> Шифр: С327798/2010/3 Журнал 2010р. N 3 Ченбай, І. В. Сучасний зміст понять "сирота", "сирітство" / І. В. Ченбай. - С.4-10. Глазиріна, В. М. Принципи соціальної педагогіки як людинознавча категорія / В. М. Глазиріна. - С.11-18. Лобанова, С. І. Сучасні підходи визначення сутності поняття "соціальне виховання" / С. І. Лобанова. - С.19-27. Лозовська, І. М. Концепції становлення та розвитку процесів взаємодії людини й навколишнього середовища / І. М. Лозовська. - С.28-33. Бєлецька, І. В. Гра - важлива й невід’ємна частина навчання, дозвілля, культури в цілому / І. В. Бєлецька. - С.34-37. Шашиашвілі, М. В. Основні аспекти соціалізації молоді людини в трудовому об’єднанні молоді / М. В. Шашиашвілі. - С.38-42. Буракова, К. В. Професійно орієнтована адаптація іноземних студентів до навчання у вищому навчальному закладі України на основі загальних характеристик соціалізації особистості / К. В. Буракова. - С.43-46. Порох, Д. О. Соціокультурна адаптація як складник адаптації іноземних студентів до навчання у вищому закладі освіти / Д. О. Порох. - С.47-53. Шклярова, Т. П. Статево-рольова соціалізація підлітків: проблеми підтримки та допомоги / Т. П. Шклярова. - С.54-57. Соціально-педагогічна профілактика девіантної поведінки : добірка статей. - С.65-84. Професійна підготовка соціального педагога : добірка статей. - С.85-108. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: С327798/2010/4 Журнал 2010р. N 4 Дмитренко, Т. О. Теоретико-методологічні засади дослідження соціально-педагогічних об’єктів / Т. О. Дмитренко. - С.4-9 Клішевич, Н. А. Становлення соціально-педагогічної роботи з підлітками з делінквентною поведінкою в другій половині 50-х рр. XX- початку XXI ст. / Н. А. Клішевич. - С.10-16 Бистрова, Ю. О. Психологічна та мотиваційна готовність розумово-відсталих школярів до вибору професії та трудової діяльності / Ю. О. Бистрова. - С.17-21 Гаміна, Т. С. Імідж особистості як засіб самореалізації / Т. С. Гаміна, Т. Я. Довга. - С.22-26 Бєлецька, І. В. Діяльність соціального педагога в контексті організації змістовного дозвілля розумово відсталих дітей / І. В. Бєлецька, Я. І. Юрків. - С.31-37 Зубцова, Ю. Є. Обгрунтування змісту та соціально-педагогічних умов ефективної взаємодії школи та сім’ї з формування патріотичних якостей молодших школярів / Ю. Є. Зубцова. - С.38-46 Гончарова, Т. В. Насильство дітей у сім’ї: умови, причини й фактори виникнення / Т. В. Гончарова. - С.47-53 Исраилова, Н. А. Низкий воспитательный потенциал семьи как фактор риска в формировании девиации подростков / Н. А. Исраилова. - С.54-61 Ігнатенко, К. В. Особливості соціально-педагогічної адаптації дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківсько піклування, у прийомній сім’ї та школі / К. В. Ігнатенко. - С.62-69 Сидорук, І. І. Основні тенденції підготовки майбутніх соціальних педагогів до профілактики зловживання дітьми психоактивних речовин / І. І. Сидорук. - С.70-76 Мальцева, О. І. Вплив міграцій на процес соціалізації молоді / О. І. Мальцева. - С.77-81 Ковальчук, І. А. Методи інтерактивного навчання майбутніх соціальних педагогів / І. А. Ковальчук. - С.82-87 Штика, Н. О. Формування готовності майбутніх соціальних педагогів до діяльності в громадських організаціях / Н. О. Штика. - С.88-96 Краснова, Н. П. Технології роботи соціального педагога в загальноосвітній школі / Н. П. Краснова. - С.97-106 Логвиненко, Т. О. Організація діяльності соціального працівника: італійський досвід / Т. О. Логвиненко. - С.107-113 Чуракова, О. В. Інституалізація процесу надання допомоги як передумова становлення менеджменту соціальної роботи в США / О. В. Чуракова. - С.114-120 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Б 11 Бєлецька, І. В. Гра - важлива й невід’ємна частина навчання, дозвілля, культури в цілому [Текст] / І. В. Бєлецька> // Соціальна педагогіка: теорія та практика. - 2010. - N 3. - С. 34-37. Рубрики: Кафедра загальної та практичної психології психологія гри ігрова діяльність навчання ігрове Кл.слова (ненормовані): функції гри -- ДОЗВІЛЛЯ Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Б 11 Бєлецька, І. В. Діяльність соціального педагога в контексті організації змістовного дозвілля розумово відсталих дітей [Текст] / І. В. Бєлецька, Я. І. Юрків> // Соціальна педагогіка: теорія та практика. - 2010. - N 4. - С. 31-37 Рубрики: соціальний педагог дозвілля дітей Розумово відсталі діти Соціально-педагогічна робота Кафедра соціальної педагогіки та соціальної роботи Кл.слова (ненормовані): дозвілля розумово-відсталих дітей Дод.точки доступу: Юрків, Я. І. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: С327798/2009/4 Журнал 2009р. N 4 Петрочко, Ж. В. Конвенція ООН про права дитини як стратегія й тактика дій в інтересах дітей / Ж. В. Петрочко. - С.4-11. Пігіда, В. М. Проблема зовнішньої трудової міграції населення: соціально-педагогічний аспект / В. М. Пігіда. - С.12-17. Тименко, М. М. Соціально-педагогічні умови профорієнтаційної діяльності соціального педагога в середньому загальноосвітньому навчальному закладі / М. М. Тименко. - С.18-23. Шибанова, В. П. Основні напрями та фактори громадянської соціалізації студентів / В. П. Шибанова. - С.24-26. Рижанова, А. О. Сучасна соціалізація студентської молоді в позанавчальній діяльності / А. О. Рижанова. - С.27-34. Бєлецька, І. В. Специфіка дозвілля в життєдіяльності молоді на сучасному етапі / І. В. Бєлецька. - С.35-39. Афанасьєва, В. В. Соціально-педагогічна профілактика девіантної поведінки підлітків на основі гуманізму / В. В. Афанасьєва. - С.40-46. Кушнарьов, С. В. Науково-теоретичні проблеми соціалізації й ресоціалізації неповнолітніх засуджених / С. В. Кушнарьов. - С.47-54. Кутнякова, І. С. Сім’я як об’єкт соціально-педагогічного впливу / І. С. Кутнякова. - С.60-65. Отрощенко, Н. П. Організація взаємодії школи й батьків щодо питань соціально-професійного самовизначення старшокласників / Н. П. Отрощенко. - С.66-71. Тунтуєва, С. В. Психологічні особливості жінок, постраждалих від насильства в сім’ї / С. В. Тунтуєва. - С.72-76. Постолюк, Г. І. Попередження відмов матерів від немовлят: аналіз зарубіжного досвіду / Г. І. Постолюк. - С.76-83. Краснова, Н. П. Етика ставлення соціального педагога до своєї праці / Н. П. Краснова. - С.84-92. Ларіонова, Н. Б. Практика як фактор оптимізації професійного становлення майбутніх соціальних педагогів / Н. Б. Ларіонова. - С.93-96. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Б 11 Бєлецька, І. В. Специфіка дозвілля в життєдіяльності молоді на сучасному етапі [Текст] / І. В. Бєлецька> // Соціальна педагогіка: теорія та практика. - 2009. - N 4. - С. 35-39. Рубрики: Дозвілля молоді Кафедра соціальної педагогіки та соціальної роботи Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: С327798/2011/4 Журнал 2011р. N 4 Алєксєєнко, Т. Ф. Мотивація соціальної поведінки та механізми її формування / Т. Ф. Алєксєєнко. - С.4-10 Отрощенко, Н. Л. Особливості роботи соціально-педагогічного центру профорієнтації в загальноосвітній школі / Н. Л. Отрощенко. - С.11-19 Коленіченко, Т. І. Соціальна робота з людьми похилого віку / Т. І. Коленіченко. - С.20-25 Цибулько, Л. Г. Соціальна адаптація дітей-сиріт молодшого шкільного віку засобами гри / Л. Г. Цибулько. - С.26-30 Епштейн, І. С. Психолого-педагогічні особливості дітей молодшого шкільного віку з вадами слуху / І. С. Епштейн. - С.31-34 Костючек, М. Ф. Віктимність дітей, постраждалих від торгівлі людьми, як наслідок несприятливих умов соціалізації / М. Ф. Костючек. - С.35-42 Стрельцова, В. Ю. Вплив культурно-освітнього середовища вищого навчального закладу на адаптаційний процес / В. Ю. Стрельцова. - С.43-47 Шахрай, В. М. Потенціал інтерактивного театру у формуванні соціальної компетентності школярів / В. М. Шахрай. - С.48-55 Парфанович, І. І. Діагностика соціально-психологічних характеристик дівчат девіантної поведінки загальоноосвітніх шкіл / І. І. Парфанович. - С.56-64 Караман, О. Л. Ресоціалізація особистості неповнолітнього засудженого в контексті соціалізаційного процесу / О. Л. Караман. - С.65-71 Бєлецька, І. В. Сімейне дозвілля як чинник формування сім’ї / І. В. Бєлецька. - С.72-80 Павлюк, Н. В. Сім’я як чинник статеворольової соціалізації розумово відсталих підлітків / Н. В. Павлюк. - С.81-87 Калько, Р. М. Суспільно-історичний розвиток театральної педагогіки в контексті формування соціокультурного досвіду особистості / Р. М. Калько. - С.88-94 Бондаренко, В. В. Соціальне виховання дітей, позбавлених батьківського піклування, у період з 17 ст. до 19 ст. / В. В. Бондаренко. - С.95-99 Петренко, О. Б. Шмідт Віра і сексуальне виховання дітей в Радянській Росії / О. Б. Петренко. - С.100-107 Атаханова, С. О. Формирование гармонично развитой личности: некоторые проблемы и их решения (на примере Узбекистана) / С. О. Атаханова. - С.108-112 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Б 11 Бєлецька, І. В. Сімейне дозвілля як чинник формування сім’ї [Текст] / І. В. Бєлецька> // Соціальна педагогіка: теорія та практика. - 2011. - N 4. - С. 72-80 Рубрики: Сімейне виховання Сімейні відносини Кл.слова (ненормовані): сімейне дозвілля -- ідеал сім’ї -- неблагополучна сім’я Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: С327798/2012/4 Журнал 2012р. N 4 Чепіга, І. В. Формування громадянськості в процесі громадянської соціалізації старших підлітків / І. В. Чепіга. - С.4-10. Бєлецька, І. В. Шляхи організації змістовного дозвілля підлітків за місцем проживання / І. В. Бєлецька. - С.11-15. Калько, І. В. Гендерна освіта й виховання студентської молоді як психолого-педагогічна проблема / І. В. Калько. - С.26-30. Максимовська, Н. О. Розвиток соціальної активності студентської молоді в процесі анімаційної діяльності / Н. О. Максимовська. - С.31-38. Юрків, Я. І. Телефонне консультування як метод соціально-педагогічної допомоги клієнтам / Я. І. Юрків. - С.39-48. Пліско, Є. Ю. Сутність і зміст соціально-педагогічної реабілітації агресивних підлітків / Є. Ю. Пліско. - С.49-53. Корабльова, О. О. Сутність і зміст мобінгу як соціально-педагогічної проблеми / О. О. Корабльова. - С.54-61. Золотова, Г. Д. Сучасні філософські погляди на проблему профілактики адиктивної поведінки дітей / Г. Д. Золотова. - С.62-69. Коленіченко, Т. І. Особливості міжособистісної взаємодії між людьми похилого віку в закладах соціального обслуговування / Т. І. Коленіченко. - С.70-76. Караман, О. Л. Підготовка персоналу пенітенціарних закладів до соціально-педагогічної роботи із засудженими в умовах університетської освіти / О. Л. Караман. - С.77-85. Краснова, Н. П. Аналіз проблем ділового спілкування в соціально-педагогічній літературі / Н. П. Краснова. - С.86-94. Веретенко, І. М. Традиції підтримки сім’ї в українських громадах / І. М. Веретенко. - С.95-101. Бондаренко, В. В. Соціальне виховання дітей, позбавлених батьківського піклування, у період суспільної і приватної опіки (з XIX до XX ст.) / В. В. Бондаренко. - С.102-108. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Б 11 Бєлецька, І. В. Шляхи організації змістовного дозвілля підлітків за місцем проживання [Текст] / І. В. Бєлецька> // Соціальна педагогіка: теорія та практика. - 2012. - N 4. - С. 11-15. Рубрики: Дозвілля молоді соціалізація підлітків Кафедра соціальної педагогіки та соціальної роботи Кл.слова (ненормовані): соціалізація особистості -- підлітки -- клубні об’єднання -- дозвілля Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: С327798/2013/1 Журнал 2013р. N 1 Краснова, Н. П. Причини конфліктів у діловому спілкуванні / Н. П. Краснова. - С.18-27. Бєлецька, І. В. Вплив організованого вільного часу на становлення особистості учня / І. В. Бєлецька. - С.27-35. Бойчук, П. М. Модель формування соціальної компетентності студентів педагогічних коледжів / П. М. Бойчук, Н. В. Борбич. - С.35-45. Калько, І. В. Умови та можливості реалізації ідеї гендерної рівності студентської молоді / І. В. Калько. - С.56-61. Золотова, Г. Д. Сучасні соціально-педагогічні погляди на проблему адиктивної поведінки дітей / Г. Д. Золотова. - С.61-71. Войтова, Л. В. Соціально-педагогічна робота щодо профілактики насильства над дітьми в сім’ї / Л. В. Войтова. - С.79-87. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Б 11 Бєлецька, І. В. Вплив організованого вільного часу на становлення особистості учня [Текст] / І. В. Бєлецька> // Соціальна педагогіка: теорія та практика. - 2013. - N 1. - С. 27-35. Рубрики: Соціально-педагогічна робота Психологія особистості Кл.слова (ненормовані): соціальна активність учнів -- вільний час учня -- активність учня Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |