Бурко, Ольга
    Вивчення оповідання "Каторжна" Бориса Грінченка на принципах етновідповідності, кордоцентризму, діалогічності, проблемності, індивідуалізації [Текст] / Ольга Бурко // Українська мова і література в школі. - 2013. - № 3. - С. 20-23. - Бібліогр.: 19 назв.
ББК 83.3(4УКР)р10
Рубрики: Українська література--персоналії
   Українська література, 19 ст. кінець; 20 ст. початок

   Викладання української літератури в школі--вивчення творчості письменників, поетів

Кл.слова (ненормовані):
Каторжна (оповідання, критика)
Анотація: У статті сфокусовано увагу на методиці вивчення оповідання Б. Грінченка "Каторжна" в старшій школі. Запропоновано вибудувати її на принципах етновідповідності, кардоцентризму, діалогічності, проблемності, індивідуалізації. Акцентовано на взаємопроникненні етнографічних матеріалів, зібраних Б. Грінченком, і художнього тексту "Каторжної". Розширено намір методичного інструментарію вчителя прийомами "Скринька", "Інтелектуальне коло", уявного діалогу з героїнею твору, бліц-характеристикою, рольовою грою в діадах "Маска", незакінченого речення. Реалізація окресленої методики уможливить ефективне вивчення оповідання Б. Грінченка "Каторжна".


Дод.точки доступу:
Грінченко, Борис Дмитрович (укр. письменник ; 1863-1910) \о нем\

Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№3 (2)
Вільні: Ч.З.№3 (2)


Шифр: УЛЗО/2013/6
   Журнал

Українська література в загальноосвітній школі [Текст] : Науково-методичний журнал/ Інститут педагогіки АПН України. - К. : Антросвіт, 1999 - . - Виходить щомісячно
2013р. N 6
Зміст:
Голобородько, Ярослав. Українська література як філософія відкриття : рефлексії над новим романом Михайла Слабошпицького – лауреата Національної премії України імені Тараса Шевченка / Я. Голобородько. - С.2-7. - Бібліогр.: 6 назв.
Братко, Валентина. Культурологічний аспект вивчення ліричних творів Тараса Шевченка : 5 клас / В. Братко. - С.8-11. - Бібліогр.: 17 назв.
Маншина, Алла. Тарас Шевченко і Поділля : усний журнал / А. Маншина. - С.12-13.
Бурко, Ольга. Методичний ключ визначення жанру барокової і романтичної поезії / О. Бурко. - С.14-15. - Бібліогр.: 10 назв.
Бабійчук, Тамара. Відеофрагменти як засіб патріотичного виховання : позакласна робота з української літератури / Т. Бабійчук. - С.16-18. - Бібліогр.: 4 назв.
Гричаник, Наталія. Структура і функції навчальної книги з літератури / Н. Гричаник. - С.19-21. - Бібліогр.: 10 назв.
Шульган, Віра. Модель підручника нового покоління в методичних поглядах Н. Й. Волошиної / В. Шульган, Н. В. Дига. - С.21-23. - Бібліогр.: 13 назв.
Охріменко, Наталія. Урок за поемою Миколи Вороного "Євшан-зілля" / Н. Охріменко. - С.24-25.
Гаврилюк, Оксана. "Я (Романтика)" Миколи Хвильового – новела про добро і зло в житті та в душі / О. Гаврилюк. - С.25-27.
Прядка, Надія. Вивчаємо поезію Миколи Вінграновського "Бабунин дощ" / Н. Прядка, Г. Шулешко. - С.27-29.
Неживий, Олексій. До вивчення життєпису Бориса Грінченка: урок – драматичне дійство / О. Неживий. - С.30-33.
Бондаренко, Людмила. Ігровий майданчик на уроках української літератури : 5 клас / Л. Бондаренко. - С.34-35.
Логвіненко, Наталя. Сучасне українське фентезі: формування змісту поглибленого вивчення національної літератури / Н. Логвіненко. - С.36-40. - Бібліогр.: 14 назв.
Паламар, С. П. Розвиток літературних компетенцій п’ятикласників у процесі вивчення фольклорної казки / С. П. Паламар. - С.41-43. - Бібліогр.: 6 назв.
Лук’яненко, Ольга. Про перші Волошинські читання "Теорія і методика навчання української літератури: актуальні проблеми" / О. Лук’яненко, М. Кудрявська. - С.43.
Парфенюк, Оксана. Шоу "Я люблю Україну!" / О. Парфенюк, С. Борейчук. - С.44-45.
Овдійчук, Лілія. Науковці-філологи, педагоги, песьменники, бібліотекарі, діти – разом, або Час, Місце і Простір змінити можна : нотатки про ІV Міжнародний симпозіум "Література. Діти. Час" у Рівному / Л. Овдійчук. - С.46-48.
Є примірники у відділах:
Ч.З.№3 Прим. 1 (вільний)





    Бурко, Ольга.
    Методичний ключ визначення жанру барокової і романтичної поезії / О. Бурко // Укр. л-ра в загальноосвіт. шк. : наук.-метод. журн. - 2013. - № 6. - С. 14-15. - Бібліогр.: 10 назв.
ББК 83.3(4УКР)р10
Рубрики: Викладання української літератури в школі--жанри літератури
Кл.слова (ненормовані):
бароко в поезії -- жанр поезії -- урок-презентація журналу
Анотація: У статті систематизовано відомості про внесок знаних учених-методистів України у вивчення жанрів поезії.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№3 Прим. 1 (вільний)