> Шифр: УТ-3/2016/3 (травень-червень) Журнал 2016р. N 3 (травень-червень) Луцьк. Приємне відкриття!. - С.14-15 Вугельман, Павло. Новий інвестиційний бренд Одеси / П. Вугельман. - С.40-41 Птахів, Семен. Адріатика: вражаюче розмаїття ціни та якості / С. Птахів. - С.42-47 Ізмаїл: як на Подунав’ї туризм розвивають. - С.48-51 Мудрицька, Вікторія. Чернігів: як розкрити потенціал / В. Мудрицька. - С.52-55 Гончаров, Володимир. Любеч: історія як атракція / В. Гончаров. - С.56-57 Романова, Анна. На розвиток туризму! / А. Романова. - С.68-72 Птахів, Семен. Грузія: морська альтернатива? / С. Птахів. - С.76-77 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
В 88 Вугельман, Павло. Новий інвестиційний бренд Одеси [Текст] / П. Вугельман> // Український туризм : Всеукраїнське видання для професіоналів туристичного бізнесу . - 2016. - N 3 (травень-червень). - С. 40-41 Рубрики: Туризм в Україні--окремі місцевості Одеса--туризм Кл.слова (ненормовані): розвиток міста -- туризм в україні Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |