацюсь, Раїса. Уміння скористатися дарунком долі - це щастя (особистісно зорієнтований урок української літератури у 5-му класі) / Р. Бацюсь. - С.39-41. Кухарчук, Ірина. Організація групової навчальної діяльності студентів-філологів (на матеріалі вивчення теми "Односкладні речення") / І. Кухарчук. - С.42-46. Василенко, Марина. Формування професійно-комунікативних умінь у студентів-філологів у межах курсу "Теорія та практика комунікації" / М. Василенко. - С.46-50. Домалега, Інна. Художня правда роману І. Білика "Дикі білі коні" / І. Домалега. - С.51-54. Марчук, Т. "Я тим уже боржник, що українець зроду..." : Лія, присвячена творчості Бориса Олійника / Т. Марчук. - С.55-61. Витоки визнання й успіху (до ювілею науковця-методиста Г. Т. Шелеховой). - С.61-62. Є примірники у відділах: всього 3 : Ч.З.№3 (3) Вільні: Ч.З.№3 (3) |
Бондаренко, Неллі. Теоретичні аспекти роботи над мовленнєвою культурою старшокласників [Текст] / Н. Бондаренко> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2011. - N 3. - С. 6-9. Рубрики: викладання української мови в школі--мовленнєвий розвиток Кафедра методики викладання української мови та літератури Кл.слова (ненормовані): культура мовлення -- норми літературної мови -- стилістика української мови -- стилістика мовлення -- синонімія Є примірники у відділах: всього 3 : Ч.З.№3 (3) Вільні: Ч.З.№3 (3) |
Б 81 Бондаренко, Неллі. Навчання державної мови за новими програмами [Текст] : 11 клас / Н. Бондаренко> // Дивослово: Українська мова й література в навчальних закладах : Науково-методичний журнал Міністерства освіти і науки України. - 2011. - N 7. - С. 21-25 . - ISSN 0130-5263 Рубрики: викладання української мови в школі підручники з української мови Кл.слова (ненормовані): навчання за новими програмами -- нові підручники Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№3 (2) Вільні: Ч.З.№3 (1) Прим.1 (Ч.З.№3) зайнятий |
> Шифр: Умлш-1/2011/8 Журнал 2011р. N 8 Голуб, Ніна. Самостійна робота учнів старших класів з риторичними текстами / Н. Голуб. - С.2-9. Ладоня, Катерина. Формування культури спілкування в старшокласників на уроках української мови (дистанційне спілкування) / К. Ладоня. - С.9-14. Васьківська, Галина. Риторичні вміння учнів старшої школи в контексті ціннісно-смислової сфери / Г. Васьківська. - С.14-19. Бондаренко, Неллі. Вдосконалення мовленнєвої культури старшокласників на основі знань про норми української літературної мови / Н. Бондаренко. - С.20-27. Симоненкова, Тетяна. Збагачення словникового запасу учнів як важливий чинник формування комунікативної компетентності / Т. Симоненкова. - С.27-32. Галаєвська, Людмила. Дотримання культури спілкування старшокласників у процесі створення жанрів ділового мовлення / Л. Галаєвська. - С.33-38. Бондаренко, Юрій. Концептуально-мовний аналіз літературного твору в школі / Ю. Бондаренко. - С.38-41. Шевченко, Зоя. Вивчення творчості М. Коцюбинського в контексті світової художньої культури / З. Шевченко. - С.42-47. Скрипник, Людмила. Кольористика роману "Диво" Павла Загребельного / Л. Скрипник, М. Панченко. - С.51-55. Поліщук, Ірина. Виховання національної свідомості молодших школярів засобами українознавства / І. Поліщук, А. Білоног. - С.55-58. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
Б 81 Бондаренко, Неллі. Вдосконалення мовленнєвої культури старшокласників на основі знань про норми української літературної мови [Текст] / Н. Бондаренко> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2011. - N 8. - С. 20-27. Рубрики: Викладання української мови в школі Культура мовлення Кл.слова (ненормовані): норми літературної мови Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
> (Вільних примірників немає) Шифр: Умлш-1/2012/6 Журнал 2012р. N 6 Гнаткович, Тетяна. Методичні аспекти формування мовної й мовленнєвої компетентностей школярів у процесі вивчення складносурядного речення / Т. Гнаткович. - С.2-8. Бондаренко, Неллі. Правописні поняття як базові у формуванні правописної компетентності учнів / Н. Бондаренко. - С.8-13. Мартиненко, Валентина. Труднощі сприймання художніх творів молодшими школярами / В. Мартиненко. - С.16-20. Горячок, Інна. Інтерактивні прийоми вивчення публіцистичних творів на уроках української літератури / І. Горячок. - С.20-22. Фенцик, Оксана. Проблема вивчення епічного твору крізь вимір його змісту і форми в методичній науці / О. Фенцик. - С.23-30. Лозан, Тетяна. Проблеми білінгвізму і психологічні особливості оволодіння українським мовленням російськомовними етнічними українцями / Т. Лозан. - С.35-38. Бабійчук, Тамара. Живі джерела для молоді (науково-практична конференція "Іван Огієнко - великий син України") / Т. Бабійчук. - С.44-49. Зеленська, Галина. Антону Семеновичу Макаренку - 125 / Г. Зеленська, Л. Лимар. - С.50-52. Бєляєва, Олена. Структура, види і форми мовленнєвої комунікації / О. Бєляєва. - С.53-57. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільних прим. немає Прим.1 (Ч.З.№3) зайнятий |
Б 81 Бондаренко, Неллі. Правописні поняття як базові у формуванні правописної компетентності учнів [Текст] / Н. Бондаренко> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2012. - N 6. - С. 8-13. Рубрики: Викладання української мови в школі--орфографія Кл.слова (ненормовані): орфограма -- орфографічна помилка -- орфографічне правило -- розділові знаки -- пунктограма -- пунктуаційна помилка Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільних прим. немає Прим.1 (Ч.З.№3) зайнятий |
> Шифр: ДС1/2013/12 Журнал 2013р. N 12 Бондаренко, Неллі. Методи навчання української мови крізь призму компетентнісного підходу / Н. Бондаренко. - С.2-8. Єсипенко, Дмитро. Ливанський кедр на вітрах історії (Літературна творчість Бориса Грінченка у критиці XX ст.) / Д. Єсипенко. - С.22-28. Абрамов, Роман. Трансонімізація як спосіб поповнення фелінонімікону Кіровоградщини / Р. Абрамов. - С.36-38. Астаф’єв, Олександр. Станіслав Оріховський як гуманіст і реформатор / О. Астаф’єв. - С.38-41. Дроздовський, Дмитро. Ренесансний вимір "humanus": людина, мораль, держава (Нікколо Макіавеллі Станіслав Оріховський) / Д. Дроздовський. - С.41-45. Сохацька, Євгенія. Феномен Марка Вовчка / Є. Сохацька. - С.45-52. Набитович, Ігор. Поет, який "Свободі й Слову прирік свій вік" / І. Набитович. - С.52-60. Мосендз, Леонід. Поезії / Л. Мосендз. - С.60-62. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
> Шифр: ДС1/2014/2 Журнал 2014р. N 2 Бондаренко, Неллі. Диктант як ефективний прийом навчання правопису / Н. Бондаренко, Н. Скрипець. - С.2-7. Долінговська, Світлана. Вивчаємо фразеологію / С. Долінговська. - С.10-14. Мацько, Любов. Тарас Шевченко як знакова постать у полілозі національних культур / Л. Мацько. - С.19-25. Ющук, Іван. Логічна структура дієслівних словоформ / І. Ющук. - С.30-32. Єршова, Ірина. Компоненти та категорії мовної комунікації / І. Єршова. - С.37-41. Задорожний, Василь. Мистецтво словотвору / В. Задорожний. - С.41-44. Ковальчук, Олександр. Візуальний досвід як основа філософії існування (На матеріалі оповідання Михайла Коцюбинського "Для загального добра") / О. Ковальчук. - С.44-48. Шумило, Наталя. Дніпрова Чайка: "Дудуйте будинок нового життя" / Н. Шумило. - С.48-52. Гриців, Наталя. Творчість Василя Мисика в національно-культурному контексті українського художнього перекладу XX століття / Н. Гриців. - С.52-55. Нежива, Людмила. "В прекрасних симфоніях слова, повних таємного чару": символізм у системі літературної освіти / Л. Нежива. - С.55-61. Кучер, Наталія. Євген Сверстюк: Гоголь і українська ніч / Н. Кучер. - С.61-63. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
Б 81 Бондаренко, Неллі. Методи навчання української мови крізь призму компетентнісного підходу [Текст] / Н. Бондаренко> // Дивослово: Українська мова й література в навчальних закладах : Науково-методичний журнал Міністерства освіти і науки України. - 2013. - N 12. - С. 2-8. . - ISSN 0130-5263 Рубрики: компетентнісний підхід у навчанні Викладання української мови в школі--компетентнісний підхід Кл.слова (ненормовані): компетентнісне навчання мови -- модель змісту освіти -- методи навчання Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
Б 81 Бондаренко, Неллі. Диктант як ефективний прийом навчання правопису [Текст] / Н. Бондаренко, Н. Скрипець> // Дивослово: Українська мова й література в навчальних закладах : Науково-методичний журнал Міністерства освіти і науки України. - 2014. - N 2. - С. 2-7. . - ISSN 0130-5263 Рубрики: Викладання української мови в школі--диктанти Викладання української мови в школі--правопис Кл.слова (ненормовані): письмо -- диктант (види) Дод.точки доступу: Скрипець, Наталія Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
> Шифр: ДС1/2015/7/8 Журнал 2015р. N 7/8 Методичні рекомендації щодо вивчення української мови у 2015-2016 навчальному році. - С.2-6 Методичні рекомендації щодо вивчення української літератури у 2015-2016 навчальному році. - С.7-8 Календарно-тематичне планування уроків української мови для 7 класу (88 год, 3 год на тиждень) І семестр. - С.9-10 Календарно-тематичне планування уроків української літератури для 7 класу (70 год, 2 год на тиждень) І семестр. - С.11-13 Бондаренко, Неллі. "Перезавантаження" програм з мови: стан, виклики, перспективи / Н. Бондаренко. - С.14-17 Омельчук, Сергій. Функціонування терміносполук зі збірним числівником у царині української лінгвометодики / С. Омельчук. - С.18-20 Байдусь, Сніжана. Основні способи словотворення / С. Байдусь. - С.21-24 Мартинюк, Олена. "Чупакабра і чотири мушкетери" Надії Гуменюк : урок позакласного читання у 7 класі / О. Мартинюк. - С.25-29 Клюй, Оксана. "І на тім рушничкові..." : літературно-музична композиція для учнів 7-8 класів / О. Клюй. - С.30-34 Бернадська, Ніна. Через пень-колоду чи комар носа не підточить : зовнішнє незалежне оцінювання - шляхи вдосконалення / Н. Бернадська. - С.35-38 Клочек, Григорій. Мистецтво сторітелінгу в сучасній педагогічній риториці / Г. Клочек. - С.39-45 Богдан, Світлана. "Гроші душу холодять” : регулятив "гроші" в епістолярній поведінці Тараса Шевченка / С. Богдан. - С.46-50. - Библиогр. в конце ст. Панченко, Володимир. Хутір з ім’ям "Надія" / В. Панченко. - С.52-60. - Библиогр. в конце ст. Брайко, Олександр. Повість Володимира Винниченка "Голота" і рання проза Максима Горького: до типології індивідуальних стилів / О. Брайко. - С.61-66 Мельничук, Ярослава. Внесок Федора Погребенника в дослідження творчості Ольги Кобилянської / Я. Мельничук. - С.67-69 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
Б 81 Бондаренко, Неллі. "Перезавантаження" програм з мови: стан, виклики, перспективи [Текст] / Н. Бондаренко> // Дивослово: Українська мова й література в навчальних закладах : Науково-методичний журнал Міністерства освіти і науки України. - 2015. - N 7/8. - С. 14-17 . - ISSN 0130-5263 Рубрики: Викладання української мови в школі--викладання в російських школах Анотація: У статті викладено обгрунтовану інформацію про зміни, внесені до чинної програми з української мови для 5-9-х класів ЗНЗ із навчанням російською. Зроблено застереження й припущення щодо перспектив створення нового курсу для 12-річної школи, висвітлено проблеми, розвязання яких потребує кардинальних змін у теорії, методиці й практиці навчання української мови. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
> Шифр: ДС1/2016/7/8 Журнал 2016р. N 7/8 Методичні рекомендації щодо вивчення української мови і літератури у 2016-2017 навчальному році. - С.2-12. Програма зовнішнього незалежного оцінювання з української мови і літератури : для осіб, які бажають здобувати вищу освіту на основі повної загальної середньої освіти. - С.13-17. Бондаренко, Неллі. Зміни в програмі з української мови для 10-11 класів та перспективи програмотворення / Н. Бондаренко, С. Косянчук. - С.23-27. Красуцька, Ірина. Роль підручника у формуванні мовної особистості школяра / І. Красуцька ; О. Данилевська. - С.28-33. Мацько, Любов. Лінгвокомунікативний простір мовної особистості Івана Франка / Л. Мацько. - С.34-41. Нахлік, Євген. Іван Франко: від Каменяра до Мойсея / Є. Нахлік. - С.42-44. Баган, Олег. Загадки топосу і націософські інтенції в романі Івана Франка "Перехресні стежки" / О. Баган ; до проблеми літературної географії твору. - С.45-50. Корнійчук, Валерій. "Якби ти знав, як много важить слово..." : новаторство лірики Івана Франка / В. Корнійчук. - С.51-55. Тихолоз, Наталя. Вишиванка як маркер національної ідентичності в родині Івана Франка / Н. Тихолоз. - С.56-62. Молчанова, Ванда. Біблійні мотиви та образи в українській літературі. Поема "Мойсей" Івана Франка / В. Молчанова, В. Мірошникова. - С.63-68. Южакова, Олена. Засади організації літератрно-музичних заходів / О. Южакова ; на прикладі вечора "Великий лірик і вічний революцйонер". - С.69-73. Токмань, Ганна. З любов’ю до України та її відданих синів і дочок: життєтворчість професора Сидора Кіраля / Г. Токмань. - С.74-78. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
Б 81 Бондаренко, Неллі. Зміни в програмі з української мови для 10-11 класів та перспективи програмотворення [Текст] / Н. Бондаренко, С. Косянчук> // Дивослово: Українська мова й література в навчальних закладах : Науково-методичний журнал Міністерства освіти і науки України. - 2016. - N 7/8. - С. 23-27. . - ISSN 0130-5263 Рубрики: Викладання української мови в школі--програми для середньої школи Кл.слова (ненормовані): програмотворення -- навчальні програми для ЗНЗ -- зміни в програмах -- українська мова як державна Дод.точки доступу: Косянчук, Сергій Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
> Шифр: Умлш-1/2016/4 Журнал 2016р. N 4 Голуб, Ніна. Навчання української мови в сучасній загальноосвітній школі: емоційний аспект / Н. Голуб. - С.2-7. Омельчук, Сергій. Поняттєво-семантичні зв’язки в категорійному апараті сучасної української лінгводидактики / С. Омельчук. - С.8-11. Горошкіна, Олена. Сучасний підручник української мови як освітньо-розвивальне середовище / О. Горошкіна. - С.11-14. Попова, Людмила. Уроки розвитку мовлення як ефективна форма вдосконалення мовленнєвих умінь і навичок учнів профільної школи / Л. Попова. - С.15-18. Яценко, Таміла. Специфіка уроку української літератури в умовах інформатизації навчального процесу / Т. Яценко. - С.19-23. Вертій, Олексій. Іван Франко : діалектика присутності в національній свідомості українців / О. Вертій. - С.24-30. Азьомов, Віктор. Духовна архетипна система етнонаціонального у викладанні української літератури в загальноосвітній школі / В. Азьомов. - С.31-37. Тригуб, Ірина. Методика контекстного вивчення творчості Генріка Ібсена та Лесі Українки на заняттях літературних курсів за вибором / І. Тригуб. - С.39-41. Котусенко, Олена. Методичні рекомендації щодо вивчення української мови в 5-11 класах загальноосвітніх навчальних закладів у 2016/2017 навчальному році з урахуванням змін у навчальних програмах / О. Котусенко, Н. Бондаренко, В. Новосьолова. - С.42-59. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
К 73 Котусенко, Олена. Методичні рекомендації щодо вивчення української мови в 5-11 класах загальноосвітніх навчальних закладів у 2016/2017 навчальному році з урахуванням змін у навчальних програмах [Текст] / О. Котусенко, Н. Бондаренко, В. Новосьолова> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2016. - N 4. - С. 42-59. Рубрики: Викладання української мови в школі--методичні рекомендації Кл.слова (ненормовані): викладання української мови -- навчальні програми -- методичні рекомендації вчителям Дод.точки доступу: Бондаренко, Неллі; Новосьолова, Валентина Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
> Шифр: Умлш-1/2016/5 Журнал 2016р. N 5 Котусенко, Олена. Методичні рекомендації щодо вивчення української літератури у 5-11 класах загальноосвітніх навчальних закладів у 2016/2017 навчальному році з урахуванням змін у програмах / О. Котусенко [и др.]. - С.2-7. Інші автори: Фасоля А., Яценко Т., Бійчук, Галина Леонідівна Фасоля, Анатолій. Календарно-тематичне планування / А. Фасоля, В. Тименко. - С.13-19. Хом’як, Іван. Методика мови : підручник і методика його використання / І. Хом’як. - С.20-24. Бондаренко, Неллі. Лінгвістичні й методичні аспекти вивчення простого односкладного речення в школі / Н. Бондаренко. - С.25-30. Приходько, Оксана. Повість Івана Франка "Перехресні стежки" як об’єкт літературознавчого та інтермедіального аналізу на уроці літератури у профільній школі / О. Приходько. - С.30-33. Бабійчук, Тамара. Асоціативне читання роману Олеся Бердника "Вічне начало" в педагогічному коледжі / Т. Бабійчук. - С.35-43. Скрипник, Л. Олена Теліга: "Життя - це боротьба, а боротьба - це справжнє життя" / Л. Скрипник, В. Глушаниця. - С.44-50. Павленко, А. "Ти себе українкою звала, і чи краще знайти ім’я" : (невідомими сторінками біографії лесі Українки) / А. Павленко. - С.50-58. Тримає час незламане перо : (до ювілею невтомного дослідника духовних скарбів М. К. Дмитренка). - С.58-60. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
Б 81 Бондаренко, Неллі. Лінгвістичні й методичні аспекти вивчення простого односкладного речення в школі [Текст] / Н. Бондаренко> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2016. - N 5. - С. 25-30. Рубрики: Викладання української мови в школі--речення Кл.слова (ненормовані): просте односкладне речення Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |