> Шифр: УЛЗО/2013/6 Журнал 2013р. N 6 Голобородько, Ярослав. Українська література як філософія відкриття : рефлексії над новим романом Михайла Слабошпицького – лауреата Національної премії України імені Тараса Шевченка / Я. Голобородько. - С.2-7. - Бібліогр.: 6 назв. Братко, Валентина. Культурологічний аспект вивчення ліричних творів Тараса Шевченка : 5 клас / В. Братко. - С.8-11. - Бібліогр.: 17 назв. Маншина, Алла. Тарас Шевченко і Поділля : усний журнал / А. Маншина. - С.12-13. Бурко, Ольга. Методичний ключ визначення жанру барокової і романтичної поезії / О. Бурко. - С.14-15. - Бібліогр.: 10 назв. Бабійчук, Тамара. Відеофрагменти як засіб патріотичного виховання : позакласна робота з української літератури / Т. Бабійчук. - С.16-18. - Бібліогр.: 4 назв. Гричаник, Наталія. Структура і функції навчальної книги з літератури / Н. Гричаник. - С.19-21. - Бібліогр.: 10 назв. Шульган, Віра. Модель підручника нового покоління в методичних поглядах Н. Й. Волошиної / В. Шульган, Н. В. Дига. - С.21-23. - Бібліогр.: 13 назв. Охріменко, Наталія. Урок за поемою Миколи Вороного "Євшан-зілля" / Н. Охріменко. - С.24-25. Гаврилюк, Оксана. "Я (Романтика)" Миколи Хвильового – новела про добро і зло в житті та в душі / О. Гаврилюк. - С.25-27. Прядка, Надія. Вивчаємо поезію Миколи Вінграновського "Бабунин дощ" / Н. Прядка, Г. Шулешко. - С.27-29. Неживий, Олексій. До вивчення життєпису Бориса Грінченка: урок – драматичне дійство / О. Неживий. - С.30-33. Бондаренко, Людмила. Ігровий майданчик на уроках української літератури : 5 клас / Л. Бондаренко. - С.34-35. Логвіненко, Наталя. Сучасне українське фентезі: формування змісту поглибленого вивчення національної літератури / Н. Логвіненко. - С.36-40. - Бібліогр.: 14 назв. Паламар, С. П. Розвиток літературних компетенцій п’ятикласників у процесі вивчення фольклорної казки / С. П. Паламар. - С.41-43. - Бібліогр.: 6 назв. Лук’яненко, Ольга. Про перші Волошинські читання "Теорія і методика навчання української літератури: актуальні проблеми" / О. Лук’яненко, М. Кудрявська. - С.43. Парфенюк, Оксана. Шоу "Я люблю Україну!" / О. Парфенюк, С. Борейчук. - С.44-45. Овдійчук, Лілія. Науковці-філологи, педагоги, песьменники, бібліотекарі, діти – разом, або Час, Місце і Простір змінити можна : нотатки про ІV Міжнародний симпозіум "Література. Діти. Час" у Рівному / Л. Овдійчук. - С.46-48. Є примірники у відділах: Ч.З.№3 Прим. 1 (вільний) |
Братко, Валентина. Культурологічний аспект вивчення ліричних творів Тараса Шевченка : 5 клас / В. Братко> // Укр. л-ра в загальноосвіт. шк. : наук.-метод. журн. - 2013. - № 6. - С. 8-11. - Бібліогр.: 17 назв. Рубрики: Українська література, 19 ст. Українська література--персоналії Кл.слова (ненормовані): літературна компетентність -- культурологічний аспект -- ліричний твір -- пейзажна лірика Анотація: У статті розглядається культурологічний аспект вивчення ліричних творів Тараса Шевченка на уроках української літератури в 5-му класі загальноосвтньої школи. Дод.точки доступу: Шевченко, Тарас Григорович (український поет, письменник, художник, графік, громадський діяч ; 1814-1861) \о нем\ Є примірники у відділах: Ч.З.№3 Прим. 1 (вільний) |
> Шифр: УЛЗО/2013/9 Журнал 2013р. N 9 Семеног, Олена. Педагогічна майстерність учителя-словесника в дослідницьких рефлексіях Ніли Волошиної / О. Семеног. - С.2-4. - Бібліогр.: 15 назв. Жила, Світлана. "Майстер творення світів" : вивчення епопеї Володимира Дрозда "Листя землі" у вищій школі / С. Жила. - С.5-10. - Бібліогр.: 20 назв. Кремінь, Тарас. Віршований дискус новітньої української літератури Дмитра Кременя / Т. Кремінь. - С.11-14. - Бібліогр.: 9 назв. Шуляр, Василь. Вивчення епістолярію Дмитра Кременя під час лабораторного заняття у старшій профільній школі / В. Шуляр. - С.15-19. - Бібліогр.: 15 назв. Братко, Валентина. Вивчення чарівної казки в культурологічному контексті / В. Братко. - С.20-23. - Бібліогр.: 12 назв. Дига, Надія. Біографічна модифікація принципу діалогізму в методиці навчання української літератури / Н. Дига. - С.24-26. - Бібліогр.: 12 назв. Галушко, Максим. Формування художньо-читацької компетентності у процесі вивчення літератури / М. Галушко. - С.27-29. - Бібліогр.: 5 назв. Черненко, Валентина. Ідейно-художня цінність поезї Тараса Шевченка "Садок вишневий коло хати" : 5 клас / В. Черненко. - С.30-32. Марусин, Галина. Образи руських князів і Ярославни в "Слові о полку Ігоревім" : 8 клас / Г. Марусин. - С.33-34. Мартинюк, Ірина. Планування уроків української літератури у 5 класі : уроки 3–8 / І. Мартинюк. - С.34-44. Бабійчук, Тамара. Читацька конференція за романом "Зоряний Корсар" Олеся Бердника в педагогічному коледжі / Т. Бабійчук. - С.45-48. Є примірники у відділах: Ч.З.№3 Прим. 1 (вільний) |
Б 87 Братко, Валентина. Вивчення чарівної казки в культурологічному контексті / В. Братко> // Укр. л-ра в загальноосвіт. шк. : наук.-метод. журн. - 2013. - № 9. - С. 20-23. - Бібліогр.: 12 назв. Рубрики: викладання фольклору в школі Кл.слова (ненормовані): українська література -- літературна компетентність -- підготовка вчителя до уроку -- казки Анотація: У статті розглядаються шляхи вивчення чарівної казки на уроці української літератури в 5 класі загальноосвітніх навчальних закладів у культурологічному контексті, що передбачає формування літературної компетентності учнів на основі творчого засвоєння й осмислення цього жанру як головного носія традицій і цінностей культури рідного народу та інших народів світу. Є примірники у відділах: Ч.З.№3 Прим. 1 (вільний) |
Н 34 Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. № 7 / Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2012. - 258 с. - (Наукові видання Ніжинської вищої школи). - Літ. в кінці кожної статті. - 60.08 грн. Зміст: МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ Грітчина, Анна Іванівна. Теоретичні аспекти формування готовності юнаків шкіл-інтернатів до виконання ролі сім’янина / А. І. Грітчина. - С .7-10 Дмитренко, Катерина Анатоліївна. Сутність професійної комунікації у педагогічній освіті / К. А. Дмитренко. - С .11-14 Зброєва, Наталія Борисівна. Готовність педагога до інклюзивної освіти : (До постановки питання) / Н. Б. Зброєва. - С .15-18 Коваленко, Євгенія Іванівна. Відповідальне ставлення до здоров’я як педагогічна проблема / Є. І. Коваленко. - С .19-23 Коваль, В. В. Постпенітенціарний соціальний супровід неповнолітніх / В. В. Коваль. - С .24-28 Мороз, Лілія Миколаївна. Основні підходи до інтерпретації креативності в зарубіжних дослідженнях / Л. М. Мороз. - С .29-35 Петриченко, Лариса Олексіївна. Проблема якості освіти у вищих педагогічних навчальних закладах України / Л. О. Петриченко. - С .36-40 Притуляк, Людмила Миколаївна. Мотивація дошкільного працівника як основа заохочення до самовдосконалення / Л. М. Притуляк. - С .41-45 Суєтіна, Ольга Євгенівна. Сучасні проблеми у підлітковому середовищі та їх вплив на вживання психоактивних речовин / О. Є. Суєтіна. - С .46-51 Харківська, Алла Анатоліївна. Генезис класичних функцій управління в сучасному педагогічному ВНЗ / А. А. Харківська. - С .52-56 Чаговець, Алла Іванівна. Нормативно-правовий аспект проблеми заохочення дошкільних працівників до самовдосконалення в Україні / А. І. Чаговець. - С .57-60 МЕТОДИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ Білєр, Оксана Славіківна. Аналіз існуючих методик навчання комп’ютерних технічних засобів навчання студентів педагогічних університетів та визначення проблеми дослідження / О. С. Білєр. - С .61-67 Голуб, Алла Володимирівна. Психологічний підхід дослідження усного мовлення у дітей з дизартріями / А. А. В. Голуб. - С .68-71 Нечерда, Валерія Борисівна. Виховання толерантності у підлітків у контексті формування превентивного виховного середовища загальноосвітнього навчального закладу / В. Б. Нечерда. - С .72-77 Толкачова, Анжеліка Сергіївна. Особливості формування комунікативної компетентності молодших школярів шкіл-інтернатів / А. С. Толкачова. - С .78-83 БУГАЙКІВСЬКІ ЧИТАННЯ Бабійчук, Тамара Василівна. Театральні зустрічі як ефективний засіб розвитку ключових компетентностей студентів педагогічних коледжів / Т. В. Бабійчук. - С .84-88 Беценко, Тетяна Петрівна. Філологічний аналіз художнього тексту як необхідний різновид науково-навчальної діяльності у системі шкільної освіти / Т. П. Беценко. - С .89-94 Божко, Олена Петрівна. Реалізація принципу перспективності й наступності у виробленні текстотвірних умінь (говоріння) учнів 5-9 класів на уроках української мови / О. П. Божко. - С .95-102 Бойко, Вікторія Миколаївна. Вивчення перехідних процесів у лексико-граматичних розрядах прикметників / В. М. Бойко, Л. Б. Давиденко. - С .103-107 Бондаренко, Юрій Іванович. Використання біографічної схеми під час вивчення образів-персонажів у школі / Ю. І. Бондаренко. - С .108-113 Братко, Валентина Олександрівна. Культурологічний принцип вивчення української літератури в основній школі / В. О. Братко. - С .114-117 Бутурлим, Тетяна Іванівна. Прихований навчальний план програм із української літератури для старших класів загальноосвітньої школи / Т. І. Бутурлим. - С .118-123 Вертій, Олексій Іванович. Джерела та визначальні спрямування у пошуках змісту нових форм і методів роботи вчителя української літератури / О. І. Вертій. - С .124-130 Вітченко, Андрій Олександрович. Теоретичне обгрунтування методики монографічного вивчення літератури в науковій спадщині Т. Ф. і Ф. Ф. Бугайків / А. О. Вітченко, А. Ю. Вітченко. - С .131-135 Голуб, Наталія Миколаївна. Роль методу проектів у фаховій підготовці майбутніх учителів української мови : (до методики викладання у вищій школі) / Н. М. Голуб, Л. І. Проценко. - С .136-139 Дворецька, Лариса Олексіївна. Формування мовленнєвої компетентності майбутніх вихователів у процесі викладання української мови за професійним спрямуванням / Л. О. Дворецька. - С .140-144 Довіна, Марина Сергіївна. Вивчення літератури соцреалізму в старших класах профільної школи / М. С. Довіна. - С .145-148 Жила, Світлана Олексіївна. Консультації як форма вивчення літератури у виші / С. О. Жила. - С .149-155 Левченко, Тетяна Миколаївна. Збагачення мовлення учнів 5-7 класів лексикою з національно-культурним компонентом / Т. М. Левченко. - С .156-160 Лілік, Ольга Олексанрівна. Прес-конференція як організаційна форма вивчення української літератури у ВНЗ / О. О. Лілік. - С .161-163 Марущак, Олександра Миколаївна. Комунікативні завдання з української мови та літературного читання на сторінках періодичних видань для дітей молодшого шкільного віку / О. М. Марущак. - С .164-168 Міщенко, Оксана Вікторівна. Літературознавча проблема вивчення поняття "позасюжетні елементи" на уроках української літератури в старших класах / О. В. Міщенко. - С .169-175 Покатилова, Олена Олександрівна. Особливості вивчення творчості Ф. Стендаля на засадах культурологічного підходу / О. О. Покатилова. - С .176-181 Чубань, Тетяна Василівна. Вивчення дієслів недоконаного виду у вищих навчальних закладах / Т. В. Чубань. - С .182-185 Чупріна, Олена Вадимівна. Система мультимедійних вправ на уроках української мови в 3-4 класах / О. В. Чупріна. - С .186-189 Шевченко, Зоя Олександрівна. Формування загальнокультурної компетентності учнів на факультативних заняттях в основній школі / З. О. Шевченко. - С .190-192 Шуляр, Василь Іванович. Методична спадщина Т. Ф. та Ф. Ф. Бугайків і сучасний урок літератури / В. І. Шуляр. - С .193-197 ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА Бескорса, Вікторія Миколаївна. Актуальні проблеми професійної підготовки студентів творчих спеціальностей педагогічних ВНЗ: принципи удосконалення освітньо-професійної програми / В. М. Бескорса. - С .198-205 Кочерга, Ольга Миколаївна. Педагогічні умови формування соціальної відповідальності майбутнього вчителя / О. М. Кочерга. - С .206-212 Острянко, Тетяна Сергіївна. Модель комунікації в організаційній діяльності соціального педагога загальноосвітнього навчального закладу / Т. С. Острянко. - С .213-220 Отрошко, Тамара Вячеславівна. Підготовка компетентних фахівців в області інформаційних технологій - соціальне замовлення, обумовлене інформатизацією сучасного суспільства / Т. В. Отрошко. - С .221-224 Саркісова, Алла Володимирівна. Модель формування спеціаліста технічної галузі / А. В. Саркісова. - С .225-228 Ткаченко, Людмила Іванівна. Теоретичні засади технології формування критичного мислення майбутніх учителів початкової школи / Л. І. Ткаченко. - С .229-235 Фролова, Ірина Всеволодівна. Науково-дослідницька діяльність студентів - передумова випереджувального саморозвитку фахівця / І. В. Фролова. - С .236-239 Швецова, Ганна Андріївна. Вплив навчального процесу на рівень підготовки майбутніх учителів фізико-математичних спеціальностей до застосування комп’ютерної графіки / Г. І. Швецова. - С .240-244 ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД Лукашова, Ніна Іванівна. Непересічна постать визначного педагога і вченого-хіміка в історії розвитку кафедри хімії Гоголівського вишу : (до 95-ї річниці з дня народження О. М. Барама) / Н. І. Лукашова. - С .245-249 Яценко, Вікторія Володимирівна. Заохочення кадрів дошкільного профілю в історії вітчизняної педагогічної думки (друга половина XIX- початок XX ст.) - ступінь дослідження проблеми / В. В. Яценко. - С .250-255
РУБ 15 Рубрики: Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Якість освіти Підготовка майбутніх вчителів початкової школи Підготовка майбутніх вчителів української мови та літератури Виховання--школи-інтернати Інклюзивна освіта Управління ВНЗ Соціальний педагог--Професійна діяльність Науково-дослідна діяльність студентів Викладання української літератури в школі Урок української літератури Викладання української мови в школі Кл.слова (ненормовані): українські літературознавці -- вчені-методисти Дод.точки доступу: Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Бугайко, Тетяна Федорівна (1898-1972) \о ней\; Бугайко, Федір Федорович \о нем\; Барам, Оскар Мойсейович (вчений-хімік, педагог НДУ ; 1918-1993) \о нем\; Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя Примірників всього: 5 фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2) Свободны: фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2) |
> (Вільних примірників немає) Шифр: Умлш-1/2013/7 Журнал 2013р. N 7 Аналіз правописних помилок учнів 5-7 класів та шляхи запобігання їм / Неллі Бондаренко, Наталія Скрипець, Ольга Василюк, Людмила Зеленова. - С.2-7 Кучеренко, Ірина. Зміст уроку української мови в аспекті комунікативно спрямованої освіти / Ірина Кучеренко. - С.7-13 Нищета, Володимир. Риторичні вміння як діяльнісний компонент риторичної компетентності / Володимир Нищета. - С.13-18 Голуб, Ніна. Ситуаційний метод на уроках української мови в школі / Ніна Голуб. - С.18-23 Шевченко, Зоя. Мистецтво бароко як засіб формування загальнокультурної компетентності учнів на заняттях літературного факультативу / Зоя Шевченко. - С.24-30 Братко, Валентина. Реалізація змістової культурологічної лінії на уроках української літератури (5-й клас) / Валентина Братко. - С.30-34 Бондаренко, Юрій Іванович. Шкільний аналіз образів-персонажів в аспекті феноменального / Юрій Бондаренко. - С.35-38 Дригула, Марія. Урок-роздум з української літератури в 11 класі з використанням мультимедійної технології (О. П. Довженко,"Україна в огні") / Марія Дригула. - С.39-42 Підмурняк, Марія. Олександр Петрович Довженко "Щоденник" (урок української літератури, 11 клас) / Марія Підмурняк. - С.42-44 Кл.слова: Щоденник Шевченка, критика Плахотник, Василь. Категоріальний підхід у лінгводидактичних дослідженнях / Василь Плахотник. - С.45-48 Трубачева, Світлана. Універсальні способи навчальної діяльності учнів у реалізації компетентнісного підходу / Світлана Трубачева ; Світлана Трубачёва, Осадчук Раїса. - С.48-51 Барановська, Олена. Основні напрями розвитку гуманітарної освіти в умовах компетентнісного підходу / Олена Барановська. - С.51-54 Українська мова. 5-9 класи. Програма для загальноосвітніх навчальних закладів з навчанням російською мовою (Програму затверджено Міністерством освіти, науки, молоді та спорту України) / Н. В. Бондаренко, С. О. Караман, А. В. Ярмолюк, В. Л. Кононенко, О. В. Савченко. - С.55-61 Міхно, Олександр. Метод і творчість Олександра Мазуркевича (до 100-річчя від дня народження видатного українського педагога, першого академіка з методики викладання літератури / Олександр Міхно, Шевченко Зоя. - С.62-64 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільних прим. немає Прим.1 (Ч.З.№3) зайнятий |
Б 87 Братко, Валентина. Реалізація змістової культурологічної лінії на уроках української літератури (5-й клас) [Текст] / Валентина Братко> // Українська мова і література в школі. - 2013. - № 7. - С. 30-34. - Бібліогр.: 11 назв. Рубрики: Викладання української літератури в школі Кл.слова (ненормовані): змістова культурологічна лінія -- уроки української літератури -- ліричний твір -- сучасна проза -- інтегративний підхід -- 5 клас Анотація: У статті розглядається проблема реалізації змістової культурологічної лінії на уроках української літератури в 5-класах загальноосвітніх навчальних закладів на прикладі вивчення ліричних та епічних творів. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільних прим. немає Прим.1 (Ч.З.№3) зайнятий |