378
Г 94


   
    Гуманітарний вісник державного вищого навчального закладу "Переяслав-Хмельницький державний педагогічного університет імені Григорія Сковороди" [Текст] : науково-теоретичний збірник. Вип. 8. Педагогіка. Психологія. Філологія. Філософія. - Тернопіль : Астон, 2006. - 600 с. - ISBN 966-7053-09-1 : 19.50 грн.
    Зміст:
Білоус, П. Співтворчість як мета художнього сприймання / П. Білоус. - С .4-10
Бицько, О. Методика вивчення прислів’я та приказок народів світу в шкільному курсі зарубіжної літератури / О. Бицько. - С .11-17
Братко, В. Від жанру - до змісту. Вивчення новели А. Чехова "Хамелеон" на уроці зарубіжної літератури в основній школі / В. Братко. - С .18-24
Васюта, С. Біографічний метод як ефективний спосіб у розкритті образності поетичного слова митця / С. Васюта. - С .33-39
Гаврилова, Г. Особливості вивчення народознавчого матеріалу художнього твору на заняттях з української літератури / Г. Гаврилова. - С .40-44
Вітченко, А. Вивчення драматургії Є. Йонеско в контексті наукових мистецьких інтерпретацій / А. Вітченко. - С .45-51
Дибка, Л. Шкільне тендерне прочитання повісті І. Нечуя-Левицького "Кайдашева сім’я" / Л. Дибка. - С .52-57
Дига, Н. Діалог між літературознавством та історією під час вивчення художніх творів історичної тематики в 5-8 класах / Н. Дига. - С .58-64
Загарук, О. Семінарські заняття як ефективна форма навчання старшокласників / О. Загарук. - С .64-71
Зарудня, І. Компаративний аналіз байки І. Крилова і Л. Глібова " Вовк та ягня" / І. Зарудня. - С .72-79
Ісаєва, О. Концептуальні основи аналізу художнього твору в школі / О. Ісаєва. - С .79-85
Клименко, Ж. Специфіка шкільного аналізу перекладного художнього твору / Ж. Клименко. - С .86-93
Крецул, Н. Історія біології в художніх творах вчених-ботаніків / Н. Крецул. - С .93-97
Куцевол, О. Творчий характер художньо-дослідницької діяльності вчителя літератури / О. Куцевол. - С .98-105
Мельник, А. Літературна гра як прийом аналізу художнього твору / А. Мельник. - С .106-114
Нагорна, А. Висвітлення впливу філософських джерел на формування світогляду письменника на уроках зарубіжної літератури в старших класах (на матеріалі вивчення роману Стендаля "Червоне і чорне") / А. Нагорна. - С .136-142
Овдійчук, Л. Аналіз художнього твору на основі взаємодій мистецтв / Л. Овдійчук. - С .143-149
Одинець, І. Твори українських молодіжних письменників на уроках літератури / І. Одинець. - С .150-156
Буркалець, Н. Методика жанрового аналізу прозових літературних казок / Н. Буркалець. - С .25-32
Радкіна, Р. Аніліз художнього твору як засіб професійної підготовки майбутніх учителів / Р. Радкіна. - С .163-168
Рибінська, Ю. Особливості аналізу драматичного іноціонального твору (на матеріалі вивчення комедії Б. Шоу "Пігмаліон" у класах філологічного профілю) / Ю. Рибінська. - С .175-180
Ситченко, А. Взаємодія наукових і навчальних методів шкільного твору / А. Ситченко. - С .190-194
Токмань, Г. Діалогічна сутність методики викладання літератури / Г. Токмань. - С .209-215
Уліщенко, В. Управління пізнавальною діяльністю школярів під час аналізу оповідання А. Чехова "Хамелеон" (зарубіжна література, 6 клас) / В. Уліщенко. - С .222-227
Фасоля, А. Активне та інтерактивне навчання на уроках української літератури у 5 класі / А. Фасоля. - С .236-243
Бєлякова, С. Із історії використання близнюкового методу у психології розвитку особистості / С. Бєлякова. - С .244-248
Льовочкіна, А. Застосування притч у викладанні навчальної дисципліни "Екологічна психологія" / А. Льовочкіна. - С .249-254
Руденко, О. Психологічні особливості розвитку перцептивно-репродуктивної основи музичних здібностей у старших дошкільників / О. Руденко. - С .259-264
Богданова, М. Жанрова специфіка українського історичного оповідання-притчі / М. Богданова. - С .277-283
Боєва, Е. Концептуальна система заголовків у поетонімосфері прозових творів Б. Грінченка / Е. Боєва. - С .284-290
Кириченко, П. Сучасні мотиви давньої казки (соціокультурні аспекти українського фольклору) / П. Кириченко. - С .336-342
Козубенко, Л. Біблійно-міфологічна та соціальна концепція тетралогії Т. манна "Йосип та його брати" / Л. Козубенко. - С .343-349
Косарєва, Г. Герменевтичний код персонажів у романі "На полі смиренному" В. Шевчука / Г. Косарєва. - С .365-370
Македон, Л. Питання національного виховання в поетичному доробку Д. Білоуса та педагогічних творах Г. Ващенка / Л. Македон. - С .412-417
Мацько, О. Прийоми стилізації в українському перекладі книг про Гаррі Поттера Дж. К. Ролінг / О. Мацько. - С .418-422
Нестерук, С. Реальне та фанатизм у п’єсі Оскара Уайльда "Саломея" / С. Нестерук. - С .429-433
Олійник, О. Особливості характеротворення героїв через їхні імена в романі Ю. Щербака "Причини і наслідки" / О. Олійник. - С .434-439
Сагайдак, Т. Текстологічні аспекти дослідження роману О. Гончара "Собор" / Т. Сагайдак. - С .473-481
Ткаченко, Л. Педагогічно-естетичне прочинаня ліро-епосу Миколи Вороного (цикл "Балади і легенди") / Л. Ткаченко. - С .511-516
Турчин, М. Герменевтичне, феноменологічне, поетикальне прочитання сонета Максима Рилського "Ніцше" / М. Турчин. - С .517-525
ББК 74.58
РУБ 378
Рубрики: Викладання зарубіжної літератури
   Викладання української літератури в школі

   викладання народознавства

Кл.слова (ненормовані):
літературна гра -- аналіз художнього твору -- національне виховання -- вчитель літератури


Дод.точки доступу:
Йонеско, Ежен \о нем\; Чехов, Антон Павлович \о нем\; Нечуй-Левицький, Іван Семенович (1838-1918) \о нем\; Крилов, Іван \о нем\; Стендаль, Фредерик (фр. писатель ; 1783-1842) \о нем\; ШОУ, БЕРНАРД \о нем\; МАНН, ТОМАС \о нем\; Хвильовий, Микола Григорович \о нем\; Сімович, В. \о нем\; Куліш, Микола \о нем\; Первомайський, Леонід \о нем\; Ващенко, Григорій Григорович \о нем\; Вороний, Микола \о нем\; Рильський, Максим Тадейович \о нем\
Примірників всього: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)

Шифр: УЛЗО/2007/9
   Журнал

Українська література в загальноосвітній школі [Текст] : Науково-методичний журнал/ Інститут педагогіки АПН України. - К. : Антросвіт, 1999 - . - Виходить щомісячно
2007р. N 9
Зміст:
Федоренко, В. Методичні рекомендації щодо вивчення української мови та літератури в системі профільної освіти у 2007-2008 н.р. (скорочено) / В. Федоренко. - С.5-11
Поліщук, Я. Література: високе чи масове мистецтво? / Я. Поліщук. - С.12-15
Мимоход, М. "Не бійся смутку, що пливе з великої любові". Використання мемуарів на уроках української літератури в старших класах / М. Мимоход. - С.15-19
Васюта, С. Сприйняття образного поетичного слова і розвиток естетичних смаків старшокласників. Матеріали до уроків з вивчення інтимної лірики В. Симоненка / С. Васюта. - С.20-26
Розвозчик, П. Система завдань з розвитку творчих здібностей старшокласників у процесі аналізу художнього твору / П. Розвозчик. - С.27-30
Бабійчук, Т. Як написати сценарій відеофрагмента / Т. Бабійчук. - С.32-34
Ситченко, А. Урок за оповіданням Григора Тютюнника "Дивак". 5 клас / А. Ситченко. - С.35-36
Пам’яті вченого. - С.55-56
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)




    Васюта, С.
    Сприйняття образного поетичного слова і розвиток естетичних смаків старшокласників. Матеріали до уроків з вивчення інтимної лірики В. Симоненка [Текст] / С. Васюта // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2007. - N9. - С. 20-26
Рубрики: Викладання української літератури в школі


Дод.точки доступу:
Симоненко, Василь \о нем\

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)


Шифр: УЛЗО/2007/11
   Журнал

Українська література в загальноосвітній школі [Текст] : Науково-методичний журнал/ Інститут педагогіки АПН України. - К. : Антросвіт, 1999 - . - Виходить щомісячно
2007р. N 11
Зміст:
Погребенник, В. Кулішева дума про велич і славу України / В. Погребенник. - С.5-7
Зінченко, Н. І. Нечуй-Левицький і російська культура / Н. Зінченко. - С.8-10
Баліна, К. Постмодерністський дискурс Юрія Андруховича / К. Баліна. - С.14-18
Бандура, О. Шляхами життя : Автобіографічний нарис / О. Бандура. - С.19-20
Васюта, С. Роль методу наочності у розкритті образності поетичного слова на уроках літератури в старших класах / С. Васюта. - С.23-28
Бабійчук, Т. Як підготувати відеофрагмент до зйомки і провести зйомку / Т. Бабійчук. - С.29-33
Базиль, Л. Використання творчої спадщини Григорія Ващенка у фаховій підготовці вчителів-словесників / Л. Базиль. - С.34-37
Підвисіцька, Н. Розвиток пізнавальних і творчих здібностей учнів на уроках літератури / Н. Підвисіцька. - С.44-45
Балабко, О. Скарб родини Коцюбинських / О. Балабко. - С.55-56
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)




    Васюта, С.
    Роль методу наочності у розкритті образності поетичного слова на уроках літератури в старших класах [Текст] / С. Васюта // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2007. - N11. - С. 23-28
Рубрики: уроки літератури
   Наочність у школі



Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)


Шифр: УЛЗО/2009/1
   Журнал

Українська література в загальноосвітній школі [Текст] : Науково-методичний журнал/ Інститут педагогіки АПН України. - К. : Антросвіт, 1999 - . - Виходить щомісячно
2009р. N 1
Зміст:
Голобородько, Я. Новітні художні тенденції та постаті : Огляд репрезентативних явищ початку XXI ст. Стаття 2 / Я. Голобородько. - С.2-4
Криволінська, О. Внутрішній світ " малої" прози Мирослава Ірчана ( на матеріалі оповідання " Смерть Асуара") / О. Криволінська. - С.4-7
Гордієнко, О. Ознайомлення старшокласників зі сценічним втіленням драматургії ( на уроках української і зарубіжної літератури) / О. Гордієнко. - С.11-13
Мор’єва, О. Ідейно-художній аналіз поеми В. Сосюри " Мазепа" / О. Мор’єва. - С.17-21
Єсипенко, Дмитро. Чи знають Бога герої новел Василя Стефаника ? : Вивчення творчості письменника у світлі християнського віровчення / Д. Єсипенко. - С.28-30
Васюта, С. Проект програми спецкурсу "Українська постмодерна література" / С. Васюта. - С.31-36
Бевзо, Т. Комп’ютерні проекти, лото, тексти : Урок з української мови у 10 класі / Т. Бевзо. - С.37-39
Розвозчик, М. Подорож у країну Лексику : Сценарій позакласного заходу для учнів 5 класу / М. Розвозчик. - С.42-43
Семеног, О. Комп’ютерний навчальний комплекс у мовно-професійній підготовці / О. Семеног, А. Семеног. - С.44-45
Земка, О. Формування дослідницьких умінь у майбутніх учителів-філологів / О. Земка. - С.46-48
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)




    Васюта, С.
    Проект програми спецкурсу "Українська постмодерна література" [Текст] / С. Васюта // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - N1. - С. 31-36
ББК 83.3(4Укр)р
Рубрики: Викладання української літератури в школі--літературні напрями та течії
   Українська література--літературні течії



Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)