Б11 Білоус, Світлана Юріївна. Розвиток дослідницьких здібностей старшокласників у процесі діяльності Малої академії наук (на матеріалі фізики) [Текст] : Автореферат диссертации на соискание ученой степени канд. пед. наук : 13.00.02-теорія і методика навчання фізики / С. Ю. Білоус ; Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова (Київ). - : НПУ ім. М.Драгоманова(Київ), 2005. - 20 с. -
Рубрики: викладання фізики Мала академія наук України Дослідницька діяльність учнів автореферати дисертацій--педагогіка Кл.слова (ненормовані): методика динамічного моделювання -- дослідницькі ланцюжки -- система "Школа-Мала академія наук" -- Мала Академія наук -- розвиток дослідницьких здібностей Дод.точки доступу: Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова (Київ) Примірників всього: 1 ІБв (1) Свободны: ІБв (1) |
> Шифр: ВМДЗ/2013/6 Журнал 2013р. N 6 Гавриш, Наталя. Книжка - вихователь і учитель, або як допомогти дитині відкрити важливі смисли за допомогою художнього твору / Н. Гавриш. - С.4-12 : фотогр. Кіндрат, Інна. Формування світогляду дошкільників: наукові підходи, аналізування реальної ситуації / І. Кіндрат. - С.13-20 : схеми Плосконна, Марина. Інтегровані підходи до використання літературних творів у освітньому процесі / М. Плосконна, Л. Клименко. - С.21-28 : фотогр. Активний читач: хто він. - С.30-31 : фотогр. Степанович, Кіра. Як виховати любов до книжки: досвід іспанський педагогів / К. Степанович. - С.32-34. Каралашвілі, Олена. Організація роботи з адаптації дітей до дошкільного закладу / О. Каралашвілі, Н. Малахова. - С.35-47 : фотогр. Гурковська, Тетяна. Індивідуальні особливості адаптації малюків / Т. Гурковська. - С.48-49. Білоус, Світлана. Авторська казка як інструмент успішної адаптації дітей раннього віку / С. Білоус. - С.50-53 : фотогр. Вільгоцька, Наталія. Нетрадиційні засоби розвитку мовлення та творчості малюків: ігри із сухим басейном / Н. Вільгоцька. - С.54-60 : фотогр. Резенчук, Наталія. Листок здоров’я дітей - форма відображення моніторингу їхнього фізичного розвитку / Н. Резенчук. - С.61-65. Ячник, Надія. Системний підхід до організації фізкультурно-оздоровчої роботи з дошкільниками / Н. Ячник ; Н. Янчик. - С.66-70 : фотогр. Безпека дитини - турбота дорослих. - С.71 : фотогр. Шаповал, Олена. Здрастуй, любий наш садок! : розвага для дошкільників / О. Шаповал, Л. Ляшенко. - С.74-79 : фотогр. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
Білоус, Світлана. Авторська казка як інструмент успішної адаптації дітей раннього віку / С. Білоус> // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2013. - № 6. - С. 50-53 : фотогр. Рубрики: адаптація дошкільника до ДНЗ (дошкільного навчального закладу) Кл.слова (ненормовані): авторська казка -- адаптація -- період адаптації -- полегшення процесу адаптації -- діти раннього віку Анотація: Визначено чинники, що впливають на процес адаптації дітей до дошкільного закладу. Розглянуто особливості використання авторської казки у роботі з дітьми. Наведено приклади авторських казок, що сприяють полегшенню адаптації дітей ранього віку до умов дитячого садочку. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
> Шифр: ВМДЗ/2013/12 Журнал 2013р. N 12 Попова, Юлія. Плекаємо особистість, або розвиток дошкільної освіти в Дніпродзержинську / Ю. Попова. - С.4-8. Левченко, Лідія. Телеміст як інтерактивна форма методичної роботи з педагогами / Л. Левченко. - С.9-12. Кирманова, Наталія. Творчий вихователь - скульптор самодостатньої особистості / Н. Кирманова. - С.13-16. Кульчиковська, Тамара. Формування духовності дошкільників засобами мистецтва / Т. Кульчиковська. - С.17-20 : фотогр. Фортунатова, Марина. Театр етичних мініатюр, або Інноваційна технологія розвитку особистості дітей / М. Фортунатова. - С.21-28. Плотниченко, Юлія. Ляльковий театр руками дітей / Ю. Плотниченко. - С.29-32. Путіліна, Альона. Сенсорна кімната як багатомодульний простір корекційно-розвивального впливу на дітей / А. Путіліна, С. Постнікова. - С.33-38 : фотогр. Швайгерт, Наталія. Піскова анімація в дошкільному навчальному закладі / Н. Швайгерт. - С.39-43 : фотогр. Сахно, Світлана. Професійна складова образу Я дошкільника / С. Сахно, І. Єршова. - С.44-48 : фотогр. Мінченко, Тетяна. Значення ляльки-мотанки для формування духовних пріоритетів дітей з особливими потребами / Т. Мінченко. - С.49-51 : фотогр. Варфоломєєва, Тетяна. Формування морально-етичних категорій у дітей з вадами мовлення / Т. Варфоломєєва, К. Шрамко. - С.52-56 : фотогр. Білоус, Світлана. Дитячий садок і сім’я - єдиний простір дитинства / С. Білоус. - С.57-60 : фотогр. Заповіді для мами й тата. - С.61. Донська, Галина. Весняна казка : музична казка для дітей старшого дошкільного віку / Г. Донська. - С.64-68. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
Б 11 Білоус, Світлана. Дитячий садок і сім’я - єдиний простір дитинства / С. Білоус> // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2013. - № 12. - С. 57-60 : фотогр. Рубрики: Дошкільна освіта--сім’я і ЗДО--взаємодія з батьками Освіта батьків--форми роботи--дошкільні заклади Кл.слова (ненормовані): педагогічна просвіта батьків -- принципи гуманізації -- принципи демократизації -- форми роботи з батьками Анотація: У статті розглянуто питання взаємодії родин вихованців з педагогічним колективом дошкільного навчального закладу. Проаналізовано напрямки педагогічної просвіти батьків, висвітлено форми роботи з ними. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |