> Шифр: НТЕ-1/2007/5 Журнал 2007р. N 5 Мушкетик, Л. Людина та її доля в народних казках Українських Карпат / Л. Мушкетик. - С.4-10 Непомнящий, А. До історії етнографічних досліджень Криму: Олександр Федорович Музиченко / А. Непомнящий. - С.18-22 Головецька, Н. Український політичний анекдот на сторінках "Щоденників. 1923-1929" Сергія Єфремова / Н. Головецька. - С.23-27 Гулянич, Ю. Естетика фольклоризму у творчості композитора Богдана Котюка / Ю. Гулянич. - С.27-31 Федака, П. Господарські будівлі та споруди малих архітектурних форм / П. Федака. - С.34-41 Гуць, М. Український центр народної культури "Музей Івана Гончара" / М. Гуць. - С.48-54 Боряк, О. Родинна обрядовість поліщуків (За матеріалами експедиційного дослідження) / О. Боряк. - С.59-64 Малютіна, І. Шлюбний вибір та шлюбний договір як гендерна соціалізація молоді у звичаєвому праві / І. Малютіна. - С.68-75 Лесів, М. Культурні перехрестя: українська писанка в Канаді в контексті західної естетики / М. Лесів. - С.76-81 Лисюк, О. Пам’яті майстра гончарного мистецтва (До 85-річчя від дня народження заслуженого майстра народної творчості О.Луцишина) / О. Лисюк. - С.94-96 Жеплинський, Р. Пісня в житті та творчості Осипа Маковея / Р. Жеплинський. - С.101-102 Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (1), Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1), Ч.З.№3 (1) |
Боряк, О. Родинна обрядовість поліщуків (За матеріалами експедиційного дослідження) [Текст] / О. Боряк> // Народна творчість та етнографія. - 2007. - N5. - С. 59-64 . - ISSN 0130-6936 Рубрики: етнографія України--обряди, традиції Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (1), Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1), Ч.З.№3 (1) |
> Шифр: УІЖ-1/2013/2 Журнал 2013р. N 2 Котляр, Микола Федорович. Феномен удільної роздробленості Русі (повернення до проблеми) / М. Ф. Котляр. - С.24-37. Сас, П. М. Укладення Хотинського мирного договору 1621 р. / П. М. Сас. - С.38-73. Турченко, Федір Григорович. Михайло Грушевський vs. Микола Міхновський (дискусія сучасників: погляд через сторіччя) / Ф. Г. Турченко. - С.74-94. Пархоменко, В. А. Листопадове повстання у 1918 р. у Галичині в мемуарній літературі / В. А. Пархоменко. - С.95-104. Архірейський, Д. В. Протидія радянських митників контрабанді наприкінці 1920-х - у 1930-х рр. / Д. В. Архірейський. - С.105-120. Зеркаль, Микола Миколайович. Освіта національних меншин України (1990-2000-ні рр.) / М. М. Зеркаль. - С.121-136. Горенко, Олег Миколайович. Еволюція марксистської теоретичної традиції як об’єкт інтелектуальної історії / О. М. Горенко. - С.136-153. Горак, Володимир Сергійович. Григор’євський повстанський рух (серпень 1918 - серпень 1919 рр.): питання історіографії / В. С. Горак. - С.154-177. Скржинська, Марина Володимирівна. Листування в античних державах Північного Причорномор’я / М. В. Скржинська. - С.178-187. Боряк, О. О. Рецензія / О. О. Боряк. - С.188-197. Шандра, В. С. Рецензія / В. С. Шандра. - С.197-204. Чухліб, Т. В. Рецензія / Т. В. Чухліб. - С.204-207. Турченко, Ф. Г. Рецензія / Ф. Г. Турченко. - С.207-218. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Б 84 Боряк, О. О. Рецензія [Текст] / О. О. Боряк> // Український історичний журнал : Науковий журнал. - 2013. - N 2. - С. 188-197. Рец. на кн.: Дзюба О. Приватне життя козацької старшини XVIII століття (на матеріалах епістолярної спадщини) / О. Дзюба. - К.: Інститут історії україни, 2012. - 347 с. . - ISSN 0130-5247 Рубрики: Історія України, 18 ст. Кл.слова (ненормовані): козацька старшина -- епістолярна спадщина Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ОДнв/2019/1 Журнал 2019р. N 1 Засенко, В. Дорогі друзі, освітяни! : [привітальне слово головного редактора журналу "Особлива дитина: навчання і виховання", директора Інституту спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка НАПН України про політику функціонування та подальший розвиток часопису] / В’ячеслав Засенко. - С.7–8. Кл.слова: особи з особливими потребами, журнальні рубрики, корекційна робота Всеукраїнська нарада з інклюзивної освіти / [про підсумки Всеукраїнської звітної конференції з питань іклюзивної освіти, яка відбулася 25 січня 2019 року у Києві в Українському домі]. - С.9–15 : фото. Кл.слова: конференції, інклюзивна освіта, інклюзія Щорічний конгрес з питань інклюзивної освіти : [про ІV Міжнародний конгрес зі спеціальної педагогіки та психології "Педагог в інклюзивному просторі", який відбувся 8 листопада 2018 року на базі ДВНЗ "Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди. Обговорювалися стратегії реформування освіти дітей з особливими освітніми потребами, характеризувалися нові законодавчо-правові напрями, презентувалися інноваційні технології освіти дітей з особливими освітніми потребами та шляхи реалізації Концепції НУШ]. - С.15–17. : фото. Кл.слова: інклюзивна освіта, реформування освіти, освітні конгреси Колупаєва, А. Освітньо-професійна програма підвищення кваліфікації працівників інклюзивно-ресурсних центрів : [представлено освітньо-професійну програму, яку розроблено в контексті реалізації державної освітньої політики, зокрема Нової української школи та з урахуванням сучасних концептуальних підходів щодо формування професійної компетентності спеціалістів, які працюють в новостворених інклюзивно-ресурсних центрах з дітьми з особливими освітніми потребами] / Алла Колупаєва, Оксана Таранченко. - С.18–27. - Бібліогр.: 43 назв. : табл. Кл.слова: освітньо-ресурсні програми, інклюзивна освіта, інклюзивно-ресурсні центри Crocker, C. Політика підтримки інклюзії : [представлено досвід підготовки педагогічних кадрів у провінції Альберта (Канада). Розглянуто послуги, доступні дітям та їх родичам завдяки Уряду провінції Альберта. Окреслено, яким чином інклюзивна освіта підтримується на рівні Міністерства освіти] / Dr. Cheryl Crocker. - С.28–34. - Бібліогр.: 5 назв. Кл.слова: інкюзія, інклюзивна освіта, Канада Адамюк, Н. Бімодальний білінгвізм: новий підхід в освіті осіб із порушеннями слуху : [проаналізовано відмінності бімодально-білінгвального підходу від мономодально-білінгвального підходу. Окреслено ключові положення бімодально-білінгвального підходу в освіті осіб із порушеннями слуху. Обгрунтовано доцільність зміни пріоритету у вивченні словесної мови з усного на писемне мовлення та читання. Розкрито роль та специфіку використання природного жестового мовлення як засобів навчання] / Наталія Адамюк, Олена Дробот, Анна Замша, Оксана Федоренко. - С.35–41. - Бібліогр.: 7 назв. : фото. Інші автори: Дробот О., Замша А., Федоренко О. Кл.слова: білінгвальний підхід, бімодальний білінгвізм, жестове мовлення Воронська, Н. Особливості спілкування дітей з особливими потребами в закладах середньої освіти : [здійснено теоретичний аналіз напрямів взаємодії в загальноосвітніх школах, зокрема між учнями, учнями та вчителем, учнями та батьками. Охарактеризовано основні види спілкування, враховуючи віковий розвиток дітей. Описано специфіку спілкування дітей з особливим потребами за нозологіями: діти з порушеннями мовлення, зору, слуху,опорно-рухового апарату, інтелектуального та психічного розвитку та ін.] / Наталія Воронська. - С.42–51. - Бібліогр.: 17 назв. Кл.слова: спілкування, нозології, взаємодія Боряк, О. Теоретико-методологічні засади функціональної системи формування та корекції мовленнєвої діяльності молодших учнів із інтелектуальними порушеннями : [проаналізовано комплекс анатомофізіологічних, психологічних та соціальних чинників, які обумовлюють якісну своєрідність процесу мовленнєвого розвитку. Визначено пріоритетні напрями розв’язання проблеми формування та корекції мовленнєвої діяльності молодших учнів із інтелектуальними порушеннями] / Оксана Боряк. - С.52–60. - Бібліогр.: 5 назв. Кл.слова: мовлення, мовленнєвий розвиток, інтелектуальні порушення Плужник, О. Упровадження STEM-освіти в інклюзивне середовище Нової української школи : [розглянуто сутність steam-освіти. Визначено її переваги у роботі з учнями, що мають особливі освітні потреби] / Оксана Плужник. - С.61–66. - Бібліогр.: 5 назв. Кл.слова: steam-освіта, мейкерство, оригамі Бабяк, О. Особливості діагностики комунікативної діяльності учнів із затримкою психічного розвитку : [представлено результати дослідження, спрямованого на виявлення специфіки комунікативної діяльності учнів із затримкою психічного розвитку в групі. Вивчено особливості функціонування мотиваційних, операційних та когнітивних складових комунікативної діяльності] / Ольга Бабяк. - С.67–75. - Бібліогр.: 7 назв. : мал. Кл.слова: комунікативна діяльність, комунікативні здібності, спілкування Коніна, Н. Інклюзивна освіта в Бразилії : [представлено досвід організації навчання дітей із особливими освітніми потребами в Бразилії] / Надія Коніна. - С.76–78. - Бібліогр.: 3 назв. Кл.слова: інклюзивна освіта, інклюзія, Бразилія Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Боряк, О. Теоретико-методологічні засади функціональної системи формування та корекції мовленнєвої діяльності молодших учнів із інтелектуальними порушеннями [Текст] : [проаналізовано комплекс анатомофізіологічних, психологічних та соціальних чинників, які обумовлюють якісну своєрідність процесу мовленнєвого розвитку. Визначено пріоритетні напрями розв’язання проблеми формування та корекції мовленнєвої діяльності молодших учнів із інтелектуальними порушеннями] / О. Боряк> // Особлива дитина: навчання і виховання. - 2019. - N 1. - С. 52–60. - Бібліогр.: 5 назв. . - ISSN 2312-2781 Рубрики: Діти з особливими потребами--мовленнєва діяльність Кл.слова (ненормовані): мовлення -- мовленнєвий розвиток -- інтелектуальні порушення -- молодші школярі Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |