> Шифр: ДзОП-1/2020/4 Журнал 2020р. N 4 (64) Вовк, О. А. Мозочкова стимуляція та сенсомоторна інтеграція в роботі з дітьми з особливими освітніми потребами : [подано приклад заняття з мозочкової стимуляції та сенсаторної інтеграції] / О. А. Вовк. - С.2–4. Кл.слова: сенсорно-моторні здібності, координація рухів, комплекс вправ Стасенко, В. Індивідуальний корекційно-реабілітаційний маршрут розвитку здобувача освіти : зразок оформлення та заповнення / В. Стасенко [и др.]. - С.5–10. Інші автори: Бражнікова В., Алейнікова І., О. Фоменко, Н. Горбачова, О. Жаворонка, Л. Єрморатій, С. Холостенко, М. Олійник Кл.слова: стан здоров’я дитини, особистісні якості, розвиток мовлення Осінь іде : заняття з ознайомлення з навколишнім світом для дітей початкової ланки з помірною розумовою відсталістю та дітей із тяжкими порушеннями мовлення: [подано розробку заняття / Т. В. Шматко. - С.11–14. Кл.слова: діти з помірною розумовою відсталістю, діти із тяжкими порушеннями мовлення, пори року Щедра осінь походжала : бінарне заняття для дітей із порушеннями зору старшого дошкільного віку: [розробка бінар. заняття мета якого: розвиток пам’яті / І. Граудс. - С.15–16. Кл.слова: діти із порушеннями зору, бінарне заняття, сезонні зміни Неповинних, А. Африка : урок географії для учнів 7-го класу з вадами слуху: [розробка уроку – узагальнення і систематизації знань] / А. Неповинних. - С.17–19. Кл.слова: діти з вадами слуху, географія, Н. В. Тарасенко Клубенко, Д. Є. Подорож країною здоров’я : виховне заняття для дітей 8-го року життя, з частковою слуховою недостатністю: [розробка заняття мета якого: заохочувати дітей до здорового способу життя] / Д. Є. Клубенко. - С.20–21. Кл.слова: діти з частковою слуховою недостатністю, виховне заняття, здоровий спосіб життя Клубенко, Д. Є. Дружба : корекційно-виховне заняття для дітей 9 років, із дитячим церебральним паралічем: [розробка заняття мета якого: навчити дітей цінувати друзів; розвивати мислення, увагу, дрібну моторику рук] / Д. Є. Клубенко. - С.22–23. Кл.слова: діти із дитячим церебральним паралічем, корекційно-виховне заняття, моральне виховання Заруба, Д. В. Рональд Дженкіс : [розповідь про Рональда Дженкіса – американського композитора / Д. В. Заруба. - С.24. Кл.слова: американський композитор, Рональд Дженкіс, музиканта та відеоблогера із синдромом Дауна] Клубенко, Д. Є. Неперевершена Мадлен Стюарт : [розповідь про Мадлен Стюарт – австралійську модель із синдромом Дауна] / Д. Є. Клубенко. - С.25. Кл.слова: австралійська модель, Мадлен Стюарт, модель Перфільєва, Т. О. Робота над ритмом, темпом та інтонацією : для батьків і педагогів, які працюють з дітьми з порушенням слуху та мовлення / Т. О. Перфільєва. - С.26-28. Кл.слова: діти з порушеннями слуху та мовлення, робота з дітьми, ритм Перфільєва, Т. О. Заняття з фонетичної ритміки для глухих дітей 6-го року життя : звук [п]: [розробка заняття мета якого: учити дітей відтворювати звук [п] у поєднанні з рухами; закріпити навички діафрагмального і фонематичного дихання; формувати вміння змінювати силу та висоту голосу; відтворювати мовленнєвий матеріал у заданому темпі; сприймати та відтворювати ритми] / Т. О. Перфільєва. - С.29–31. Кл.слова: глухі діти, фонетична ритміка, дихання Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Вовк, О. А. Мозочкова стимуляція та сенсомоторна інтеграція в роботі з дітьми з особливими освітніми потребами [Текст] : [подано приклад заняття з мозочкової стимуляції та сенсаторної інтеграції] / О. А. Вовк> // Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка : науково-методичний журнал. - 2020. - N 4(64). - С. 2–4. Рубрики: Діти з особливими потребами--психофізичний розвиток--корекція Кл.слова (ненормовані): сенсорно-моторні здібності -- координація рухів -- комплекс вправ Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ДзОП-1/2020/3 Журнал 2020р. N 3 Мельніченко, О. О. Визначення мети та основних завдань уроку в інклюзивних класах / О. О. Мельніченко. - С.2-4. Лянченко, Н. Л. Повітря та його властивості : заняття з ознайомлення з навколишнім середовищем (для вихованців дитячого будинку-інтернату, молодшої групи з вадами інтелекту) / Н. Л. Лянченко. - С.5-7. Гінчук, Д. С. Мій клас - моя сім’я : виховна година для учнів 5-го класу зі зниженим зором / Д. С. Гінчук. - С.11-12. Перфільєва, Т. О. Практико-орієнтовані вправи для роботи над голосом : методичні рекомендації для батьків і педагогів, які працюють з дітьми з порушенням слуху та мовлення / Т. О. Перфільєва. - С.13-15. Перфільєва, Т. О. Робота над звуками : методичні рекомендації для батьків і педагогів, які працюють з дітьми з порушеннями слуху та мовлення / Т. О. Перфільєва. - С.16-20. Жданова, О. Метлін Марлі / О. Жданова. - С.21. Вовк, О. А. Соціалізація дітей з особливими освітніми потребами методами арт-терапії / О. А. Вовк. - С.22-24. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Вовк, О. А. Соціалізація дітей з особливими освітніми потребами методами арт-терапії [Текст] / О. А. Вовк> // Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка : науково-методичний журнал. - 2020. - N 3. - С. 22-24. Рубрики: Діти з особливими потребами--арт-терапія Кл.слова (ненормовані): діти з особливими освітніми потребами -- арт-терапія -- соціалізація дітей Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |