> Шифр: РШ/2006/4 Журнал 2006р. N 4 Уйсімбаєва, Н. Науково-дослідницька діяльність як чинник зростання професійної компетентності / Н. Уйсімбаєва. - С.3-6 Щекатунова, А. Проблема самореалізації в психолого-педагогічній науці / А. Щекатунова. - С.7-12 Гора, Т. Організація міжособистісної взаємодії учнів загальноосвітніх шкіл як запорука їх самореалізації / Т. Гора. - С.12-13 Столяренко, О. Інтеграція людинознавчих знань у гуманістичному вихованні школярів / О. Столяренко. - С.14-18 Чорна, О. Педагогічні умови формування у молодших школярів шанобливого ставлення до людей / О. Чорна. - С.18-20 Рогова, Т. Реалізація ідей особистісно орієнтованого підходу в управлінні педагогічним колективом школи / Т. Рогова. - С.21-24 Мельник, С. Моделювання діяльності інноваційного навчального закладу - школи сприяння здоров’ю / С. Мельник. - С.25-29 Топузов, О. Підготовка майбутніх учителів географії до реалізації проблемного навчання / О. Топузов. - С.31-33 Покась, Л. Реалізація завдань програмних практичних робіт із фізичної географії у складі навчальних груп учнів / Л. Покась. - С.33-36 Сивачук, Н. Скарбничка фольклорної пам’яті / Н. Сивачук. - С.36-41 Бугайова, І. Словникова робота як засіб активізації пізнавальної діяльності учнів на уроках літератури / І. Бугайова. - С.41-44 Крижко, В. Народно-педагогічні традиції весняного календарного циклу в етногенезі українців / В. Крижко, А. Малихін, В. Ткач. - С.44-47 Івашньова, С. До проблеми післядипломної освіти вчителів німецької мови початкової школи / С. Івашньова. - С.47-49 Матяш, Н. Біологічна компетентність учня - одна з вимог модернізації природничої освіти / Н. Матяш. - С.50-51 Юник, Д. Збудження як засіб формування інструментально-виконавської надійності у майбутніх учителів музики / Д. Юник. - С.51-54 Локшин, В. Професійна компетентність фахівців з управління в соціокультурній сфері к технології модернізації вищої освіти / В. Локшин. - С.54-56 Березівська, Л. Реформа школи: дискусії щодо проекту П.М.Ігнатьєва / Л. Березівська. - С.57-61 Пироженко, Л. Генеза підходів до побудови навчальних вітчизняної загальноосвітньої школи (30-ті-початок 50-х рр. ХХ ст.) / Л. Пироженко. - С.61-64 Караманов, О. Роль польських жіночих закладів освіти у поширенні реформатської педагогіки в Галичині / О. Караманов. - С.64-66 Ананьян, Е. Розвиток принципу культуровідповідності в історії педагогічної думки / Е. Ананьян. - С.66-69 Іванчук, Г. Проблеми творення людини в історії філософської думки / Г. Іванчук. - С.69-71 Прищак, М. Поняття "духовність" у педагогічній думці України (друга половина XIX століття) / М. Прищак. - С.71-74 Марен, Е. Журналу "Життя школи" - 60! / Е. Марен. - С.74-76 Опенько, М. Методи професійної підготовки з іноземної мови в Німеччині / М. Опенько. - С.76-79 Є примірники у відділах: всього 4 : Ч.З.№2 (2), ректор (1), прор. наук.-пед. роб. (1) Вільні: Ч.З.№2 (2), ректор (1), прор. наук.-пед. роб. (1) |
Бугайова, І. Словникова робота як засіб активізації пізнавальної діяльності учнів на уроках літератури [Текст] / І. Бугайова> // Рідна школа : Науково-педагогічний журнал. - 2006. - N4. - С. 41-44 . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Викладання української літератури в школі методи навчання Кл.слова (ненормовані): метод творчого читання -- метод комунікативний -- метод репродуктивний -- словникова робота Є примірники у відділах: всього 4 : Ч.З.№2 (2), ректор (1), прор. наук.-пед. роб. (1) Вільні: Ч.З.№2 (2), ректор (1), прор. наук.-пед. роб. (1) |
> Шифр: Д430274/2010/2 (лютий) Газета 2010р. N 2 (лютий) Лабайчук, Г. Інноваційні підходи до організації навчального процесу дітей з особливими освітніми потребами в умовах сучасного реабілітаційного простору / Г. Лабайчук. - С.5-10 Бугайова, І. Запобігання дисграфії у дітей / І. Бугайова. - С.10-15 Петрик, Н. Робота з дітьми, які мають інтелектуальні вади / Н. Петрик. - С.17-20 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Б 90 Бугайова, І. Запобігання дисграфії у дітей [Текст] / І. Бугайова> // Дефектолог. - 2010. - N 2 (лютий). - С. 10-15 Рубрики: Дефектологія Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності методична допомога вчителям Ніжина Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: Д430274/2010/3(березень) Газета 2010р. N 3(березень) Концепція розвитку інклюзивної освіти. - С.3-5 Бугайова, І. Розвиток логічного мислення в дітей з особливими потребами : формування елементарних математичних уявлень / І. Бугайова. - С.9-11 Синельнк, Л. Розвиток зв’язного мовлення у дітей із вадами інтелекту / Л. Синельнк. - С.12-15 Хорошилова, Г. Психолого-педагогічне обстеження дітей із ЗПР в умовах групи спеціального призначення / Г. Хорошилова. - С.16-23 Харитоненко, Р. Корекція фонетико-фонематичних порушень у дітей із загальним недорозвиненням мовлення / Р. Харитоненко. - С.28-33 Бойчук, Н. Роль самообслуговування у трудовому вихованні дитини з порушенням психофізичного розвитку / Н. Бойчук. - С.45-48 Гаврилова, Н. Невротичні стани у дітей / Н. Гаврилова. - С.54-55 Харламова, А. Робота сурдопедагога із сім’ями, які виховують дітей із порушення слуху / А. Харламова. - С.56-57 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Б 90 Бугайова, І. Розвиток логічного мислення в дітей з особливими потребами [Текст] : формування елементарних математичних уявлень / І. Бугайова> // Дефектолог. - 2010. - N 3(березень). - С. 9-11 Рубрики: Діти з особливими потребами розвиток мислення Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Кл.слова (ненормовані): мислення логічне Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |