Б93 Бутівщенко, Станіслав Васильович. Зміст і форми управління середніми професійними навчальними закладами України в 1917-1941 роках [Текст] : автореферат диссертации на соискание ученой степени канд. пед. наук : 13.00.04 / С. В. Бутівщенко ; Інститут педагогіки і психології професійної освіти Академії педагогічних наук України (Київ). -
РУБ 74 Рубрики: управління навчальними закладами--історія історія педагогіки України, 1917-1991 автореферати дисертацій--педагогіка Дод.точки доступу: Інститут педагогіки і психології професійної освіти Академії педагогічних наук України (Київ) Примірників всього: 1 ІБв (1) Свободны: ІБв (1) |
> Шифр: ВОУ1/2012/4 Журнал 2012р. N 4 Суліма, Євген Миколайович. Партнерство і співпраця - нагальне веління часу : виступ Євгена Суліми, першого заступника міністра освіти і науки, молоді та спорту України під час відкриття Днів освіти і науки Російської Федерації в Україні / [Є. М. Суліма]. - С.5-8 Андрущенко, Віктор Петрович. Можливість і дійсність конституційного процесу в європейському просторі освіти / Віктор Андрущенко. - С.9-12 Куляс, Павло Петрович. Вся і давність, і обнова - українська мова / Павло Куляс. - С.13-24. - Бібліогр.: 25 назв. Косова, Беата. Кризис образования и задача университетов и общественных наук / Беата Косова. - С.25-30. - Библиогр.: 30 назв. Майборода, Василь Каленикович. Проблеми розвитку праксеологічних умінь майбутніх компетентних фахівців вищої школи України / Василь Майборода. - С.31-36. - Бібліогр.: 17 назв. Бутівщенко, Станіслав Васильович. Моделювання як засіб підвищення ефективності програмно-цільового управління вищою освітою / Станіслав Бутівщенко. - С.37-43. - Бібліогр.: 5 назв. Гончаров, Володимир Іванович. Діалектика традиційного та інноваційного у підготовці сучасного вчителя / Володимир Гончаров. - С.44-51. - Бібліогр.: 18 назв. Яременко, Лілія Анатоліївна. Позашкільна освіта як навчальна, виховна і дозвіллєва діяльність / Лілія Яременко. - С.52-58. - Бібліогр.: 8 назв. Блохін, Олег Володимирович. Спорт як засіб патріотичного виховання та формування здорового способу життя особистості / Олег Блохін. - С.59-71. - Бібліогр.: 28 назв. Шугалій, Наталія Євгенівна. Актуальність дослідження науково-педагогічної спадщини Ніколая Фредеріка Северіна Ґрундтвіга - засновника сучасної освіти дорослих / Наталія Шугалій. - С.72-78. - Бібліогр.: 21 назва. Чорнойван, Ганна Петрівна. Суспільні запити й можливості освітньо-наукового комплексу в сучасних Росії та Україні / Ганна Чорнойван. - С.79-85. - Бібліогр.: 11 назв. Дебич, Марія Андріївна. Європейські інновації у підготовці кадрів для ХХІ століття / Марія Дебич. - С.86-91. - Бібліогр.: 13 назв. Зварич, Ірина Миколаївна. Тестування педагогічної компетентності викладачів США / Ірина Зварич. - С.92-99. - Бібліогр.: 5 назв. Семенюк, Наталія Вікторівна. Безперервна освіта: світова практика й Україна / Наталія Семенюк. - С.100-106. - Бібліогр.: 10 назв. : табл. Стеценко, Катерина Володимирівна. Філософія емпіризму Ф. Бекона та її вплив на становлення сучасного освітнього процесу Великої Британії / Катерина Стеценко. - С.107-111. - Бібліогр.: 17 назв. Конончук, Антоніна Іванівна. Всеукраїнська конференція до 10-річчя факультету психології та соціальної роботи Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя / Антоніна Конончук. - С.112-113 : фото Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Б 93 Бутівщенко, Станіслав Васильович. Моделювання як засіб підвищення ефективності програмно-цільового управління вищою освітою / Станіслав Бутівщенко> // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2012. - № 4. - С. 37-43. - Бібліогр.: 5 назв. Рубрики: Вища освіта--інноваційний розвиток Вища освіта--державне управління--інноваційні моделі--формування Кл.слова (ненормовані): державне управління -- структурно-функційна модель -- стратегічне планування -- державна політика -- органи управління -- керуючі органи -- реформування -- функція контролю -- децентралізація управління Анотація: У статті визначено роль стратегічного планування у реалізації завдань інноваційного розвитку вищої освіти. Досліджено вплив інформаційного суспільства на розвиток інноваційного потенціалу державного управління. Обґрунтовано потребу формування базової структурно-функційної моделі циклу управління як ефективного засобу реалізації державної політики у сфері вищої освіти. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |