> (Вільних примірників немає) Шифр: РШ/2012/7 Журнал 2012р. N 7 Сухомлинська, Ольга. Думки В. О. Сухомлинського про здоров’я дітей в історичній перспективі / О. Сухомлинська. - С.3-7. - Бібліогр.: 5 назв. Савченко, Олександра. Психодидактичні аспекти реалізації здоров’язбережувальної функції шкільної освіти: діалог з В. О. Сухомлинським / О. Савченко. - С.8-12. - Бібліогр.: 2 назви. Заліток, Людмила. Ідеї В. О. Сухомлинського щодо збереження здоров’я дітей в умовах розвитку освіти: бібліографічне дослідження / Л. Заліток. - С.12-14. - Бібліогр.: с. 13-14. Соловйов, Юрій. Регіональна система освіти: стратегія інноваційного розвитку / Ю. Соловйов. - С.15-20. - Бібліогр.: 9 назв. : рис. Чернишов, Олексій. Ідеї здоров’язбережувальної педагогіки В. О. Сухомлинського та їх утілення у практику сучасної школи / О. Чернишов. - С.21-24. - Бібліогр.: 7 назв. Омельченко, Світлана. Здоров’язбережувальна педагогіка: сучасні тенденції та перспективи розвитку / С. Омельченко, Л. Каліберда. - С.25-28. - Бібліогр.: 7 назв. Бадер, Валентина. Педагогічна спадщина В. О. Сухомлинського у формуванні соціокультурної і комунікативної компетентностей молодших школярів / В. Бадер. - С.29-34. - Бібліогр.: 10 назв. Волобуєва, Тетяна. Здоров’язбережувальна технологія як система заходів з охорони та зміцнення здоров’я учнів / Т. Волобуєва. - С.35-38. - Бібліогр.: 9 назв. Сидоренко, Вікторія. Феномен педагогічної майстерності вчителя в концептуальних вимірах творчої спадщини В. О. Сухомлинського / В. Сидоренко. - С.39-43. - Бібліогр.: 3 назви. Бухлова, Наталія. Педагогічна спадщина В. О. Сухомлинського у контексті сучасності / Н. Бухлова. - С.44-46. - Бібліогр.: 3 назви. Павленко, Лілія. Від "Школи радості" Василя Сухомлинського до сучасного навчального закладу - Школи сприяння здоров’ю / Л. Павленко. - С.47-50. - Бібліогр.: 8 назв. Трубчаніна, Олена. Упровадження ідей В. О. Сухомлинського в практику формування валеологічної компетентності шляхом реалізації оздоровчої функції шкільної хімічної освіти / О. Трубчаніна, Р. Чернишева. - С.50-53. - Бібліогр.: 7 назв. : табл. Лавренко, Олена. Формування соціальної активності підлітків шляхом використання виховного потенціалу педагогічної спадщини В. О. Сухомлинського / О. Лавренко. - С.54-57. - Бібліогр.: 4 назви. Мазченко, Алла. Використання спадщини В. О. Сухомлинського на шляху впровадження здоров’язбережувальних технологій / А. Мазченко. - С.58-60. - Бібліогр.: 2 назви. Дубинка, Людмила. Умови формування здоров’язбережувального освітнього простору в Школі сприяння здоров’ю / Л. Дубинка, А. Хмарна. - С.61-68. - Бібліогр.: 4 назви. : рис., фотогр. Шрамко, Ольга. Від ідей В. О. Сухомлинського до здоров’язбережувальних технологій у сучасній початковій школі / О. Шрамко. - С.67-70. - Бібліогр.: 6 назв. : фотогр. Савостіна, Інна. Впровадження ідей здоров’ятворчої філософії В. О. Сухомлинського в навчально-виховний процес сучасної сільської школи / І. Савостіна. - С.71-73. - Бібліогр.: 7 назв. Шкурат, Олена. Гарна родина - здорова дитина / О. Шкурат, Л. Аксьоненко. - С.74-80. - Бібліогр.: 11 назв. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (1 прим.) Видання є лише у відділах/філіалах |
> Шифр: РШ/2013/7 Журнал 2013р. N 7 Соловйов, Юрій. Освітній округ як багатофункціональний механізм державно-громадського управління у регіоні / Ю. Соловйов. - С.3-7. - Бібліогр.: 7 назв. Чернишов, Олексій. Формування системи науково-методичного супроводу діяльності освітніх округів / О. Чернишов, Л. Чернікова. - С.8-13. - Бібліогр.: 5 назв. : табл. Волобуєва, Тетяна. Єдиний цифровий простір освітнього округу: адаптивна модель / Т. Волобуєва. - С.14-19. - Бібліогр.: 5 назв. : рис. Бочаров, Сергій. Освітній округ як чинник розвитку виховної системи навчального закладу / С. Бочаров. - С.20-22. - Бібліогр.: 11 назв. Пасечнікова, Лариса. Управлінське забезпечення професійного розвитку педагогічних кадрів в освітньому окрузі / Л. Пасечнікова. - С.23-27. - Бібліогр.: 9 назв. : табл., рис. Соф'янц, Едуард. Освітній округ як інноваційна модель управління: експеримент триває / Е. Соф'янц. - С.28-30. - Бібліогр.: 4 назви. : табл. Будівничий освітянської справи : до ювілею Едуарда Соф'янца. - С.31. Бухлова, Наталія. Регіональні аспекти науково-методичного супроводу інноваційної діяльності освітніх округів / Н. Бухлова. - С.32-35. - Бібліогр.: 4 назви. Колтакова, Наталя. Заклади культури як суб’єкти цілісної моделі освітнього округу / Н. Колтакова, С. Волкова. - С.36-39. - Бібліогр.: 15 назв. : схема Горна, Ельвіра. Організація профільного навчання і професійної підготовки школярів в умовах освітнього округу / Е. Горна. - С.40-43. - Бібліогр.: 7 назв. Ферсілеєва, Жанна. Інноваційні форми організації додаткової та дистанційної освіти в освітньому окрузі / Ж. Ферсілеєва, І. Цунікова. - С.44-48 : табл. Вінницька, Наталія. Віртуальний виховний простір як компонент мережевої взаємодії суб’єктів освітнього округу / Н. Вінницька, Г. Ломакіна. - С.49-52. - Бібліогр.: 8 назв. Ях, Тамара. Управління розвитком освітніх округів сільського району в контексті підвищення якості регіональної системи освіти / Т. Ях. - С.53-56. - Бібліогр.: 10 назв. Пелих, Маргарита. Активізація громадських ресурсів освітнього округу як чинник розвитку позашкільної системи освіти та виховання дітей і молоді / М. Пелих. - С.57-60. - Бібліогр.: 4 назви. Поуль, Валентина. Базовий навчальний заклад освітнього округу - Школа сприяння здоров’ю: напрями діяльності / В. Поуль. - С.61-64. - Бібліогр.: 9 назв. Хмельницька, Лариса. Літня школа запорука успішної соціалізації особистості / Л. Хмельницька. - С.65-69 : рис., табл. Гапоненкова, Неля. Діяльність опорного закладу як методичного центру в освітньому окрузі / Н. Гапоненкова, В. Головіна. - С.70-72. - Бібліогр.: 8 назв. Пахомова, Мілана. Формування математичної компетенції старшокласників в умовах освітнього округу / М. Пахомова, Л. Зуєва. - С.73-76. - Бібліогр.: 4 назви. Сидорова, Євгенія. Освітній округ як інноваційна модель управління освітою: напрями діяльності / Є. Сидорова. - С.77-80. - Бібліогр.: 9 назв. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
Бухлова, Наталія. Регіональні аспекти науково-методичного супроводу інноваційної діяльності освітніх округів / Н. Бухлова> // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2013. - № 7. - С. 32-35. - Бібліогр.: 4 назви. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Освіта в Україні--освітні округи Кл.слова (ненормовані): інноваційна діяльність -- науково-методичний супровід -- освітній округ -- післядипломна педагогічна освіта Анотація: У статті розглядається проблема вдосконалення науково-методичного супроводу інноваційної діяльності загальноосвітніх навчальних закладів, формування професійної готовності педагогічних кадрів до реалізації інновацій в умовах освітнього округу. Висвітлено особливості підготовки педагогів до роботи у системі післядипломної педагогічної освіти на основі реалізації комплексу взаємопов'язаних організаційно-педагогічних, науково-методичних, практико-експериментальних та соціальних заходів. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |