Н 34 Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. № 1 / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2016. - 304 с. - (Наукові видання Ніжинської вищої школи). - Літ. в кінці кожної статті. - 140.33 грн. Зміст: МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ Головня, Владислава Олександрівна. Партнерська взаємодія школи та сім’ї як передумова ефективності соціально-педагогічної профілактики жорстокої поведінки підлітків / В. О. Головня. - С .8-14 Гуцан, Леся Андріївна. Сучасні підходи та технології професійної орієнтації учнівської молоді в умовах профільного навчання / Л. А. Гуцан. - С .15-20 Ївженко, Юрій Васильович. Напрями та форми соціально-педагогічної допомоги молодіжним громадським організаціям студентів / Ю. В. Ївженко. - С .21-26 Козубовський, Ростислав Володимирович. Соціальні детермінанти девіантної поведінки неповнолітніх / Р. В. Козубовський. - С .27-31 Козубцов, Игорь Николаевич. Основные тенденции и направления развития дефиниции понятия “методологическая культура” : обзор научных публикаций / И. Н. Козубцов. - С .32-38 Коргуник, Юлія Василівна. Ефективний проектний менеджмент як засіб інтернаціоналізації вищої освіти в Україні / Ю. В. Коргуник. - С .39-42 Лісовець, Олег Васильович. Компетентність соціального працівника у сприянні міжвідомчій взаємодії щодо соціально-правового захисту особистості / О. В. Лісовець. - С .43-47 Ніколаєску, Інна Олександрівна. Практична складова іміджової підготовки педагога в контексті сучасних освітніх змін / І. О. Ніколаєску. - С .48-52 Овчаренко, Ольга Василівна. Активне соціально-психологічне пізнання як метод дослідження цінностей особистості / О. В. Овчаренко, Т. І. Білуха. - С .53-58 Петрочко, Жанна Василівна. Сімейно орієнтований підхід у соціальній роботі / Ж. В. Петрочко. - С .59-63 Пєтушкова, Лариса Антонівна. Ненасильницьке спілкування як технологія побудови діалогу працівника соціальної сфери з клієнтом / Л. А. Пєтушкова. - С .64-69 Розвадовська, Тетяна Вікторівна. Просвітницька робота як важлива фахова складова у діяльності соціального педагога / Т. В. Розвадовська. - С .70-74 Савченко, Тетяна Олександрівна. Культура професійно орієнтованого спілкування майбутніх соціальних педагогів / Т. О. Савченко. - С .75-80 Сидорчук, Марина Степанівна. Послуга сімейного патронату як альтернатива центрам соціально-психологічної реабілітації та притулкам / М. С. Сидорчук. - С .81-84 Сойма, Наталія Дмитрівна. Діагностико-корекційна робота з дітьми, які мають порушення в адаптації / Н. Д. Сойма. - С .85-90 Хлєбік, Світлана Ростиславівна. Соціальне партнерство як особливий вид взаємодії ВНЗ із соціальними інститутами громади (на прикладі соціальних служб) / С. Р. Хлєбік, В. В. Литвиненко. - С .91-95 МЕТОДИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ Атрощенко, Тетяна Олександрівна. Формування міжетнічної толерантності молодших школярів у теорії і практиці освіти / Т. О. Атрощенко. - С .96-101 Бурнос, Евгения Юрьевна. Тестирование как объективный метод контроля знаний при обучении РКИ / Е. Ю. Бурнос, Н. А. Пилипенко-Фрицак. - С .102-106 Бутурлим, Тетяна Іванівна. Формування партнерських взаємин між хлопцями та дівчатами раннього юнацького віку в контексті педагогіки успіху / Т. І. Бутурлим. - С .107-112 Ворона, Наталья Александровна. Содержательное наполнение курса русского языка как иностранного в медицинских вузах Украины / Н. А. Ворона. - С .113-118 Жданович, Юлія Миколаївна. Педагогічна анімація як засіб соціально-педагогічної підтримки дітей вимушених переселенців / Ю. М. Жданович. - С .119-123 Качалова, Тетяна Василівна. Реалізація принципів партнерської взаємодії в студентському форумі-театрі / Т. В. Качалова. - С .124-127 Киричок, Інна Іванівна. Окремі аспекти використання навіювального впливу у навчально-виховному процесі старшокласників / І. І. Киричок. - С .128-133 Коляденко, Світлана Миколаївна. Партнерська взаємодія для здійснення соціальної підтримки студентської молоді в умовах ВНЗ / С. М. Коляденко. - С .134-139 Кузів, Марія Зіновіївна. Форми та методи профорієнтаційної роботи в Україні / М. З. Кузів. - С .140-146 Мисак, Богдан Павлович. Взаємодія суспільних інституцій у підготовці учнівської молоді до захисту Вітчизни / Б. П. Мисак. - С .147-151 Повідайчик, Оксана Степанівна. Застосування інформаційних технологій у науково-дослідній роботі майбутніх соціальних працівників / О. С. Повідайчик, М. М. Повідайчик. - С .152-156 Шевчук, Марина Олександрівна. Невербальна мова експресивних мистецтв як засіб розкриття внутрішніх переживань учнів на уроках музики в початковій школі / М. О. Шевчук. - С .157-161 ПРОФЕСІЙНА ПЕДАГОГІКА Вєтрова, Ольга Дмитрівна. Забезпечення готовності майбутніх соціальних педагогів до процесу взаємодії сім’ї та школи в роботі з обдарованими дітьми молодшого шкільного віку / О. Д. Вєтрова. - С .162-166 Гуренко, Ольга Іванівна. Запровадження освітньо-просторового підходу до полікультурної освіти майбутніх соціальних педагогів / О. І. Гуренко. - С .167-172 Денисюк, Олена Миколаївна. Професійна підготовка майбутніх соціальних педагогів та фахівців соціальної сфери до здійснення соціально-педагогічної підтримки батьків, які виховують дітей з інвалідністю / О. М. Денисюк. - С .173-177 Зінченко, Тетяна Василівна. Практична підготовка соціальних працівників у професійному середовищі / Т. В. Зінченко. - С .178-182 Конончук, Антоніна Іванівна. Професійна підготовка соціальних працівників до партнерства з недержавними організаціями соціальної сфери / А. І. Конончук. - С .183-187 Костіна, Валентина Вікторівна. Підготовка майбутніх фахівців соціальної сфери до формування здорового способу життя у дезадаптованих дітей та молоді / В. В. Костіна. - С .188-194 Новгородська, Юлія Григорівна. Особливості формування у майбутніх керівників дошкільних навчальних закладів управлінських умінь / Ю. Г. Новгородська. - С .195-199 Носова, Крістіана Вагіфівна. Комунікативні ситуації у формуванні культури професійного спілкування майбутніх тележурналістів / К. В. Носова. - С .200-203 Останіна, Ніна Степанівна. Професійна підготовка соціальних працівників в умовах модернізації вищої освіти на засадах компетентнісного підходу / Н. С. Останіна. - С .204-208 Падалка, Ольга Іванівна. Пріоритетні педагогічні цінності в процесі професійної підготовки майбутніх вихователів дошкільного навчального закладу / О. І. Падалка. - С .209-213 Пахомова, Лідія Валеріївна. Професійна підготовка майбутніх соціальних педагогів до впровадження інноваційних форм і методів партнерської взаємодії / Л. В. Пахомова. - С .214-218 Сайко, Наталія Олександрівна. Підготовка соціальних педагогів до партнерської взаємодії у реабілітаційному процесі / Н. О. Сайко. - С .219-223 Струтинська, Тетяна Романівна. Підготовка майбутніх педагогів до виховної взаємодії з батьком дітей із неповних сімей у підвищенні його психолого-педагогічної культури / Т. Р. Струтинська. - С .224-229 Сурсаєва, Інна Станіславівна. Стан сформованості професійного мислення майбутніх фельдшерів у медичних коледжах / І. С. Сурсаєва. - С .230-234 ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД Байбакова, Ольга Олександрівна. Історичні аспекти соціальної роботи і підготовки фахівців у США / О. О. Байбакова. - С .235-239 Безлюдна, Вікторія Валеріївна. Тенденції розвитку професійної підготовки вчителів іноземних мов у вищих закладах освіти (60-ті рр. ХХ століття) / В. В. Безлюдна. - С .240-243 Белан, Владислав Юрійович. Досвід національно-патріотичного виховання громадських організацій Республіки Польща на прикладі Союзу польського харцерства / В. Ю. Белан. - С .244-247 Борисюк, Світлана Олексіївна. Дослідження соціальних проблем у сучасних пріоритетах студентської молоді України та Польщі / С. О. Борисюк, Г. Бейгер. - С .248-253 Кияниця, Зінаїда Петрівна. Застосування ведення випадку в соціальній роботі: міжнародний досвід, практика і перспективи в Україні / З. П. Кияниця. - С .254-263 Павлик, Надія Павлівна. Зарубіжний досвід організації неформальної освіти / Н. П. Павлик. - С .264-273 Попович, Ірина Євгенівна. Історичні аспекти розвитку професійної підготовки вчителя-дослідника у вищих навчальних закладах Великої Британії / І. Є. Попович. - С .274-279 Школяр, Лілія Володимирівна. Дитячі асоціації як особливі форми дитячих громадських об’єднань у Франції / Л. В. Школяр. - С .280-285 РУСОВОЗНАВЧІ СТУДІЇ Березівська, Лариса Дмитрівна. Внесок Софії Русової у розбудову національної освіти: за матеріалами журналу “Вільна українська школа” (1917–1920) / Л. Д. Березівська. - С .286-290 Дяков, Інна Володимирівна. Фольклор як засіб виховання особистості в педагогічній спадщині Софії Русової / І. В. Дяков. - С .291-295 Коваленко, Євгенія Іванівна. Педагогічні ідеї Софії Русової в контексті сучасності / Є. І. Коваленко. - С .296-300
РУБ 15 Рубрики: Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя--наукові праці викладачів Кафедра психології Кафедра педагогіки Дод.точки доступу: Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Міністерство освіти і науки УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя Примірників всього: 5 ав (1), фб (2), Ч.З.№2 (2) Свободны: ав (1), фб (2), Ч.З.№2 (2) |
Ворона, Наталья Александровна. Содержательное наполнение курса русского языка как иностранного в медицинских вузах Украины [Текст] / Н. А. Ворона> // Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2016. - № 1. - С. 113-118 Рубрики: Викладання російської мови у ВНЗ--іноземні студенти Кл.слова (ненормовані): зміст -- російська мова -- іноземні студенти -- медична спеціальність -- навчання -- програма -- медичне забезпечення Анотація: У статті розглядається проблема змісту курсу російської мови для студентів-іноземців третього курсу медичної спеціальності. Цією публікацією ми хочемо звернути увагу на існування невідповідності сучасним вимогам змісту курсу російської як іноземної на просунутому етапі навчання, проаналізувати причини цієї невідповідності, запропонувати своє бачення щодо вирішення цієї проблеми. Дод.точки доступу: Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Міністерство освіти і науки УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя Є примірники у відділах: всього 5 : ав (1), фб (2), Ч.З.№2 (2) Вільні: ав (1), фб (2), Ч.З.№2 (2) |